Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (8.7.18)

מוצר להגנה מפני השמש, בייגלה מיוחד לכבוד המונדיאל וגיליון בולים עם כומתות של חילות צה"ל, הם בין חמשת המוצרים שניסינו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גיליון בולי כומתות צה"ל של דואר ישראל

במסגרת חגיגות 70 שנה למדינה השיק דואר ישראל גיליון בולים מיוחד, המשלב בולים שעליהם איורים של כומתות החילות השונים בצה"ל. המעצבת הגרפית אסנת אשל חתומה על העיצוב של הגיליון, הכולל 16 בולים והטבעת פוייל באמצע הגיליון עם לוגו 70 שנה לצה"ל. הגיליון נמכר גם כמארז, המשלב שישה כרטיסי ברכה, שניתן לצרף לחבילות לחיילים. בנוסף לכל זה כדאי לדעת כי בכל רכישת ערכה, תועבר תרומה ל"המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין".

2.5 שקלים לבול, 40 שקלים לגיליון הבולים, 49 שקלים למארז. להשיג בסניפי הדואר.

צילום: אסנת אשל

Persil 360 Cleanliness של פרסיל מבית הנקל סוד

המותג משיק מחדש את ג'ל הכביסה שלו, לאחר שהפורמולה שלו עברה חידוש. הכוונה היא לאנזימים ייחודיים אשר שולבו במוצר, לדברי החברה, במטרה להביא להסרה של כתמים בקלות וביעילות. זה אמור לאפשר ניקוי טוב יותר של כתמים כגון שוקולד, קפה, ליפסטיק, מייק-אפ, שמן זית, מיונז וחלב. אצלנו בבית הוא השתלב היטב, והוכיח את עצמו בכמה הזדמנויות, כולל במצב בו שוקולד נמרח על החולצה ובמקרה אחר, שבו אירע מפגש מצער בין מכנסיים לבין קפה.

32.9-41.9 שקלים ל-2.5/4 ליטר. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Miami Beach Ocean Water Spray של Fashionista מבית Mon Platin Professional

המוצר בעל השם הארוך למדי הוא בסופו של דבר מוצר פשוט – זהו ספריי המעניק לחות לשיער, והוא מיועד לבעלות שיער יבש בכלל ולבעלות שיער מתולתל בפרט. המוצר מספק לחות מבלי להכביד על השיער, והוא יוצר בדיוק את ההרגשה הרצויה – רעננות, אווריריות, עם אפשרות לגעת בשיער מבלי להרגיש תחות לחות מיותרת. ניסינו אותו אחרי ייבוש השיער בפן, והוא סיפק את מידת הלחות הנחוצה.

80 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג במספרות מורשות.

צילום: יח"צ

בייגלה רשת של בייגל בייגל מבית יוניליוור

כחלק מההשקות השונות שהתרחשו לקראת המונדיאל, השיקה החברה בייגלה חדש, שקיבל את הצורה של רשת. בצד השינוי בבייגלה עצמנו, אנחנו בעיקר התלהבנו מהאריזה הייחודית – היא נפתחת לרוחב, כך שמתקבלת מעין "קערה" נוחה מאוד לשימוש. בכל הקשור לטעם, הבייגלה נמכר בשני טעמים – חמוץ-חריף וברביקיו מעושן, ואנחנו בעיקר אהבנו את החמוץ-חריף, שהיה למעשה חמוץ-פיקנטי.

עד 8.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יוניליוור

Invisible Fresh Mist SPF50 של ANTHELIOS מבית LA ROCHE–POSAY

מותג הדרמו-קוסמטיקה השיק מוצר, המצטרף לסדרת המוצרים המיועדים להגנה מפני השמש. מדובר בספריי הגנה שקוף, המכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, ואמור לעשות שני דברים – גם לספק רעננות לעור וגם לספק הגנה מפני השמש. את הראשון הוא עושה באופן סביר – יש מוצרים בעלי מרקם קליל יותר, ככל הנראה הודות לעובדה שהם אינם מנסים להגן מפני השמש. בכל הקשור להגנה עצמה, ניסינו כבר מוצרים שיעילותם היתה גבוהה יותר.

99 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת של קופות חולים מכבי, לאומית ומאוחדת.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן