Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 15 ביולי, 2018

יחידה מעורבת, תותי בר, לשים את השמש בבקבוק, פצצה: סיפורה של הדי לאמאר, מצחיקה שכזאת, הארטלנד 11, התוכנית של ג'ואל מקהייל עם ג'ואל מקהייל, לוצ'ה קוסמת ההוקי, עת לצוד ועוד נטפליקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 יחידה מעורבת, ערוץ כאן 11 

דוקו ריאליטי. הקשיים הכרוכים בשירות צבאי, הקושי בניתוק מההורים, הצורך להתרגל לאנשים שמעולם לא פגשת, נחשפים לראשונה לעיני המצלמה שעוקבת אחרי בנים ובנות שהתגייסו לגדוד 'אריות הירדן' – יחידת לוחמים מעורבת של צה"ל.

22:00 תותי בר | Wild Strawberries, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

פרופסור מזדקן נוסע לקבל תואר כבוד על פועלו, שעורך בדרך חשבון נפש נוקב עם חייו ועם עברו. הסרט זכה בפרס הסרט הזר בגלובוס הזהב ובפרס דב הזהב בפסטיבל ברלין. הוא השפיע על סרטים רבים ונכלל תדיר ברשימות הסרטים הגדולים בכל הזמנים. שחקנים: ויקטור שיוסטרום, ביבי אנדרסון. במאי: אינגמר ברגמן. שוודיה. 1957.

22:00 לשים את השמש בבקבוק | Let There Be Light, ערוץ Yes דוקו

בדרום צרפת, מדענים מ-37 מדינות כבר עובדים על המכונה המורכבת ביותר שנבנתה אי פעם: יצירת שמש מלאכותית. אם יצליחו, זה יפרוץ את הדרך לייצור אנרגיה נקיה, זולה וזמינה בשפע לאורך מיליוני שנים. אם ייכשלו, זה יהיה אחד הכישלונות המדעיים הגדולים ביותר בכל הזמנים. היתוך גרעיני היה במשך עשרות שנים הגביע הקדוש של ייצור האנרגיה. זה התהליך שמניע כוכבים וזה המקור האולטימטיבי של אנרגיה ביקום. האפשרות שהיתוך מלאכותי עשוי להיות בר השגה על פני כדור הארץ כמקור אנרגיה הביאה את המדענים לנסות ולהגיע עד קצה גבול התבונה האנושית כבר כמעט מאה שנה. הסרט מציג את המדענים שמובילים אותו ומביא קטעי ארכיון נדירים ואנימציות המבארות את הפיתוחים המדעיים. בימוי: מילה אנג-טווין, ואן רויקו. 52 דקות, קנדה, 2017.

22:10 פצצה: סיפורה של הדי לאמאר | Bombshell: The Hedy Lamarr Story, ערוץ Hot8 + Hot VOD

השחקנית ההוליוודית, הדי לאמאר כונתה 'האישה היפה ביותר בעולם', אבל היא הייתה הרבה יותר מזה. לאמאר הייתה ממציאנית חדשנית שהניחה את הבסיס לתקשורת סלולרית ואף סייעה לבעלות הברית במלחמה בנאצים. בשנות ה-40 זרחה לאמאר בשמי הקולנוע של הוליווד. בת להורים יהודים מאוסטרו-הונגריה, הדוויג אווה מריה קיזלר קיבלה את שמה החדש מהמפיק האגדי מ-לואיס מאייר לאחר שנמלטה ללונדון והשתתפה בהפקות בריטיות ואמריקניות. לאמאר נודעה בעיקר ביכולתה לחרוך את המסך ובאוסף מרשים של בעלים, אך היא הייתה גם פריקית של חדשנות טכנולוגית וסייעה לפתח שיטת שידור מוצפנת ששימשה את בעלות הברית נגד הנאצים ואף הניחה את הבסיס לתקשורת סלולרית. הבמאית אלכסנדרה דין שוזרת הקלטות נדירות, חומרי ארכיון ושלל ראיונות (בין השאר עם מל ברוקס, דיאן קרוגר ו-פיטר בוגדנוביץ') לכדי סרט תיעודי מרגש על דמות מרתקת שלא זכתה להערכה הראויה לה – לא בתחום הקולנוע ולא במדע. ארה"ב, 2017.

22:00 מצחיקה שכזאת | She's Funny That Way, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 12 במרץ, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

האטרלנד 11 | Heartland 11, נטפליקס | Netflix

עונה 11 לסדרת הדרמה. הנערה האמיצה איימי מתייתמת מאמה, והיא וסבא שלה נאלצים להתמודד גם עם אובדן הסוס שלהם. שחקנים: אמבר מרשל, מישל מורגן, גרהם וורדי.


התוכנית של ג'ואל מקהייל עם ג'ואל מקהייל עונה 1 חלק 2 | The Joel McHale Show with Joel McHale: Part 2
, נטפליקס | Netflix

חדשות חמות, תרבות פופולרית, מדיה חברתית, סרטוני וידאו מקוריים ועוד – את כל אלה תמצאו בתוכנית הקומית השבועית החדשה של ג'ואל מקהייל.

The Trap | Ottaal, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה הודי. אי שם בהודו, ילד יתום נולד מחדש. אולם מה שהטבע נותן, הבגרות יכולה לקחת. 81 דקות, הודו, 2014.

21 Sarfarosh: Saragarhi 1897, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה הודית היסטורית על הקרב בסרגארי.

עת לצוד | Temporada de Caza, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה. עוינות הופכת לאהבה ולמחילה, כשנער זועם מחדש את הקשר עם אביו הביולוגי ומבלה עמו בערבות פטגוניה. שחקנים: ג'רמן פלסיוס, לאוטרו בטוני, בוי אולמי. במאית: נטליה גרגיולה. 105 דקות, ארגנטינה, 2017. 

Going for Gold
, נטפליקס | Netflix

דרמת ספורט. אמה בת ה-17 מצטרפת לצוות מעודדות בתיכון, כשהיא עוברת לאוסטרליה עם אבא שלה, לשעבר קצין חיל האוויר. שחקנים: קלי ברגלונד, אמילי מוריס, רות פאלון. במאי: קליי גלן. 93 דקות, ארה"ב, 2018.

לוצ'ה קוסמת ההוקי | Lucha. Jugando con lo imposible, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי ספורטיבי. לוסאינה (לוצ'ה) איימר, שחקנית הוקי שדה מארגנטינה, מספרת על המפלות ועל הניצחונות בדרכה לתהילה ולניצחון 'הטובה בעולם'. 93 דקות, ארגנטינה, 2016.

תכנים נוספים: Mater


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן