Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 16 ביולי, 2018

לב הדרקון: הקרב על לב האש, מופע הגלידה הגדול, ספטמבר של שיראז, פשעי אהבה ושנאה, Suits 7, Moorim School ועוד סדרות אסייתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
14:30 לב הדרקון: הקרב על לב האש | Dragonheart: Battle For The Heartfire, ערוץ Hot Action

פריקוול נוסף לפנטזיית ההרפתקאות, "לב הדרקון" משנת 1996. לדרקון הקרוי דרקו (קולו של פטריק סטיוארט) ישנו קשר מיוחד עם המלך גארט, אך כאשר המלך מת דרקו מנסה לשים קץ ליריבות על הכתר בין אח ואחות עם כוחות מיוחדים. לאחר שמקור כוחו של דרקו 'לב האש' נגנב חייבים האחים לשים את היריבות בצד ולהילחם למען אחדות הממלכה. במאי: פטריק סייברסן. ארה"ב, 2017.

21:00 מופע הגלידה הגדול | The Ice Cream Show, ערוץ Viceland + פרטנר TV

אייזק לאפרט, דור שלישי ליצרני גלידה, שהתפרסם בזכות גלידת האבוקדו הייחודית שרקח, יוצא לחפש אחר הגלידה המושלמת ברחבי ארצות הברית. המסע שלו ייקח אותו ללוס אנג'לס, פילדלפיה, ניו יורק ושלל ערים נוספות, בהן ייפגש עם חובבי גלידה וייחשף לטעמים והחידושים הכי מושחתים בתחום.

22:00 ספטמבר של שיראז | Septembers Of Shiraz, ערוץ Hot Gold

מותחן על פי ספר ביכורים של הסופרת האיראנית-אמריקנית, דליה סופר. זמן קצר לאחר המהפכה בטהרן ועלייתו של האייטולה חומייני לשלטון נעצר אייזק אמין, איש עסקים יהודי על ידי המשטר החדש ועובר עינויים. אייזק הוא יהלומן מצליח המואשם בריגול עבור הציונות ותמיכה בממשל הקודם. למרות זאת הוא ואשתו נלחמים לקבל תשובות ולזכות חזרה בחופש. שחקנים: אדריאן ברודי, סלמה הייק, אלון אבוטבול. במאי: וויין בלייר. ארה"ב, 2016.

23:00 פשעי אהבה ושנאה | Love & Hate Crime, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הפושע הראשון שהואשם בפשע שנאה לאחר שרצח את זוגתו כשגילה שהיא טרנסג'נדרית, נערים לבנים גזעניים שצדו שחורים ברחוב ורצח מתועד במצלמת גו-פרו. סדרה על הגבול הדק בין אהבה לשנאה. סדרה ובה בכל פרק מקרה שתחילתו בסיפור של אהבה שהסתיים במוות אלים של אחד מבני הזוג. הסיפורים מציגים כמה פשוט המעבר בין אהבה לשנאה, ואת הקלות הבלתי נסבלת שבה זה יכול לקרות לכל אדם ואדם באשר הוא. מצלמותיה של הסדרה הזו מלוות את האנשים שרצחו את בני/ות זוגם בבית המשפט ובכלא, כשהם מרצים את עונשם ומנסים להסביר במילים מה הביא אותם לעשות מה שעשו. BBC, 2018.

Suits 7 | Suits 7, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 16 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

Moorim School, נטפליקס | Netflix

סדרת מדע בדיוני קוריאנית רומנטית. בעודם מסתירים עבר כואב, זמר קיי-פופ לשעבר ויורש עצר לקונגלומרט סיני נרשמים לבית ספר מסתורי, שבו השיעורים לא שגרתיים.

שתי סדרות אסייתיות בנטפליקס: Big, Hi! School – Love On


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן