Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 19 ביולי, 2018

דיפ וחברים בים הגדול, מפחיד שכזה, בובי פליי מכור לברביקיו 3, רוברט קנדי: זיכרון משפחתי, לג'יין יש אקדח, מתנקש אמריקאי, מפלצת הכסף, The Stranger, El club de los buenos infieles
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דיפ וחברים בים הגדול | Deep, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הרפתקת אנימציה. בשנת 2100, לאחר שהאנושות עזבה את כדור הארץ, מושבת יצורים, החיים במעמקי האוקיינוס, נקלעת למצוקה. כדי להזעיק עזרה, יוצאים דיפ התמנון וחבריו, למסע מסוכן. דיבוב לעברית: אילנית גרשון, שירלי לילו, אברהם סלקטר, צביקה פורמן. בימוי: חוליו סוטו גורפידה. ספרד, 2017.

01:15 מפחיד כזה | Freakish, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמת אימה של Awesomeness TV ורשת Hulu, שנוצרה על ידי בת' שימקווסקי ("נראו לאחרונה"). כשמפעל כימיקלים מתפוצץ בסמוך לבית ספר, חבורת תלמידי תיכון המבלה בריתוק בשבת נאלצת לשלב כוחות כדי לשרוד. זה לא יהיה פשוט: לרשותם עומדים משאבים מוגבלים, וחבריהם לספסל הלימודים (שנמצאים בבית הספר לפעילויות שונות – כדורסל, נבחרת דיונים, חזרות לתזמורת וכדומה) הופכים בזה אחר זה ליצורים דמויי-זומבים מפחידים, כתוצאה מהפיצוץ במפעל. החיים בתיכון יכולים להיות סיוט, אבל למבחן הזה – הם לא התכוננו מראש.

21:00 בובי פליי מכור לברביקיו 3 | Bobby Flay's Barbecue Addiction 3, ערוץ Food Channel

שף בובי פליי מכיר את הברביקיו היטב, והוא רוצה להוכיח לכם את זה. הצטרפו לבובי בקיץ הקרוב כשהוא מכין את המנות הגריל האהובות עליו: 'ברבקואה' בהשראה מקסיקנית עם התבלינים החזקים והצבעים העזים של המטבח המקסיקני, עם טורטה בריסקט מעושנת באדובו ודג פרידה צלוי בחמאת אננס. בובי מציג את הבישול של דרום-מערב ארצות הברית עם שורט ריבס ביזון, טאקו דגים צלויים, סוקוטאש תירס וסנגריה טקילה. וזו רק ההתחלה – בובי צולה מהים ועד לשוק האיכרים.

21:45 רוברט קנדי: זיכרון משפחתי | RFK: The Kennedy Family Remembers, ערוץ ההיסטוריה

על רקע שנות השישים הסוערות, הפך רוברט 'בובי' קנדי (שאחיו, נשיא ארה"ב ג'ון קנדי, נרצח רק 5 שנים לפניו) לדמות פוליטית בולטת בהיסטוריה האמריקנית המודרנית, בעלת פוטנציאל עצום והבטחה למנהיג דגול; אדם בעל חזון אופטימי לגבי העתיד, שידע איך לשבות את לבה של אומה שהייתה מפוצלת וקרועה מבפנים. מילותיו ומעשיו של קנדי היוו השראה לדור שלם, ללחום למען צדק ושלום. זמן קצר לאחר רצח אחיו, בנובמבר 1963, כתב קנדי, אז התובע הכללי של ממשלת ארה"ב, מכתב נוגע ללב לבתו בת ה-12, קת'לין; מכתב זה הוא רק אחד משורת פריטים מיוחדים שנשתמרו בחזקת משפחת קנדי, מאז ההתנקשות הקטלנית בחייו של קנדי, ורואים אור לראשונה בסרט התיעודי. בסרט ראיונות חדשים ובלעדיים עם ילדיו של קנדי – קרי, קת'לין ורוברט ג'וניור, החושפים לראשונה סיפורים ותובנות על העקרונות, המניעים והתשוקות שהניעו את אביהם, בעודו מטפס את דרכו לצמרת הציבוריות האמריקנית ומהווה מטרה לחלומות ותקוות של דור. כמו כן, מרואיינים בסרט היסטוריונים ואנשים מתוך מעגל קבלת ההחלטות הפנימי של קנדי, השופכים אור על רגעי מפתח בחייו.

22:00 לג'יין יש אקדח | Jane Got A Gun, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 בינואר, 2017, בשעה 17:40 בערוץ Yes4

מתנקש אמריקאי | American Assassin, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 18 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

מפלצת הכסף | Money Monster, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold

סרטים נוספים בנטפליקס: The Stranger ,El club de los buenos infieles

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן