Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 23 ביולי, 2018

ניסוי בטא, פארק מים באקסטרים 7, הולכים על קרוואן 3, ארץ לבנה, יציאה מלכותית, רובין וויליאמס: היכנסו לתוך ראשי, תיקי הרצח של מקינטייר, מבחר סרטי פעולה אסייתיים בנטפליקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:45 ניסוי בטא | Beta Test, ערוץ Hot Action 

מותחן פעולה מדע בדיוני מטלטל. מקס טרוי (לרנז טייט) הוא אלוף גיימינג המגלה בזמן בדיקת אב טיפוס למשחק חדש שישנם אירועים במשחק שיש להם הקבלה בעולם המציאות. גיבור המשחק או בעצם עובד לשעבר בחברת המשחקים בשם אורסון קריד (מנו בנט) איכשהו נשלט מרחוק מסיבות לא ברורות. כעט מקס יחבור לקריד ויחד הם יוצאים לחשוף את הקנוניה לפני שתזעזע את העיר כולה. במאי: ניקולס גיני. ארה"ב, 2016.

15:30 פארק מים באקסטרים 7 | Xtreme Waterparks 7, ערוץ Travel Channel

גישה חופשית לפארקים ולמתקנים המטורפים בעולם, ממגלשות שימלאו אתכם באדרנלין ועד לנפילות חופשיות מפחידות. גלשו במורד מפל בגובה עשר קומות באוסטרליה, התמודדו ראש בראש עם מגלשות מים של 23 מטרים בארצות הברית ותבלו בפארק מים באווירת דינוזאורים בתאילנד. אם אתם מרגישים אמיצים במיוחד, אתם יכולים להצטרף לנפילה של 75 מעלות בחושך מוחלט בסן דייגו.

20:30 הולכים על קרוואן 3 | Going RV 3, ערוץ Travel Channel

האם אי פעם רציתם לעזוב את השגרה השוחקת ולצאת לדרכים? עקבו אחר האנשים שמחליפים את הקירות בגלגלים ויוצאים למסע הקניות האולטימטיבי בחיפוש אחר הבית הנייד המושלם, כולל מייקל והילרי, זוג קצינים מאורסים מחיל הים, שלא יודעים היכן יוצבו בשנה הבאה ועל כן מחפשים בית שיוכל לעבור איתם ממקום למקום. פגשו גם את פאט וסטפני, זוג שאוהב לבשל בירה בעצמו ומחפש קרוואן שיתאים למסעות למזקקות בכל רחבי ארה"ב.

21:00 ארץ לבנה, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הסדרה עוקבת אחר חמישה ישראלים בני העדה האתיופית החווים גזענות גלויה וסמויה בחיי היום יום שלהם. בכל אחד מחמשת פרקי הסדרה נחשפים ממדיה ועומקה של הגזענות הקשה בה נתקלים הגיבורים בכל מקום: ברחוב, באוטובוס, בעבודה, בחינוך, בתקשורת, על מסכי הטלוויזיה, מול משרדי הממשלה וגם במסדרונות האוניברסיטה העברית. גיבורי הסדרה נאבקים אל מול אפליה, סטריאוטיפים ותקרות זכוכית המאיימים להגביל ולהכשיל אותם בכל צעד שהם עושים כדי להתקדם בחייהם, ולאפשר לעצמם ולילדיהם עתיד טוב יותר. מדובר בנשים וגברים מוצלחים ומצליחים, ולמרות זאת הצלחתם אינה מגינה עליהם מפני גילויי הגזענות. יוצרת ובמאית: יסמין קיני. ישראל, 2018.

22:00 יציאה מלכותית | A Royal Night Out, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 ביולי, 2018, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 רובין וויליאמס: היכנסו לתוך ראשי | Robin Williams: Come Inside My Mind, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 17 ביולי, 2018, בערוץ Hot VOD + ערוץ Yes VOD

22:00 תיקי הרצח של מקינטייר | Donal Macintyre’s Murder Files, ערוץ CBS Reality

העיתונאי והקרמינולוג דונאל מקינטייר בוחן כמה מהפשעים הנוראים והמרתקים ביותר של התקופה האחרונה, באמצעות חוויות ממקור ראשון של האנשים שדאגו שהצדק יצא לאור. באמצעות שחזורים דרמטיים, קטעי ארכיון וקלטות משטרה, מקינטייר לוקח את הצופה דרך כל הפיתולים והסיבוכים, הכישלונות והסכנות, אל נקודת המפנה שהובילה לפתרון המקרה.

מבחר סרטי פעולה אסייתיים בנטפליקס | Netflix

The BundFlying Guillotine 2Five Elements NinjasLegendary Weapons of ChinaOn the Wrong TrackMy Schoolmate the BarbarianMahjong HeroesThe Devil and Father AmorthThe Five VenomsReturn To The 36th ChamberThe Flying GuillotineThe 36th Chamber Of Shaolin, Sword Masters: Two Champions of Shaolin


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן