Skip to content

ניסה לשחוט מאבטח ונעצר

תושב עפולה בן 35, חשוד כי בילה באילת ולאחר שהתבקש לעזוב את שטח המועדון בו בילה, יצא, שב עם סכין, דקר מאבטח בגרונו, נמלט ונעצר ביציאה מהעיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב עפולה בן 35 נעצר בליל שבת – ראשון (לפנות בוקר) שעברה בחשד כי דקר מאבטח מועדון באילת, גרם לו לחתך בגרונו ודקרו בראשו. היום (ראשון) הודיעה משטרת ישראל כי סיימה את חקירת ניסיון רצח מאבטח במרכז התיירות באילת והעבירה את חומרי החקירה לפרקליטות מחוז דרום לעיון והחלטה.

החשוד משוחח עם המאבטח כשהוא מסתיר בסכין מאחרי גבו (צילום מסרטון מצלמות האבטחה)
החשוד משוחח עם המאבטח כשהוא מסתיר בסכין מאחרי גבו (צילום מסרטון מצלמות האבטחה)
תקיפת המאבטח (צילום ממצלמות האבטחה)
תקיפת המאבטח (צילום ממצלמות האבטחה)

מחומר הראיות שנאסף בידי המשטרה עולה כי בליל שבת (14.7.18) סמוך לחצות, התקבל דיווח במשטרת ישראל על אירוע אלימות במהלכו בליין דקר מאבטח ונמלט. ממצאי החקירה מתברר כי הגבר החשוד בילה במועדון "הספרייה" באילת, המצוי ב"מרכז התיירות" שבעיר, ולאחר שהשתולל במקום התבקש לצאת מהמועדון, זאת לאחר שהתנהג באופן לא ראוי לדעת מאבטחי המקום.

החשוד יצא מהמקום, נכנס לבית עסק סמוך, נטל סכין וחזר למועדון. החשוד שוחח עם אחד המאבטחים ולפתע שלף את הסכין אותה הסתיר מאחורי גבו, תקף את המאבטח, חתך את גרונו ודקר אותו בראשו. לאחר מכן זרק את הסכין ונמלט מהמקום. היות ומרכז התיירות מרושת במצלמות אבטחה רבות, עלו שוטרי משטרת אילת ת במהירות על עקבותיו כשלוחמי משמר הגבול המצויים במחסום הכניסה לעיר מצליחים לזהותו ולעצרו בעודו מנסה להימלט מהעיר. המאבטח פונה לבית החולים יוספטל שבאילת כשהוא במצב קשה, שם טופל, התייצב ומצבו השתפר במהלך השבוע.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן