Skip to content

שימי שיידר נותן בבלוז בקרית טבעון

יום הבלוז הבינלאומי שיחול ב-4 לאוגוסט, יהווה סיבה טובה לביקור בתערוכת ציורים במקצב הבלוז של האמן החברתי הרב תחומי שימי שיידר. כן, הוא גם מנגן. כן, הוא גם עושה חומוס טוב. כן, הוא גם היזם של הפסטיבל האזרחי שייח אבריק בטבעון. תערוכה נפלאה. נקודה. תוכלו לפגוש את שימי שיידר בשיח גלריה ב-25.7 בשעה 20.00 בגלריה […]

פעיל חברתי, מוסיקאי, יוצר רב תחומי מספר סיפורים וחומוסאי מחונן נפגשו יחד בקרית טבעון. מה יצא? יצא, שימי שיידר. ה-ONE MAN OPERATION מציג את עולמו המגוון בתערוכת ציורים מקצבית שהוא קורא לה "בלוז צבעוני".הוא מאלתר ג'אז ובלוז במציאות אותה מצייר, הלקוחה מסביבתו הקרובה. על גבי דיקטים הוא מצייר באקריליק וגואש רכבת החולפת בעמק, נגן חצוצרה המגיח מתוך הצמחייה, מטוס קרב נוחת בעמק, פועלים בשדה המלונים ועוד. כתמי צבע עליזים הנוגעים זה בזה, אימפרסיוניסטים משהו, משקפים לנו את העמק וההר בהדרם.

נהלל של שימי שיידר: "דמיינו שכונת אומנים שבנוייה ככה רק בגודל של אצטדיון כדורגל וחצי בערך, בסביבות טבעון(אולי ליד כפר תקווה, רמת הדסה, אולי במקום חוות מיכלים?) עם סטודיואים,אולפנים קטנים, כיתות אמן, סדנאות, אולם תיאטרון וגלריות... אומנות עושה תרבות ובה בעת מעשירה את הרפלקסים של הסביבה. (שלא לדבר על אומנות חברתית) כפר מתוייר שכזה יכול בהחלט לחזק את הכלכלה המקומית ואת הרשות המוניציפאלית".

משק בן צבי כפר יהושע

סוף עונת התפוזים בחצר, סמטת הניחוחות

שימי שיידר סלפי

בביוגרפיה של שימי לא תמצאו "בוגר…" וכו'. הוא אוטודידקט שלמד ציור מהתבוננות בספרי אמנות ולקח את אמנותו צעד קדימה, לאמנות חברתית. הוא רואה ביצירה האמנותית דרך לחיבור, גישור והעשרה בין קהילות ואנשים, דעות ועמדות. שיידר, יוזם "פסטיבל שייח אבריק" בקרית טבעון, פסטיבל לתרבות אזרחית ובעל החומוסיה מומוס בטבעון המגישה חומוס ותה מבית היוצר שלו.

נעילה: 25.8.2018

אוצרת: מיכל שכנאי יעקבי

הגלריה לאמנות במרכז ההנצחה, רח' המגדל קרית טבעון. אתר אינטרנט כאן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן