Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 26 ביולי, 2018

טעם של דיו, יוצא מן הכלל, זה, רק האמיצים, מרלין ומלחמת הדרקונים, חטאים קטנים, אבות הגריל, עבדו הנאמן של קובריק, כמעט מפורסמת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עם של דיו | A Taste Of Ink, ערוץ Yes VOD

קווין הוא זמר של להקת רוק כבד, גופו המכוסה כולו בקעקועים והופעתו הקשוחה אינם מצליחים להסוות את הכאב בעיניו. החיכוכים והויכוחים בינו לבין אביו, שהתעצמו מאז שאמו מתה, עולים שלב כאשר לבית נכנסת בת הזוג החדשה של האב, ואיתה גל חדש של רגשות וכאבים. שחקנים: קווין אזאיס, מוניה צ'וקרי, נתן וילקוקס. במאי: מורגן סימון. צרפת, 2016.

יוצא מן הכלל | Godard Mon Amour | Redoutable, ערוץ Yes VOD

הסרט מבוסס על ספרה האוטוביוגרפי של גרושתו של הבמאי, ז'אן לוק גודאר, אן ויאזמסקי. קומדיה על השנה המהפכנית בחיי אחד מבמאי הקולנוע המשפיעים בכל הזמנים, גודאר. במהלך צילומי סרטו הפוליטי: "הסינית", שבו מתאהבים גודאר והשחקנית הראשית, ויאזמסקי, ומתחתנים. עם כישלון הסרט ופרוץ מרד הסטודנטים בפאריז, הוא נקלע למשבר יצירתי ואישי, שמעיב גם על יחסיו עם אשתו החדשה. מישל הזנוויציוס ("הארטיסט") מביים את הסרט עם הרבה הומור, תוך ציטוטים ומחוות רבות לסרטיו של גודאר, מבלי לחסוך בביקורת על הבמאי האגדי, אופיו ההפכפך, משנתו הפוליטית הנחרצת והבידול האמנותי שגזר על עצמו. שחקנים: לואי גארל, סטייסי מרטין. צרפת, 2017. הבמאי מציף את חייו האישיים של גודאר כזיכרונות זולים – ומעליב את הסגנון המהפכני שיצר האוטר הקולנועי, תוך שהוא חוזר על אותן בדיחות ומוטיבים מספר פעמים ובאופן יוצא מן הכלל. ציון: 

זה | It, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סרט האימה המצליח בכל הזמנים, המבוסס על פי רב המכר של סטיבן קינג. חבורת ילדים חוקרת מספר מקרי היעלמות מסתוריים בעיירה שלהם. כשמתברר שמדובר ברוע אפל ועתיק המופיע בדמות ליצן אימתני, הם מחליטים להביס אותו. שחקנים: ביל סקארסגרד, ג'יידן ליברהר. במאי: אנדי מוסצ'יאטי. ארה"ב, 2017. סרט התבגרות מרגש, אך בפועל אינו סרט אימה על פי כללי הקולנוע המודרני. ציון: 

רק האמיצים | Only The Brave, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סיפורה האמיתי של יחידת כבאי אש קהילתית שבאמצעות נחישות, הקרבה ומעשי גבורה יוצאי דופן, הגנה על חברים ומשפחות בעיירה באריזונה, מפני אחת השריפות הקשות והקטלניות בהיסטוריה של ארה"ב. שחקנים: ג'וש ברולין, מיילס טלר, ג'ניפר קונולי, טיילור קיטש. במאי: ג'וזף קוסינסקי. ארה"ב, 2017.

21:00 מרלין ומלחמת הדרקונים | Merlin and the War of the Dragons, ערוץ AMC

פעולה. כשעתידה של אנגליה מונח על כך המאזניים, הקוסם המפורסם מרלין מגרש את הענקים המשתוללים בעזרת הקסם שלו. שחקנים: סיימון לויד-רוברטס, ג'וזף סטייסי, דילר ג'ונס. במאי: מארק אטקינס. ארה"ב, 2008.

22:00 חטאים קטנים | The Little Death, ערוץ Hot Fun

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 06 במאי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 אבות הגריל | The Grill Dads, ערוץ Food Network

מארק אנדרסון ו-ריאן פיי, חברים ותיקים שהחלו ללמוד לבשל בברביקיו משפחתיים. כעת שני אבות הגריל לוקחים את כישרונות הצלייה שלהם ויוצאים להרפתקה בדרכים בכל רחבי ארצות הברית. הם מתחילים בחיפוש אחר גרסאות מוגזמות של המנות האהובות על הילדים שלהם ומוצאים מסעדה בפורטלנד, שמככב בה מלך הטוסטים – טוסט הגבינה. בהמשך הם מחפשים את מנות מנחמות קלאסיות שהפכו לארוחות מדהימות – והם לא מתאכזבים כשהם מוצאים את הפיצה המטוגנת הטובה ביותר בסן פרנסיסקו.

22:00 עבדו הנאמן של קובריק | Film Worker, ערוץ Yes דוקו

הקריירה של לאון ויטלי עמדה בסימן נסיקה, עד לרגע שבו הוא פגש את סטנלי קובריק. ויטלי, הצעיר הבריטי הנאה שכיכב בטלוויזיה ועל במות הרויאל שייקספיר קומפני, פגש את קובריק כששיחק בסרטו "בארי לינדון" ב-1975. הוא הוקסם, וכמו עש הנמשך ללהבה הוא ויתר על הכל כדי להתמסר לעבודה מסחררת, מטורפת ומלאה עליות ומורדות לצד הבמאי שנחשב בעיניו גאון חד פעמי. ויטלי היה מעורב בכל הפרויקטים העצומים של קובריק ("התפוז המכני", "הניצוץ", "פול מטל ג'קט"), ידע הכול ועשה הכל. הסיפורים והאנקדוטות שלו מצחיקים, מפתיעים, מפחידים, מצמררים ובעיקר ממכרים מאוד, ממש כפי שהייתה שגרת חייו בתפקיד המיוחד שהוא מכנה 'פועל סרטים'. בימוי: טוני זיארה. 93 דקות, ארה"ב, 2017.

22:25 כמעט מפורסמת | Almost Famous, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

לשיר כרמי בת ה-16 יש חברה אחת טובה בשם רוני, ציונים גבוהים ופרפרים בבטן בכל פעם שהיא רואה את עמרי גבע, החבר של מלכת השכבה. אבל היא חושבת ש'חוכמה' איננה תכונה שעשויה למשוך מישהו ובטח לא עוזרת לה להיות מקובלת. לעומת זאת, לאחיה תומר בן ה-18 יש מראה של דוגמן, חברה אהובה בשם מאיה, וכישרון מוזיקלי, שבזכותו הפתיע את משפחתו בהודעה כי התקבל לתוכנית הטלוויזיה הפופולרית, 'דה-וואן'. בן רגע, שיר הופכת להיות 'האחות של תומר המפורסם', מה שהופך אותה למקובלת ואפילו לכמעט מפורסמת בעצמה, אך לכל זה יש מחיר. הסרט מבוסס על ספר באותו השם מאת מיכל בכר. שחקנים: ניב סולטן, עומר דרור, עמית פרקש. במאי: מרקו כרמל. ישראל, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן