Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (24.7.18)

מגבת חוף גדולה וגלידה משפחתית מפתיעה הם בין חמשת המוצרים אותם בדקנו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Desserts של הגלידות של פלדמן

גלידות משפחתיות לרוב סובלנות מפער גדול בין ההצהרה הטקסטואלית והוויזואלית, שעל גבי התווית, לבין התכולה. לכן, כאשר ניסינו את הגלידות החדשות של החברה, היינו סקפטיים מההתחלה, במיוחד כאשר מדובר בגלידות שנוצרו בהשראת עולם הקינוחים. אבל התוצאה (גם) הפתיעה אותנו לטובה. מדובר בגלידות המבוססות על טירמיסו, אקלר טופי קרמל וקראמבל תפוחים, ואנו ניסינו שתיים מהשלוש. בעוד שהאקלר טופי קרמל היה גלידת קרמל בסיסית יחסית, עם טעם ומרקם אחיד אבל לא מלהיב, גלידת הקראמבל תפוחים היתה הפתעה מרעננת – כמות מכובדת של חתיכות תפוחים ואגוזי מלך בכל הגלידה, הרבה קינמון בגלידת הווניל וסירופ תפוחים בבסיס שלה, יוצרים ביחד את אחת הגלידות המוצלחות, הן במרקם והן בטעם.

עד 32 שקלים ל-1.8 ליטר. להשיג בחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו פלדמן

קרם הגנה מפני השמש עם מתלה של ד"ר פישר

מותג אולטרסול של החברה התרחב עם מוצרים חדשים – בחלק החיצוני שלהם. מדובר בקרם הגנה לפנים, המגיע במיכל המשלב מתלה. העיצוב של המתלה חביב למדי – הוא מגיע בצורות של גלידה, כפכפים, גלשנים, סוס ים ועוד – והוא יכול להתחבר לתיק ספורט, תיק החתלה, עגלת תינוק, תיק ואפילו לרצועה של הכלב. המוצר מגיע עם 50SPF והוא נמכר בגרסאות שונות, הנבדלות זו מזו במרקם – חלק במרקם של קרם ואחרות במרקם של ג'ל, וגם בניחוח – אחד המוצרים הוא בריח מלון. המוצר מאפשר גישה מהירה יותר לקרם וגם מזכיר לנו להשתמש בו בתדירות הדרושה. רק כדאי לקחת בחשבון כי מחירו גבוה יחסית.

29.9-34.9 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

צילום: יעל האן

Detox Plant Mask של Magiray

במבוק ופחם הם שני הרכיבים הפעילים, אותם שילבה החברה במסיכת הבד החדשה שלה. בנוסף מכילה המסיכה עוד רכיבים, דוגמת שמני אובליפיחה ונבט חיטה, שמנים אתרים של תפוז, ברגמוט ורוזבוד, אלוורה ומרכיבי לחות. המסיכה אמורה לסייע בניקוז רעלים לימפטי, לטפל בבצקתיות וברגישות של העור לזיהום אוויר, נזקי אקלים וכד', והיא מתאימה לבעלי עור רגיש. ניסינו את המסיכה, והתוצאות היו מעורבות – היא היתה נוחה להנחה על העור ויש לחומרים שלה תחושה נעימה, עם מעט מאוד עיקצוצים של החומרים הפעילים. העור לאחר מכן נראה נקי ורענן. אבל האם היה כאן ניקוי עמוק יותר, מהסוג הלימפטי? אנחנו בספק.

30 שקלים ליחידה. להשיג במכוני הטיפוח ואצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אלון גנון

מגבת חוף של ערד טקסטיל

במסגרת הקאמבק שעושה החברה הישראלית, היא השיקה את המגבת החדשה. השם שלה אומר (כמעט) הכל – מדובר במגבת העשויה ברובה כותנה ובשאר מפוליאסטר, וגודלה הוא 190 ס"מ רוחב על 220 ס"מ אורך. כלומר, היא מתאימה לפרישה על החוף ופחות לניגוב הגוף לאחר הרחצה. מה עוד שהיא כבדה: קילוגרם וחצי, לא פחות. יש לה ספיגה טובה של המים והיא מתייבשת במהירות סבירה. בנוסף, היא נמכרת בשישה צבעים שונים.

189 שקלים, להשיג ב-www.aradtextile.com.

צילום: אסף רונן

 

תיקים של kite.pride 

חרף השם – והמחירים בדולרים – מדובר במותג ישראלי, הפועל ויוצר בדרום תל אביב. הייחוד שלו טמון בחומר הגלם בו עושים כאן שימוש – מצנחי קייטרספינג בלויים, שבעליהם תורמים אותם עבור הסטודיו. חומר הגלם חזק במיוחד, הוא נוגד מים, והעובדה כי מדובר בחומר גלם ממוחזר מבטיח כי כל תיק הוא אחד במינו. המבחר שמציע המותג כולל מגוון תיקים, החל מפאוץ' וכלה בתיק גב המיועד גם למחשב נייד. ניסינו את התיק הרב פעמי, אותו רואים בתמונה, והוא גרסה משודרגת ונוחה של תיקים דומים – הוא נסגר עם רוכסן גדול ונוח, יש לו תא פנימי הנסגר גם הוא עם רוכסן, ושני תאים חיצוניים פתוחים, המאפשרים עוד מקום לחפצים השונים. העיצוב הייחודי הוא כמובן בונוס, בעיקר הודות לשילובי צבעים מפתיעים.

69 דולר לתיק, 5 דולר למשלוח. להשיג ב-kitepride.com.

צילום: A.I.R. kite.pride

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן