Skip to content

תינוקת סוממה בחשיש אושפזה בבית חולים הדסה

תינוקת בת שנה הגיעה הלילה לחדר המיון ילדים כשהיא שקועה ביותר ובהכרה מעורפלת הורי התינוקות, נעצרו לחקירה. בית החולים: הבוקר התינוקת נמצאת במצב טוב יותר אך עדיין לא חזרה לתפקוד רגיל. מאוחר יותר נעצר הסב שבביתו שההתה התינוקת אתמול בערב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוג הורים בשנות העשרים לחייהם, תושבי מזרח ירושלים  נעצרו הלילה (רביעי) לחקירה במשטרה לאחר שהביאו לבית החולים הדסה הר הצופים את בתם התינוקת בת השנה כשהיא מסוממת על בקנביס. מבית החולים נמסר כי אל חדר המיון ילדים הובאה בשעות הלילה תינוקת כשהיא שקועה ביותר ובהכרה מעורפלת. לאחר בדיקות שונות נמצא כי בגופה יש סם מסוג קנאביס בכמות גבוהה מאוד.

אילוסטרציה
אילוסטרציה


ד״ר רבקה ברוקס, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה הר״צ בה מטופלת התינוקת, מדווחת כי הבוקר התינוקת נמצאת במצב טוב יותר אך עדיין לא חזרה לתפקוד רגיל. היא עצבנית ומטושטשת, מתעוררת לסירוגין.


המשך

מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה התקבל דיווח מבית החולים הדסה הר הצופים אודות פעוטה (כבת שנה, מזרח י-ם) שהגיעה כשהיא במצב קשה, בבדיקה שנערכה לה עלה חשד להמצאות סמים מסוכנים בגופה.
 בעקבות הדיווח, עוכבו הורי הפעוטה לחקירה במשטרה. במהלך החקירה נחקרו הוריה של הפעוטה, וחקירתם העלתה חשד נוסף כלפי סבה של הפעוטה שככל הניראה שהתה בביתו באותה העת. הסב נעצר עי השוטרים והובא לחקירה בחשד לביצוע עבירות של הזנחת קטין, גרימת חבלה, והחזקת סמים.  מחר יובא החשוד בפני בית המשפט השלום בירושלים לדיון בעניינו.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן