Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 28 ביולי, 2018

אהבה וחסד, מלכת המדבר, האיש שידע אינסוף, על הזנב של טייסון, עוגה, יומנו של חנון: חופשה על גלגלים, תוכנית אבא 2, מדינת ג'ונס החופשית, כתום זה השחור החדש 6, פרנק זאפה: במילותיו, משימה בלתי אפשרית - אומת הנוכלים, תום יער עושה בגרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

07:45 אהבה וחסד | Love and Mercy, ערוץ Hot Gold 

לפרטים נוספים, ראו שישי, 15 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

09:45 מלכת המדבר | Queen Of The Desert, ערוץ Hot Gold

דרמת הרפתקאות ביוגרפית אודות קורותיה של גרטרוד בל, שהייתה טיילת, סופרת, ארכאולוגית, חוקרת, קרטוגרפית ופוליטיקאית עבור האימפריה הבריטית בתחילת המאה ה-20. גרטרוד הצעירה לא מצליחה למצוא שידוך ראוי באנגליה, ולכן נוסעת לטהרן כחלק ממציאת אהבה והמשך מחקר המזרח התיכון. לאחר מערכת יחסים כושלת היא מחליטה לזנוח את חייה האישיים ולהתמקד בחקר המזרח. שחקנים: ניקול קידמן, רוברט פטינסון, ג'יימס פרנקו. במאי: ורנר הרצוג. ארה"ב, 2017.

11:55 האיש שידע אינסוף | The Man Who Knew Infinity, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 24 במרץ, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

14:00 על הזנב של טייסון | Chasing Tyson, ערוץ Yes דוקו

עם אישיות גדולה מהחיים ואגרופים אכזריים, מייק טייסון שלט ללא עוררין בעולם האגרוף של שנות השמונים והתשעים. אפילו כש'מייק הברזל' ישב בכלא, קטגוריית משקל כבד הייתה רשומה על שמו בטאבו. בינתיים, ממש כמו אחאב שממתין ללכוד את הלוויתן הענקי, המתאגרף איוונדר הוליפילד התכונן בסבלנות זמן רב להזדמנות להפיל את טייסון ממעמדו כאלוף העולם הבלתי מעורער. למרות שהוליפילד זכה בינתיים בכתר, כשנתן נוקאאוט ל-באסטר דאגלס (ואחר כך הפסיד אותו, וזכה בו שוב) – התפיסה הרווחת לגביו הייתה שהוא אכן מתאגרף מנוסה, ואפילו נעים הליכות – אבל לא באמת 'גדול' כמו טייסון. הוליפילד הבין שהקריירה שלו תיזכר בסופו של דבר לפי ההתמודדות שלו עם הנמסיס שלו, אם בכלל יזכה לכך שקרב כזה אכן יקרה. עד לקרב המתוקשר של שני היריבים בנובמבר 1996, הוליפילד היה כבר בן 34, ונדמה היה ששיאו מאחוריו. טייסון, הצעיר ממנו בארבע שנים, היה המועמד המועדף לנצח. אז איך זה נגמר? אין ספק שכמה מהרגעים הכי זכירים בספורט העולמי התרחשו במסגרת היריבות בין שני המתאגרפים האלופים, שכוללים גם אוזן שננשכה, והסרט מביא אותם שוב אל המסך. בימוי: סטיבן קנטור. 78 דקות, ארה"ב, 2015.

16:35 עוגה | Cake, ערוץ Hot Drama

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 בדצמבר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

17:00 יומנו של חנון: חופשה על גלגלים | Diary Of A Wimpy Kid: The Long Haul, ערוץ Yes5

הרביעי בסדרת הסרטים "יומנו של חנון" אשר מתבססת על סדרת ספרים בעלת אותו שם מאת הסופר והמאייר ג'ף קני. אמא, אבא והבנים לבית הפלי כבר מוכנים לנסיעה לקראת חגיגות יום ההולדת ה-90 של סבתם. רק שהבנים בכלל מתכננים ללכת לכנס משחקי וידאו ובתחכום רב הם לוקחים את כולם להרפתקה מפתיעה. שחקנים: ג'ייסון דרוקר, אלישה סילברסטון. במאי: דיוויד באוורס. ארה"ב, 2017.

17:50 תכנית אבא 2 | Man with a Plan 2, ערוץ Yes Comedy

מאט לבלאנק ("אפיזודס", "חברים") חוזר בקומדיה על אב שמתחיל לבלות יותר זמן עם ילדיו כשאשתו יוצאת לעבודה מחוץ לבית, ומגלה את האמת שכל הורה חייב להכיר בה בשלב מסויים: המלאכים הקטנים שלו הם בעצם חבורה של משוגעים.

19:40 מדינת ג'ונס החופשית | Free State of Jones, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 18 במאי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

21:50 מלחמת וייטנאם | The Vietnam War, ערוץ כאן 11

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 03 בדצמבר, 2017, בשעה 21:00 בערוץ Yes Docu

22:00 פרנק זאפה: במילותיו | Eat That Question: Frank Zappa in His Own Words, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

פרנק זאפה לא היה רק גאון מוזיקלי פורץ דרך. הוא היה גם קולנוען, איש דאדא, פילוסוף, אינטלקטואל, ומעל לכל מבקר נועז ונשכני במיוחד של הרעות החולות בחברה האמריקנית. סרטו המינימליסטי של הבמאי תורסטן שוטה מספק מפגש אינטימי עם דמותו האוונגארדית והמרתקת של זאפה, והוא עושה זאת אך ורק באמצעות חומרי ארכיון – בעיקר ראיונות והופעות נשכחות משלושה עשורים של פעילות אמנותית – הערוכים בדיוק רב ומזמינים אותנו לצלול עמוק אל עולמו המוסיקלי האינסופי ואל מוחו הקודח. המוזיקה שלו ורעיונותיו חוצים דורות, והחתירה שלו כנגד הקונפורמיזם רלוונטית היום יותר מתמיד. 90 דקות, צרפת / גרמניה, 2016.

22:00 משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים | Mission: Impossible: Rogue Nation, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 באוקטובר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold

22:00 תום יער עושה בגרות, ערוץ Yes Comedy

תום יער חוזרת אל פנימיית הכפר הירוק כדי לסיים את התיכון ולהפיק לעצמה את רגע הסיום שלא היה לה מעולם: עומדת על הבמה, בוגרת תיכון, מוצלחת. שנות התיכון של תום לא היו קלות. כמי שהיטלטלה כל שנות העשרה בין בתים ובין מסגרות, תום חולמת על הרגע הזה: הבוגרת המוצלחת של השכבה, הכי מקובלת, הכי חכמה, הכי טובה, עולה על הבמה לנאום סוף השנה, לשאת מילים שישאירו חותם רגע לפני שהכל נגמר. אבל כשהיא מגיעה אל מנהל הפנימייה החקלאית בכפר הירוק (בה התגוררה במציאות ולמדה בכיתות י"א-י"ב), בטוחה שהוא ישמח לתת לבוגרת המוצלחת של הכפר את הרגע הזה, היא מגלה לתדהמתה שכדי לסיים את התיכון היא תצטרך לעבור את המסלול שעובר כל תלמיד בשנתו האחרונה בפנימיית הכפר הירוק: לחיות בכפר, להצטרף לשיעורים, לבחור בין תורנות בלול לניקוי האורוות וכמובן להתכונן (בעזרתם של מורים הזויים ואקסצנטריים) לבגרויות בתנ"ך, לשון ומתמטיקה ובסופו של דבר גם להיבחן – ולהצליח. החזרה לתיכון תזמן מפגשים עם דמויות ומסגרות מוזרות וקיצוניות. שיטות חינוך קיצוניות והזויות ומפגשים עם עולמם הפרוע של בני הנוער יהוו כולם רקע לסיפור. הילדה המופרעת שנזרקה מתיכון אלון, זאת ששמה לענת קקי בתיק ובתור מדריכה בצופים לימדה ילדים בכיתה ה' איך לעשן, תעשה סוף סוף צעדים לקראת התבגרות. בכל פרק ייסגר חשבון אישי ואמיתי, מצחיק וכואב, מהעבר המורכב של תום. האם היא תצליח במשימה ותזכה לעמוד על הבמה ברגע שחלמה עליו? האם היא סוף סוף תתבגר? במאי: דניאל אדר.

22:50 כתום זה השחור החדש 6 | 6 Orange Is The New Black, ערוץ Hot VOD + Hot HBO 

הדרמה הקומית חוזרת לעונה שישית. ספוילר – אחרי מאורעות העונה החמישית, שעסקה במרד בן 72 שעות שהנהיגו האסירות בליצ'פילד, נפתחת העונה השישית בכלא חדש והרבה פחות ליברלי. האסירות נאלצות להסתגל לתנאים קשים ולבנות מחדש את יחסי הכוחות, ומגלות שעליהן לשלם מחיר כבד על ההתקוממות – וגם על החברויות שבחרו לשמור או לפרק באותם שלושה ימים גורליים. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן