Skip to content

כיצד להמנע מעקיצות…

הדרך להוריד את הסיכון להעקץ מזבוב החול והדבקות בטפיל הלישמניה "שושנת יריחו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחרונה, יש לא מעט מקרי עקיצות של טפילים בשם לישמניה המועברים באמצעות עקיצה של זבוב החול. לאחרונה אף  אושפזו 8 ילדים בבית החולים שיבא בשל זיהום חמור בעקבות עקיצת זבוב החול והחשש הגדול , להתפרצות מגפת שושנת יריחו המתאפיינת בפצעים מוגלתיים ומכאיבים.

התסמינים – לאחר העקיצה מופיע נגע עורי שנראה כמו עקיצה רגילה, אך עם הזמן זה גדל באופן הדרגתי והופך למוגלתי. ודורש טיפול תרופתי.

מומחים רבים ממליצים למרוח תכשירי הגנה נגד יתושים  .חברת אס.סי ג'ונסון מציעה, סדרת מוצרי הגנה מפני עקיצות יתושים וחרקים, לכל המשפחה מבית המותג  Autan -אוטן המציע, הגנה מרבית מפני עקיצות יתושים ומיני חרקים. לכל המשפחה. מוצרי אוטן אינם מכילים את החומר הפעיל DEET ,  ללא ריח לוואי וללא תחושה דביקה על העור.

צילום: אפרת אשל

רגע לפני היציאה מהבית, היציאה לטיולים בחיק הטבע בארץ ובחו"ל,  מותג אוטן מציע מוצר חובה בכל תיק.

סדרת המוצרים כוללת:

 אוטן תרסיס הדוחה קרציות, יתושים ומיני חרקים שונים, המותאם לשימוש לכל המשפחה. מומלץ גם במרפאות המטיילים. מדובר בתרסיס ספריי ללא גז. המותאם לכל המשפחה, לשימוש לכל סוגי העור.  ניתן לשימוש גם לילדים החל מגיל שנתיים. ומעניק הגנה ממושכת לפנים ולגוף עד 8 שעות מפני קרציות ועקיצות יתושים ומיני חרקים לשימוש קל ונוח בבית ובחוץ.

אוטן ג'וניור נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בפרט בקרב ילדים. המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות, ללא ריח לוואי, בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק הגן של הילדים.

אוטן טרופי – המוצר הייחודי והאהוב, המוצר מומלץ למטיילים במרפאות המטיילים בארץ  ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה. אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות, מתייבש באופן מידיי לאחר השימוש.

אוטן פמילי קייר סטיק – סטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות. הסטיק בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני או דביק על העור ונספג במהירות, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET , מכיל אלוורה המעניקה ריח נעים. מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. נבדק דרמטולוגית

את מגוון מוצרי "אוטן" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן