Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 30 ביולי, 2018

כמעט 18, הכוכב הכחול 2, ברוס וויליס על הגריל, חרבו של גאי: האנימציה 2, שירות חשאי מאוד 2, Trot Lovers, פוטין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 כמעט 18 | על הקצה | The Edge of Seventeen, ערוץ Hot Gold + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיית נעורים שנונה. חייה של תיכוניסטית חריפה ולא מאד מקובלת נקלעים לסחרור, כאשר חברתה היחידה מתחילה לצאת עם אחיה האתלט. שחקנים: היילי סטיינפלד, וודי הרלסון, בלייק ג'נר. במאית: קלי פרמון קרייג. ארה"ב, 2016.

22:00 הכוכב הכחול 2 | Blue Planet II, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרת המופת של ה-BBC חוזרת בעונה חדשה ומרתקת העוקבת אחר עולם היצורים המופלאים החיים באוקיינוס ושיטות ההישרדות שלהם. במהלך שבעת פרקי הסדרה – בכל הפלא התת ימי החל משוניות האלמוגים וכלה בחייהם של הלווייתנים. מצולות הים והיצורים הרבים ששורדים שם בחשכה כמעט מוחלטת, בתנאי הלחץ הקשים ובטמפרטורות קיצוניות. שוניות האלמוגים באזורים החמים המאכלסות מגוון גדול מאוד של בעלי חיים בכמות גדולה, שם כולם מתחרים על משאבים בשטח מצומצם למדי. כמו כן, כיצד מתמודדים בעלי החיים באוקיינוס הפתוח (המהווה יותר מחצי משטח כדור הארץ) עם המזון המועט. 2017, BBC.

22:30 ברוס וויליס על הגריל | Comedy Central Roast of Bruce Willis, ערוץ Hot קומדי סנטרל + Hot VOD

ברוס וויליס, כוכב הקולנוע, שציין השנה 30 שנים ללהיט הפריצה שלו, "מת לחיות", יזכה להפוך למטרה ללעג ובדיחות מצד שלל חברים, קולגות ואקסית אחת. אל מנחה הספיישל, ג'וזף גורדון-לוויט (שגילם את הגרסה הצעירה של וויליס ב-"לופר"), יצטרפו גם אדוארד נורטון ("ממלכת אור הירח"), כוכב ה-NBA בדימוס דניס רודמן, גורו הלייף-סטייל מרת'ה סטיוארט, הקולגה לשעבר סיביל שפרד ("בלשים בלילה"), וגם אשתו לשעבר של וויליס, דמי מור, שהפתיעה בהופעת אורח.

חרבו של גאי: האנימציה 2 | 2 Swordgai: The Animation, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה של הסדרה. בחור צעיר הופך להיות בעליה של חרב מהשאול. כעת, כשגורל האנושות בידו, הוא מפעיל את כוחה השטני של החרב נגד אויביו.

שירות חשאי מאוד 2 | A Very Secret Service 2, נטפליקס | Netflix 

סדרת הריגול הקומית הצרפתית חוזרת לעונה שנייה. ב-1960, בשיא המלחמה הקרה, אנדרה מרלו מצטרף לשירות החשאי הצרפתי ומתמודד עם אויבים מחוץ ומבית.

Trot Lovers, נטפליקס | Netflix

סדרה רומנטית אסייתית. כדי להתניע את הקריירה המקרטעת שלו, מפיק מוזיקלי ידוע לוקח תחת חסותו בחורה רגילה ומנסה להפוך אותה לכוכבת, על אף שסגנון השירה שלה נדוש לטעמו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן