Skip to content

אביה של שרת התרבות חשוד בזיוף משקאות אלכוהוליים

פליקס סיבוני נחשד לאחר שנתפשו אצלו 1500 בקבוקי משקאות חריפים מזויפים. רגב: אבי ישר הגון ותמים, הוא ושותפו נפלו קרבן לתרמית כאשר רכשו אלכוהול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פליקס סבוני, אביה של שרת התרבות, מירי רגב (סיבוני), נחקר במשטרה בפרשת חשיפת תעשיית האלכוהול המזויף שנחקרת באחרונה. כך מסרה היום (חמישי) משטרת ישראל. על פי המשטרה מדובר בפרשה חמורה של תעשיית הכנת משקאות חריפים מזויפים בדמות מותג מוכרים. בהודעת המשטרה נאמר גם כי לפחות 6 בני אדם מתו ואחרים התעוורו כתוצאה משתיית משקאות אלו.
על פי הפרסום ביצעה המשטרה פשיטה על מחסן במושב אחוזם שנמצא בבעלותו של פליקס סיבוני, אביה של רגב. פשיטה שבמהלכה נתפסו במקום 1,500 בקבוקי אלכוהול מזויפים עם רמת מתנול גבוהה. נגד סיבוני ושותפו נפתח הליך פלילי הם נחקרו באזהרה ובתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

אלכוהול מזוייף - צילום ארכיון דוברות המשטרה
אלכוהול מזוייף - צילום ארכיון דוברות המשטרה

השרה מירי סיבוני רגב מסרה בתגובה וטענה כי : "אבא שלי אדם ישר, הגון ותמים לב. אבי ושותפו נפלו קורבן לתרמית כאשר רכשו אלכוהול, שבדיעבד הסתבר לתדהמתם כי הוא מזויף״.

אבי ישר הגון ותמים - מירי סיבוני רגב (צילום: יובל אראל)
אבי ישר הגון ותמים - מירי סיבוני רגב (צילום: יובל אראל)

בתגובתה לאחד מהעיתונים סיפרה השרה: "אבי עבד קשה לפרנס את משפחתנו בכבוד. אבי ושותפו ניהלו שנים רבות עסק למשקאות בדרום, בהגינות, ביושרה ובמקצועיות. אבי ושותפו נפלו קורבן לתרמית כאשר רכשו אלכוהול, שבדיעבד הסתבר לתדהמתם כי הוא מזויף. הם זומנו לחקירת משטרה, שבמהלכה שיתפו פעולה באופן מלא עם החוקרים.

זאת ועוד: "מכירת אלכוהול מזויף היא תופעה חמורה שעלינו למגרה. אני סומכת על המשטרה, וכולי תקווה כי תשים את ידה על מי שמכר ומוכר אלכוהול מזויף לבעלי עסקים. אין לי ספק כי עם סיום החקירה יסתבר שאבי ושותפו דיברו אמת, וכי לא ידעו שהסחורה שאותה רכשו הייתה מזויפת. אני אוהבת את אבי ומאמינה ביושרו ובהגינותו", אמרה רגב.

 

 

1 Comment

  1. רפאל
    4 באוגוסט 2018 @ 1:09

    איך יצאה לאבא כל כך ישר והגון בת מושחתת, מסואבת, טיפשה, ריקנית, פוחזת, אכזרית ושונאת יהודים כזאת? כמובן כל שמות התואר שהדבקתי לשרה הנכבדה הם דעתי האישית בלבד ואין בהם להצביע על נכות נפשית ורגשית כלשהיא של השרה הנכבדה והמפורסמת בעולם כולו בחכמתה המופלגת, ביושרתה ובאהבתה לבני עמה הנאנקים תחת עולו של ישבנה הגדול והמפואר עד גיחוך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן