Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 07 באוגוסט, 2018

סמוך על סול 4, ליבה האמיץ של אירנה סנדלר, אינסטינקט, פטריק מלרוז, טעם של דיו, מגניב במקרה, צ'נאי אקספרס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמוך על סול 4 | 4 Better Call Saul, ערוץ Yes VOD

הסדרה המקדימה ל-"שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן (בוב אודנקירק) חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – העונה תתחיל מהפיצוץ אליו נקלע צ'אק מקגיל בסיום העונה הקודמת. מותו של צ'אק מזרז את הפיכתו של ג'ימי לסול גודמן. הוא נכנס יותר ויותר לעולם הפשע, דבר שמסכן את עתידו כעורך דין- ואת יחסיו עם קים – בסכנה. מותו של צ'אק משפיע קשות גם על האוורד וקים, ששוב מוצאים את עצמם בצדדים השונים של המלחמה שהציתו האחים מק'גיל.

21:00 ליבה האמיץ של אירנה סנדלר | The Courageous Heart of Irena Sendler, ערוץ AMC

ביוגרפיה. אירנה סנדלר, סיפורה של עובדת סוציאלית שהייתה במחתרת הפולנית במלחמת העולם ה-2 ונעצרה על ידי הנאצים. שחקנים: אנה פקווין, מרסיה גיי הארדן. במאי: ג'ון קנט האריסון. ארה"ב, 2009.

22:00 אינסטינקט | Instinct, ערוץ Yes Action

דרמת חקירות המבוססת על רומן מעת ג'יימס פטרסון, בכיכובו של אלן קאמינג ("האישה הטובה"). דוקטור דילן ריינהארט (קאמינג) הוא סופר מחונן ופרופסור באוניברסיטה שחיי חיים שקטים וממלא כיתות של סטודנטים נלהבים בשיעוריו על התנהגות פסיכופתית. כאשר רוצח סדרתי מתחיל להשתמש בספרו הראשון כספר לימוד וליישם את השיעור על קורבנותיו, החוקרת ליזי נידהאם פונה אל ריינהראט כדי שיעזור למשטרה במצוד והוא חוזר מפרישתו, אל עין הסערה. אל צוות החקירה מצטרף חברו של ריינהארט מה-CIA, ג'וליאן קוסינס, המשתווה לו בחוכמתו ופיקחותו ושכישוריו בהשגת מידע מודיעיני חסוי על כל אדם, בכל מקום ובכל זמן, הם יקרי ערך. הבוסית של ליזי, לוטננט ג'סמין גודן שמחה לראות שהבלשית הכי טובה שלה, מוכנה סוף סוף לעבוד עם מישהו על חקירה. למרות שדילן נלהב לשוב ולהשתמש בכישוריו המיוחדים מן העבר, בן זוגו אנדי מודאג מכך שדילן מפר את הבטחתו לפרוש מעסקי החקירות המסוכנים. ולמרות שדילן וליזי לא תמיד מסכימים, הם מבינים שבכל הקשור לתפיסת רוצחים, הם מהווים צוות אידיאלי כשהם מצליחים לבטוח אחד בשניה ובאינסטינקטים שלהם.

22:00 פטריק מלרוז | Patrick Melrose, ערוץ Yes Edge + ערוץ London

מיני סדרה בת חמישה חלקים מבית Showtime, בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ', המבוססת על הרומן הסמי-אוטוביוגרפי על המעמד העליון של בריטניה, שכתב אדוארד אס. טי. אובין. הסדרה עוקבת אחר פטריק, פלייבוי מצחיק ושובה לב שנולד לבית מיוחס, אבל עבר ילדות טראומטית מאוד בדרום צרפת, דרך התמכרותו הקשה לסמים בשנות ה-20 שלו בניו יורק ועד לגמילתו והשתקמותו בחזרה בבריטניה לאחר מות אביו המתעלל. לצדו של קמברבאץ' מופיעים גם ג'ניפר ג'ייסון לי, הוגו וויבינג, ג'סיקה ריין, פיפ טורנס, הולידיי גריינג'ר ועוד.

22:00 טעם של דיו | A Taste Of Ink, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 26 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

22:30 מגניב במקרה | Random Acts of Flyness, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 04 באוגוסט, 2018, בסלקום TV

צ'נאי אקספרס | Chennai Express, נטפליקס | Netflix

קומדיית הרפתקאות הודית. מה שהיה עשוי להיות מסע עצוב, הופך שמח עבור רהול, הופך שמח כשהוא פוגש אישה שעושה את דרכו לפזר את את אפר סבה. שחקנים: שארוק חאן, דיפיקה פדוקונה, ניקיטין דהיר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן