Skip to content

עידן חדש בפתח וחזון אחרית הימים בדרך

רק מתוך הכאוס יצמח משהו חדש ואנחנו בדרך למהפכה כוללת, בארץ ובעולם. עידן חדש נכנס ואיתו זורם אור רב לפלנטה שלנו. עידן הדלי הרוחני מחליף את עידן הדגים החומרי והכוחני. בישראל לא תהיה מלחמה, אבל כן יעופו טילים. תוצאות הבחירות האחרונות מקורן בשקר וגניבת קולות. ביבי יעלם והליכוד יתפרק. טראמפ הוא הנשיא האמריקני האחרון, אחריו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבשורה הטובה היא שעוד מעט נתחיל לראות את האור. הבשורה הפחות טובה היא שזה עניין של זמן עד שהאור הזה ממש יציף אותנו, כי בינתיים יש לנו עוד מנהרה חשוכה לעבור. "המדינה הולכת לכאוס, כי רק מתוך הכאוס יכול לצמוח משהו חדש. המדינה צריכה רעידת אדמה תרתי משמע, כדי להיוולד מחדש ואכן הולכות להיות כאן רעידות אדמה חזקות, כולל פיזיות. כל יצירה חדשה ביקום מתחילה בהרס, ואנחנו בדרך למהפכה אזרחית נפלאה, שתביא את השינוי, אומרת גלי נדיב אלוף, מדיום ומתקשרת.

גלי נדיב
גלי נדיב אלוף

הכרתי אותה בפייסבוק. מעולם לא נפגשנו, אבל הדברים שפרסמה בפרופיל שלה, כמו גם המחמאות שקיבלה ממי שנעזרו בה, משכו את תשומת ליבי. המסרים עליהם היא חוזרת כבר תקופה, ושעליהם גם כתבה בספרים שפרסמה, מתחילים להתממש, לפחות מבחינת המרי האזרחי שצובר כאן תאוצה. לדבריה, ישראל והעולם בכלל נמצאים בדרך לשינוי גדול, כי אנחנו עוברים מעידן הדגים החומרי והכוחני – שבו התוצאות למעשיהם של בני האדם הגיעו רק בגלגולים הבאים – לעידן הדלי הרוחני והמהיר, העוסק בצדק ואמת, שהכל קורה בו כאן ועכשיו.

היא בת 45, הנדסאית אדריכלות במקצועה, אמא לשניים. עוסקת בתחום כבר 12 שנה וגם כתבה שלושה ספרים בנושא. "תחום המיסטיקה תמיד היה בתוכי", היא מספרת. "נולדתי בדרום תל אביב. החיים אז היו צנועים. לא היו לי צעצועים ודמיינתי לעצמי עולמות שלמים. כשסבא שלי נפטר, דיברתי איתו. מגיל שש התחלתי לדבר עם בני משפחה שנפטרו. כשהיו מגיעים קרובי משפחה, או חברות של אמי, הייתי עוברת בסלון ואומרת להם דברים שמאוחר יותר קרו. חשבתי שזה הנורמלי, שכולם כמוני. משם זה התפתח. כשהבנתי שלא כולם כמוני, הפסקתי אז עם זה, שלא יחשבו שאני משונה".

ולהלן כמה מתובנותיה:

אנחנו לא ממציאים כלום. אנחנו רק מגלים את מה שכבר קיים

אין אמת אחת ואין טוב ואין רע, הכול יחסי

אהבה היא תדר האלוהות

כולכם אורחים לרגע על פני האדמה. דבר לא היה ולא יהיה שלכם לעולם, מלבד חופש בחירתכם. גם נשמתכם אינה שלכם, היא מושאלת לכם מהבריאה

הדבר היחיד שתיקחו איתכם לגלגולים הבאים זה את התובנות שתאספו במשך חייכם

ביקום אין דתות, יש אמונה

היא מאמינה גדולה בבריאה, אבל זה לא אותו האלוהים אליו מתייחסות הדתות השונות, שלדבריה יתפוגגו עם כניסת עידן הדלי. ההקצנה הדתית שאנו חווים היא תחילתו של הקץ – החושך הגדול שלפני הזריחה. "אלוהים הוא אנרגיה קוסמית אינסופית, מלאת אור, אהבה והומור, הבוראת עולמות, כוכבים ונשמות, האלוהים ברא את הבוראים שלנו, שהם ישויות מפותחות/חוצנים מפלנטות אחרות שיצרו אותנו, באמצעות טכנולוגיות מפותחות מכוכבים אחרים. כדור הארץ הוא מעבדת הניסויים שלהם. אלוהים לא ברא את הדת. האדם ברא אותה. ביקום אין דתות, יש אמונה. אין מקומות קדושים וגם לא ספרים קדושים, אלא עתיקים. אלוהים לא מבקש שיסגדו לו. אלוהים לא מצווה. אלוהים לא דורש ולא מעניש, אלא תמיד יעניק חופש בחירה.

"ביקום יש רק שני חוקים: חופש הבחירה וחוק הקרמה, שעל פיו מעשי האדם תמיד חוזרים אליו. עם המעבר לעידן הדלי, כל מעשי האדם שבים אליו כבר עכשיו, בחייו הנוכחיים ולא בגלגולים הבאים. כל דת נוגדת את חופש בחירתו של האדם. כי ברגע שנקבע לאדם 'עשה ואל תעשה', נמנע ממנו להחליט בעצמו ובכך נשללת ממנו הבחירה. דת מתעסקת בחומר ואילו בני האדם הם רוח בתוך חומר. כשהאדם מת, הגוף נספג באדמה והרוח ממשיכה הלאה. לעולם לא תהיה אמת אחת, שהרי אמת אחת שוללת חופש מחשבה ובחירה נוספים.

השלום העולמי יתחיל מישראל

"תפקיד היהודים הוא להביא הארה, בשורה, תודעה ותובנה לכלל האנושות. מיום בריאתם יהודים מצליחים ומשפיעים. אנחנו העם שנבחר להוביל את הדרך בהתפתחות האנושית, ויעידו על כך מספר היהודים שזכו בפרסי נובל. יהודים בתפקידים בכירים ניתן למצוא בכל תחומי החיים: במדעים, בטכנולוגיות מתקדמות, בעסקים, בתעשייה, בממשל. תפקידנו הוא להפיץ אור וידע. ידע הפצנו במשך כל הדורות, עכשיו נתחיל להפיץ גם את האור. השלום העולמי יתחיל מישראל ויובילו אותו יחד נשים יהודיות וערביות. יהודים וערבים ילמדו לחיות יחד, לכבד אחד את השני ולהתחלק בזכויות האדמה. ככתוב 'והייתם אור לגויים'.

הבחירות בישראל זויפו

"הבחירות האחרונות זויפו והשלטון נלקח במרמה, לכן הקארמה תשוב לפגוע בעושי הזדון ומה שנלקח בכוח – יוחזר בכוח. המהפכה האזרחית, שכבר התחילה עם ההפגנות הראשונות נגד הממשל, סוחפת אחריה מגזרים רבים. העיקרון המלווה את המהפכה הוא גילוי האמת והוצאת הצדק לאור, פירוק הקיים והשבת הכוח לאזרחים. הבריאה יוצרת כאוס מכל הכיוונים כדי לעורר את האזרחים בארץ ולהוציאם לרחובות. נתניהו יופלל, יכה על חטא, יחלה ולא ישב בכלא. הליכוד יתפרק. יוסדר חוק להגבלת הקדנציות. שחיתויות ימשיכו להתגלות. נציגי ממשל ובעלי הון יועמדו לדין. בחירות צפויות במחצית הראשונה של 2019 , שתהיה שנת שפע והצלחה. על הציבור לדאוג שלא תהיה שוב הונאת בחירות ממוחשבת. עידן הדלי נכנס והכוח שב לאזרחים. אין ימין ואין שמאל רק מרכז שפוי הפועל לטובת הכלל.

מכאוס לחזון אחרית הימים, סוף עידן הדתות

השנים  1971-2023 הן שנים של תיקון וסיום הישן. הכוח שב להמון דרך כאוס עולמי: פגיעה בחופש וזכויות האדם, הרס, טרור, מלחמות, אסונות טבע, כל אלה באים כדי לסלק את המושחת והמטריד, להחזיר את הכוח והשליטה מאנשי ההון והשלטון לאזרחי העולם. אנו יוצאים מעידן הדגים שגרם לנזק בעולם ונכנסים לעידן הדלי המתקן, הרוחני, המרפא והאוהב. לקראת שנת 2025 ייכנס הרבה אור לכדור הארץ ויביא איתו עתיד נפלא של אהבה, אחווה, ערבות הדדית, סדר חדש פוליטי גם במדינה, מודעות, תובנות, רוחניות, עוצמה נשית עולמית ושלום.

"עד שנת 2025 הבריאה מייצרת כאוס עולמי ומערערת את חופש הביטוי על ידי ממשלות, על מנת לגרום לאזרחי העולם למרוד ולהחזיר את הכוח לידיהם. מרי אזרחי יופעל גם נגד רשתות חברתיות, שאוספות ומוכרות מידע על אזרחים. הקצנה דתית צפויה גם בהמשך, עד שהאנושות תמרוד וב-2106 תעיף סופית  את כל הדתות מהעולם לטובת אמונה חופשית. נשים תתעצמנה. הן תקמנה ממשלה גלובלית אחת נטולת גבולות, בעולם נטול מלחמות.

טראמפ הוא הנשיא האמריקני האחרון

עוד בזמן מסע הבחירות האמריקני דיברה נדיב אלוף על הונאת בחירות שתתרחש שם. "הבחירות בארה"ב זויפו בעזרת באג מחשבים מטעם רוסיה", היא אומרת. "טראמפ נבחר על ידי הבריאה על מנת לייצר כאוס. הוא הנשיא האמריקני האחרון ואחריו לא ימונה עוד נשיא. שיטת הבחירות בארה"ב עומדת להשתנות. בית הנבחרים והסנאט יבטאו את צרכי העם. זה עלול להוביל למלחמת אזרחים זמנית, שבעקבותיה ייאסף הנשק מהאזרחים על ידי הצבא. עקב התחממות כדור הארץ צפויים בארה"ב, סין ואסיה אסונות טבע בסדרי גודל עצומים. הטבע משיב מלחמה למתעללים בו".

אחרי זה כנראה יתממש חזון אחרית הימים – והעולם, בו כנראה לא נזכה לחיות בגלגולנו הנוכחי, יהיה מקום שנעים לחיות בו. "ממשלות יתפרקו, יהיה שלום עולמי וממשלה עולמית. נשים תנהגנה את העולם. החיים יהיו פשוטים, שיוויוניים וצנועים. הפוקוס יעבור מהחומר לרוח – רוחניות. בני אדם יפסיקו לאכול בעלי חיים וגם לא יצברו יותר רכוש. אנשים יחיו בגן עדן עלי אדמות. יש למה לחכות בגלגול הבא", היא מבטיחה.

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן