Skip to content

אידיאולוגיה ייחודית – שמאלנו ימנית

אז זהו רבותי, אין חיה כזו! או שאתה תומך בשיוויון או שאתה לא. שיוויון פירושו שלכולם באותה מידה הזכות להניף איזה דגל שרק ירצו. או שאתה בעד דמוקרטיה או שאתה לא. דמוקרטיה כוללת חופש הדיבור והבעת הדעה. יש לך בעיה עם העובדה שמוסלמי לא שר "...נפש יהודי הומיה" - תחליף המנון. אם אתה רוצה שמוסלמי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההפגנה אמש (שבת ה- 11 באוגוסט) השלימה סופית את  חלוקת הארץ וחשפה ערוותם של רבים, שהוכיחו בפעם המי יודע מה שלרוב הישראלים אי מושג ירוק מהי דמוקרטיה ומהו שוויון.

דגל פלשתין - צילום:עמית מנדלזון

דגל הוא פיסת בד צבועה  כל עוד הוא מורכב משלושה או ארבעה צבעים אין הרבה בעיה, אבל כשבמרכזו ניצב סמל דתי (מגן דויד) יש בעיה לכל מי שאיננו בן הדת הזו. כמו כן יקשה על כל מי שאיננו יהודי לשיר "…נפש יהודי הומיה". אי לכך זה לגיטימי לחלוטין שלא ישירו את ההמנון (היכן כתוב שזו חובה לשיר המנון). ובאין דגל להזדהות עימו אין שום מניעה, במדינה דמוקרטית, שיניפו את הדגל עימו הם מזדהים יותר. זה חופש הדיבור שלהם. חופש הדיבור הוא אלמנט בסיסי בדמוקרטיה. ליהודים יש אותו, מדוע שלא יהיה לערבים? הרי בעד שוויון אתם מפגינים. או שהתבלבלתי במדינה.

אני חי בצרפת בה ראיתי עשרות דגלים, שאינם צרפתים, מונפים: איי קומורו, סנגל, גאבון, טוניסיה, מרוקו, אלג'יריה, פלשתין ו…..כן כן גם דגל ישראל. ואיש לא גזל בהבל פה את זכויות האזרח (הצרפתי) של המניפים.

"בדם ואש…" זו סיסמה בדיוק כמו "שתי גדות לירדן". האחרונים שעשו שימוש (יעיל) בסיסמה "…בדם ואש" יהודים, וזה עלה ליצחק רבין בחייו. אז כן ערביי ישראל נוקטים עמדה, הם בעד מדינה פלשתינית, גם אני וכמוני רבים מחברי. מדוע לנו יש את הזכות ולהם לא? אתם בעד שיוויון לא? חופש הדיבור? משהו?

בהפגנה אתמול נחשפה קבוצה אידיאולוגית חדשה ומוזרה – ה"ימנו-שמאלנים" או לנוחותכם ה"שמאלנו-ימניים".  הם בעד הפרדות לשתי מדינות אבל מתקשים לקבל את העובדה שלעם ממנו הם רוצים להיפרד יש דגל רחמנא לצלן (יש רבים, שעדיין קוראים לדגל הפלשתיני "סמל/דגל אש"ף".  זה שהדגל הזה מוכר בכל העולם כולל על ידי הנהגת מדינת ישראל והאל הטוב, ביבי נתניהו, עצמו הציב את הדגל הנ"ל בפגישות רשמיות,לא מפריע להם. עבורם הדגל הזה הוא בעצם סדין אדום. שוויון זכויות זה סבבה אבל לא ממש כל הזכויות.

אז זהו רבותי, אין חיה כזו! או שאתה תומך בשיוויון או שאתה לא. שיוויון פירושו שלכולם באותה מידה הזכות להניף איזה דגל שרק ירצו. או שאתה בעד דמוקרטיה או שאתה לא. דמוקרטיה כוללת חופש הדיבור והבעת הדעה. יש לך בעיה עם העובדה שמוסלמי לא שר "…נפש יהודי הומיה" – תחליף המנון. אם אתה רוצה שמוסלמי יכבד את הדגל שלך, סלק ממנו את הסממן הדתי לאומי.

חוק הלאום הוא בעצם הכרזה רשמית על עליונות הגזע היהודי אבל זה היה מיותר, אחרי הכל ההמנון והדגל עושים את העבודה לא פחות טוב. תסלחו לי רבותי אבל ליברליזם ימני, לא קיים. המילה ליברל מקורה במילה חופש. וחופש עבורכם הוא עניין יחסי מאוד. אז תעשו לי טובה גשו לפינה הימנית ביחד עם הסמוטריצ'ים ואל תנסו למכור לנו מצג שווא. אנחנו, השמאלנים, אולי מעטים (מאוד) אבל בטח לא טיפשים

2 Comments

  1. גידי
    15 באוגוסט 2018 @ 15:44

    כמו שאבותינו היו חכמים והצהירו כלפי כל העולם שאין שיוויון בחוק השבות כך אין שיוויון בזכויות הלאומיות שלנו .
    כל שאר זכויות היתר שיש למיעוטים על פני היהודים , כמו ביטחון ושמירה צבאית מפני אחיהם הקניבלים וכן ביטחון כלכלי רפואי וביטוח לאומי כל זאת בלי שותפותם או תרומתם.
    אחלה חיים יש להם גן עדן ובזכות השמאל והטיפשות של המיעוטים יום אחד גם את זה לא יקבלו.
    רק דביל אומר "אני חי בצרפת בה ראיתי עשרות דגלים, שאינם צרפתים, מונפים: איי קומורו, סנגל, גאבון, טוניסיה, מרוקו, אלג'יריה, פלשתין ו…..כן כן גם דגל ישראל. ואיש לא גזל בהבל פה את זכויות האזרח (הצרפתי) של המניפים."
    דגל העם המומצא והדגל הפלסטיני לא מתכוונים לרשת את צרפת ולשחוט צרפתיות . בנתיים…!
    וכל מי שיניף את הדגל הנאצי/פלסטיני וישיר בילאדי תישלל אזרחותו מידית.

  2. גורן
    13 באוגוסט 2018 @ 2:20

    בהפגנה בשבת שדרך אגב הייתי בה במקרה כי הייתי בתל אביב וחברים סיפרו לי על ההפגנה ויחד הלכנו לראות מה קורה זו היה מפגן של אש"ף בקריאות קרב בערבית לשחרור פלסטין? נגד הכיבוש? היו שם שלטים נגד הכיבוש זו לא הייתה הפגנה נגד חוק הלאום זו הייתה הפגנה לחיסול מדינת ישראל כמדינת יהודית האמת וטוב שכך היה התוצאה הרי ידועה חיזוק כוחו של הימין הישראלי הרי מפלגות הימין ישתמשו בסרטונים לקראת הבחירות ולא צריך להוסיף דברי קישור רק לתרגם את קריאות הקרב לעברית טוב עשתה מפלגת העבודה שחבריה חוץ ממיקי רוזנטל שזיהיתי אותו לא היו שם כמובן מר"צ היו חייבים להיות שם רק מר"צ שחכו שהרשימה הערבית לא היתה מוכנה לחתום איתם על הסכם עודפים כי מר"צ " ציונית" חחח לאחר אותה הפגנה אתה מבין כמה חשוב חוק הלאום מי שירוויח מאותה הפגנה רק הימין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן