Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 19 באוגוסט, 2018

אידיוט בברודווי, הפרסומאים החדשים, תהיה גבר, מגזין Vice News 6, 100 רגל, הפיתוי, הביץ' בויז: Pet Sounds, מרגרט וג'וליאן, נעליים אדומות, אמור, סיפור פשע בריטי 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אידיוט בברודווי | Broadway Idiot, סלקום TV

סרט מוזיקלי תיעודי אודות זמר הרוק-פאנק בילי ג'ו ארמסטרונג. במאי: דאג המילטון. 81 דקות, 2013.

הפרסומאים החדשים You're soaking in it, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 14 במרץ, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

תהיה גבר, ערוץ טדי (פרטנר TV)

סדרה קומית בפורמט Bite Size TV, המספרת את סיפורם של שני גברים חנונים שמבלים מדי יום בספריה השכונתית, וחולמים להתחיל עם הספרנית היפה, אותה מגלמת רוסלנה רודינה. אורי הוא החנון חסר הביטחון ואיציק מעניק לו כל פעם פתרון יצירתי, הזוי ודפוק אחר מתוך השקפת עולמו המעוותת, דבר שגורר את אורי להרפתקאות שונות ומשונות .יוצרים ומככבים: איציק לוי ("סיימון", "מגה מופלא"), אורי ברוייר ("היפה והחנון", "צחוק מעבודה").

21:00 מגזין VICE News 6 | 6 Vice, ערוץ Vice (פרטנר TV)

סדרת המגזין חוזרת עם שורה של סיפורים חדשותיים מסעירים מסביב לעולם, שלא סוקרו על ידי כלי התקשורת המרכזיים. בין היתר השנה יוצגו סיפורים ממקסיקו, אפגניסטן, סין, יפן ומצרים, בנוסף לסיפורים מרחבי ארה"ב. בין הפרקים ניתן למצוא פרק על המהומות האלימות ברשות הפלשתינית לאחר ההכרזה על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, פרק העוסק במערכת הבחירות לנשיאות רוסיה ועוד.

21:00 100 רגלi100 Feet, ערוץ AMC

מסתורין. לאחר שמרני ווטסון הורגת את בעלה, היא נכנסת למעצר בית ומגלה שהבית רדוף שדים. שחקנים: פמקה ינסן, בובי קנאבלה. במאי: אריק רד. ארה"ב, 2008.

21:30 הפיתוי | The Beguiled, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 ביולי, 2018, בשעה 13:15 בערוץ Hot Gold + סלקום TV

22:00 הביץ' בויז: פט סאונדס | Beach Boys: Making Pet Sounds, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורו של אלבום המופת שהקדים את זמנו. להקת הביץ' בויז הייתה אחת מלהקות הרוק הראשונות והבולטות בארצות הברית. היא זכתה להצלחה מסחררת ומכרה יותר סינגלים ואלבומים מכל להקה אמריקאית אחרת בזכות הקולות ההרמוניים והשירים הקצביים, ששיקפו את עולם גלישת הגלים ואת תרבות הנוער של דרום קליפורניה בשנות ה-60. אלבומם המצליח Pet Sounds הוקלט ב-1966 ונחשב לפורץ דרך הן בזכות הסינגלים שיצאו ממנו, והן בזכות רמת ההפקה הגבוהה שלו: מספר רב של נגנים ניגנו באולפן ועל קטעי הנגינה 'הולבשה' השירה, הוספת קולות רקע של רכבת נוסעת ונביחות כלבים ועריכת סאונד מופתית. הסרט מביא את סיפור יצירת האלבום המצליח. בימוי: מרטין ר. סמית'. 60 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 מרגרט וג'וליאן | Marguerite et Julien, ערוץ Hot Drama

דרמה צרפתית תקופתית המבוססת על סיפור אמיתי של אהבה ותשוקה. אח ואחות אריסטוקרטים בצרפת של המאה ה-17 מחליטים לברוח מהחברה לאחר שנודע לאביהם על אהבתם האסורה אחד לשנייה. שחקנים: אנאיס דמוסטייר, פרדריק פיירו. במאי: ולרי דונזילי. צרפת, 2016.

22:00 נעלים אדומות | The Red Shoes, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 16 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

22:30 אמור | Amor, ערוץ Yes קולנוע ישראלי + ערוץ Yes VOD

סיפורו הסוחף של דניאל, צייר אשר חוזר במפתיע לבית הוריו במושב, לאחר שנים של שיטוטים באירופה. אף אחד בסביבתו לא יודע מדוע חזר וכמה זמן הוא מתכוון להישאר, אבל ברור לכולם שלביקור שלו יש מטרה. במקביל, מסופר סיפורה של לילה, מורה למחול לשעבר ואהבת נעוריו של דניאל, שאיבדה את הרצון לחיות לאחר תאונה שגרמה לה להיות מרותקת למיטה. הדבר היחיד שנותר ללילה הם הזיכרונות שלה מהחיים הקודמים שהיו לה. האם חזרתו של דניאל תיתן משמעות מחודשת לזיכרונות של שניהם? שחקנים: לירון לבו, דן תורג'מן, ענת עצמון. במאי: רפאל רביבו. ישראל, 2016.

החוקר: סיפור פשע בריטי 2 | The Investigator: A British Crime Story, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע אמיתי. התוכנית שופכת אור על מקרה שאירע לפני עשרות שנים. בין השאר, סיפורה של קרול פקמן, שבעלה הורשע ברצח שלה, אף על פי שגופתה לא נמצאה מעולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן