Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 20 באוגוסט, 2018

קוד בלאק, משיכה בעירום, ים קטלני, שתוק ונגן בפסנתר, דיקטטור יקר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קוד בלאק 3 | 3 Code Black, סלקום TV

עונה שלישית לדרמת בית החולים.

00:15 משיכה בעירום | Naked Attraction, ערוץ Yes Real

סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה והפכה לשיחת היום. בבסיס הסדרה התפיסה שמשיכה מינית הוא הדבר הראשון שמפעיל לנו את המוח כשאנחנו בוחרים עם מי לצאת ולמי לתת הזדמנות. בכל פרק מתוודעים לרווק או רווקה חמודים אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר, אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה (בעודם לבושים) – 6 קוביות צבעוניות… בכל פעם יפתח חלק מהקוביה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקוביה. הרווק/ה יסירו את בגדיהם ובעוד כל השלושה בעירום, הם יציינו דבר אחד שהם מעריכים בגופם של האחר והרווק/ה יבחרו עם מי לצאת. בשלב הבא נראה אותם בדייט רגיל לחלוטין בבית קפה ונגלה האם החליטו להמשיך לצאת יחד.

14:45 ים קטלני | Deadliest Sea, ערוץ AMC

פעולה. איש צוות בסרט המבוסס על סיפור אמיתי על סירה מאלסקה שנקלעה לסערה ונפגעה מגל ענק. שחקנים: גרג בריק, ג'ואן בולנד. במאי: טי. ג'יי. סקוט. קנדה, 2009.

22:00 שתוק ונגן בפסנתר | Shut Up and Play the Piano, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

דיוקן קולנועי של אמן המוזיקה האקלקטית – צ'ילי גונזלס. המוזיקאי היהודי-קנדי, ג'ייסון בק, פסנתרן וירטואוזי ובדרן, מלחין זוכה פרס הגראמי, שנע בין ראפ, דרך אלקטרו ועד לסולו של נגינה על פסנתר, המציא את עצמו מחדש בעולם המוזיקה. הוא ניגן בשנות ה-90 בלהקות אינדי פופ-פאנק, שיתף פעולה עם אמנים מכל קצוות הקשת המוזיקלית (מדאפט פאנק, דרך ביורק ועד ג'יין בירקין), הכריז על עצמו כ'נשיא סצנת המוזיקה המחתרתית של ברלין', עד שב-2004 עשה מהפך והחל לכבוש את אולמות הקונצרטים הבורגנים עם מופע מאלבומו הקלאסי המצליח – 'Solo Piano'. הסרט סובב כולו סביב המוזיקה האנרגטית של גונזלס, מביא שיחות מרתקות בין המוזיקאי לסופרת סיביל ברג, לצד חומרים ארכיונים מהקריירה הארוכה שלו וראיונות עם יוצרים שעבדו איתו. בימוי: פיליפ ג'דיק. 82 דקות, גרמניה / בריטניה, 2018.

22:00 דיקטטור יקר | Dear Dictator, ערוץ Hot Gold

קומדיה סאטירית. אנטון ונסנט הוא דיקטטור השולט באי קריבי שנאלץ לבורח מהאי לאחר שתושביו מדיחים אותו. אנטון מוצא מקלט בגראג' של טטיאנה (אודיה רש הישראלית), נערה אמריקנית החיה עם אימה בפרבר בארה"ב. אנטון מלמד את טטיאנה איך להתחיל מהפיכה ועוזר לה לנקום בנערה הפופולרית בבית ספרה, אך כעת היא צריכה להשתמש בכישורים החדשים בכדי להדיח את אנטון שהשתלט על חייה. שחקנים: מייקל קיין, קייטי הולמס, סת' גרין, ג'ייסון ביגס. במאים: ליסה אדריו, ג'ו סירקוס. ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן