Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 21 באוגוסט, 2018

קיקבוקסר: פעולת תגמול, בורמה עם סיימון ריב, גרייס ג'ונס: על הבמה, ארוחת הערב, מה שקורה במיסיסיפי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קיקבוקסר: פעולת תגמול | Kickboxer: Retaliation, סלקום TV

סרט שביעי בזיכיון הפעולה (שבראשיתו היה בכיכובו של ז'אן-קלוד ואן דאם) והוא בעצם סרט שני לאחר האתחול העוקב מחדש אחר סיפורו של קורט סלואן (אליאן מוסי), לוחם קיק-בוקס צעיר. כשנה לאחר אירועי הסרט השישי קורט נשבע שלא יחזור לתאילנד לעולם, אך בכל זאת מוצא עצמו בעל כורחו בכלא בתאילנד מחויב להתמודד בקרב מול לוחם ענק ואימתני בכדי לזכות בחופש ובפרס כספי. בעזרת המאמן מאסטר דורנט (ואן דאם) הוא עובר אימונים קשוחים ביותר בתקווה לגבור על הענק. שחקנים נוספים: מייק טייסון, רונלדיניו, כריסטופר למברט. במאי: דימיטרי לגוטטיס. ארה"ב, 2018.

22:00 בורמה עם סיימון ריבBurma with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

ההרפתקן ואיש הטלוויזיה סיימון ריב ("סיימון ריב באירלנד", "רוסיה עם סיימון ריב" ועוד) שב עם ספיישל בן שני חלקים המוקדשת למיאנמר (בורמה) היפה והמסוכסכת שבדרום מזרח אסיה. ריב יסייר בבורמה ובבנגלדש, ילמד על הדיכוי העקוב מדם של בני הרוהינגיה, ואף יפגוש בצבא מורדים בעיר מנדליי.

22:00 גרייס ג'ונס: על הבמה | Grace Jones: Bloodlight and Bami, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה של גרייס ג'ונס, הדוגמנית הג'מייקנית, הזמרת והשחקנית, שהפכה את הגרסאות השונות של עצמה לקריירה. מי היא ג'ונס האמיתית, שמאחורי המסכות והאיפור? סרט הדוקו נע בין אישיותה על הבמה ומחוצה לה. הסרט צולם לאורך 10 שנים, ומביא הצצה מקרוב לחייה הפרטיים של ג'ונס: עם משפחתה בג'מייקה, באולפן עם סליי ורובי, הצמד הג'מייקני איתם היא משתפת פעולה כבר זמן רב ובפריז עם המעצב הצרפתי, אבי בנה, ז'אן פול גוד. בימוי: סופי פינס. 115 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 ארוחת הערב | The Dinner, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 16 באוגוסט, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 מה שקורה במיסיסיפי | Mississippi Grind, ערוץ Hot Gold

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן