Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (21.8.18)

החגים המתקרבים מביאים איתם השקות של מוצרים חדשים. בהם, בושם לנשים, רדיד אלומיניום למטבח וסט אביזרים לחדר הרחצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבות Smokeless של נעמן  

הרעיון העומד בבסיס הסדרה הזו הוא לא פחות מגאוני – החברה הצליחה לתכנן מחבתות עם סגירה הרמטית, כך שהעשן היוצא בזמן הטיגון, לא משתחרר בחופשיות בחלל המטבח. במקום זאת, הם יוצאים דרך פתח מיוחד הנמצא בתחתית המחבת, היישר ללהבה, שם העשן נשרף ללא עקבות ריח. אנו ניסינו את אחת המחבתות, שהפתיעה אותנו ואכזבה אותנו בו זמנית. מצד אחד, יש לה סגירה הרמטית, הידית שלה מאפשרת תפעול נוח ויעיל, ופיזור החום שלה מצויין. כמובטח, העשן אכן לא השתחרר לחלל המטבח במהלך הטיגון, הודות לפתח הייחודי ולסגירה ההרמטית. אבל במקרים מסויימים, למשל בעת שטיגנו בשר, הצטברו הרבה נוזלים במחבת שלא התאדו, וכך הבשר עבר חצי אידוי במקום את הטיגון המבוקש. עוד כדאי לדעת: הסדרה כוללת מחבת עמוקה חלקה, מחבת גריל עמוקה ומחבת גריל אובלית, כולן בקוטר של 28 ס"מ, כמו גם מחבת גריל כפולה בגודל 24X30 ס"מ. יש להן ציפוי נון סטיק מצוין, והם מיועדות לשימוש על גבי כיריים של גז.

299.9 שקלים למחבת, 359.9 שקלים למחבת הכפולה. להשיג בסניפי נעמן.

צילום: שירה רז

 

טים טם קרמל של ארנוטס

זו הגרסה השלישית של וופל השוקולד הידוע, המשמש כקשית לשתייה של הקפה/שוקו לא פחות ממשהו מתוק בצד המשקה. הפעם מדובר בטעם של קרמל, המצטרף לשוקולד ולשוקולד הכפול, הוותיקים ממנו. אנחנו אהבנו את הטעם, שהוא לשמחתנו ההבדל היחידי בינו לבין המוצרים הוותיקים. אם אתם חובבי טים טם ואוהבי טעם קרמל, אתם תאהבו את השילוב ביניהם.

עד 22.4 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: ארנוטס

Mon Evidence של YVES ROCHER

הבושם החדש לנשים של מותג הטיפוח הצרפתי, הוא אחד הבשמים הקלילים והחביבים שניסינו באחרונה. ורד דמשק, פצ'ולי, וניל ותפוז סיני יוצרים ביחד בושם שמתאים יותר לצעירות בגילן ובעיקר ברוחן – הוא בעיקר פרחוני ומתוק, עם נגיעה של עומק שמעניק לו הפצ'ולי. אידיאלי לעונה זו של סוף הקיץ ותחילת הסתיו, שכן הוא קליל בדיוק במידה הנכונה.

230 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסנפי הרשת וב-www.yvesrocher.co.il.
צילום: יח"צ חו"ל

מוצרים לחדר הרחצה של ליפסקי

החברה השיקה ליין חדש של מוצרים , לקראת עונת החגים, עבור מי שמבקש לרענן את המראה של חדר הרחצה. ההשקה כוללת סט של פח אשפה ומברשת אסלה תואמת, בעיצוב המזכיר ראטן אך עשוי מווריאציה קשיחה של פלסטיק; וכן סט באותו סגנון של סבונייה, כוס למברשת ולמשחת שיניים וכלי לסבון נוזלי. שני הסטים נמכרים בצבעי לבן, אפור, פרגמון וחום, והסט של הפח מגיע בוריאציות שונות בהתאם לצורת הפח – עגול, מרובע, מלבני או טרפז. אנו ניסינו לזמן מה את הפח ואת המברשת, שנראים חזקים ועמידים יחסית, ועושים את עבודת הניקוי/איסוף כפי שאפשר לצפות.

30-60 שקלים. להשיג בהום סנטר, אייס, סיטי שופ, ובחנויות מובחרות למוצרי אמבטיה.

צילום: דיזיין אנד שוט

רדיד אלומיניום עם מתקן חיתוך של ניקול

המוצר החדש של החברה מנסה לתת מענה לשימוש התכוף בנייר אלומיניום בחיינו בכלל, ובתקופת החגים בפרט. לשם כך היא יצרה את המוצר החדש, שרוחבו 30 ס"מ ואורכו – 60 מטרים. המשמעות היא מוצר כבד יחסית, ולכן החברה שילבה מתקן חיתוך יעיל במיוחד. זה אינו נייר האלומיניום הרחב והכבד ביותר שפגשנו, אך הוא נוח לשימוש ונותן מענה למרבית הצרכים שלנו בעיטוף מזון.

עד 24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: ניקול

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן