Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 27 באוגוסט, 2018

קפה בגדד, בחורות טובות מורדות, עצירה בין טיסות, פאני מנדיי, האנשים המדהימים בעולם, חוף האקסים: ארה"ב, מרק עוף לנשמה: להיות אבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפה בגדד | Bagdad Café, ערוץ Yes VOD 

הקומדיה המקסימה, שזכתה להצלחה גדולה והייתה מועמדת לאוסקר על שיר הנושא. תיירת גרמניה, שננטשה על ידי בעלה, מוצאת עצמה בפונדק מבודד. בינה לבין בעלת המקום נרקמת ידידות מיוחדת. בעקבות הצלחת הסרט, הופקה סדרת טלוויזיה על פיו וגם עיבוד בימתי. שחקנים: מריאן זיגברכט, סי. סי. ה. פאונדר, ג’ק פאלאנס. במאי: פרסי אדלון. גרמניה, 1987.

בחורות טובות מורדות | Good Girls Revolt, סלקום TV

סדרת דרמה תקופתית, המבוססת על אירוע מציאותי, אודות קבוצת נשים במערכת עיתון המבקשות לבסס את מעמדן. 

עצירה בין טיסות | Abducted The Layover, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 בינואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Lifetime

16:15 פאני מאנדיי, ערוץ אגו

תכנית סטנד אפ ייחודית בה שחר חסון, יוחאי ספונדר ומיטב הקומיקאים הישראלים ינסו להצחיק אתכם… באנגלית. האם ההומור הישראלי יצליח גם מול קהל זר? האם הבדיחות והפאנצ'ים המצחיקים יעברו את התרגום לאנגלית?

22:00 האנשים המדהימים בעולם | The World's Most Extraordinary People, ערוץ Hot8

האיש היחיד בעולם שהתגבר על מחלת האיידס, ילדה שלבה צמח מחוץ לצלעותיה ובחור שמזריק לעצמו ארס נחשים, הם רק חלק מהמקרים הנדירים בסדרה בת שישה פרקים זו שצריך לראות כדי להאמין. במסגרת הסדרה עשרות סיפורים של אנשים יוצאי דופן המסייעים למדענים בינלאומיים בפריצות דרך רפואיות. למשל, אישה שיכולה להריח את מחלת פרקינסון עוזרת למדענים למצוא דרך חדשה לאבחון המחלה. חוסר יכולת חולה לחוש כאב מסייע למדענים לפתח דור חדש של תרופות להקלה בכאב. BBC ,2017.

22:00 חוף האקסים: ארה"ב | Ex On the Beach: USA, ערוץ MTV Show

הגרסה האמריקנית ללהיט הריאליטי הבריטי. בעונה הזו ישתתפו פליטי ריאליטי בעלי שם מתכניות, כגון: "חוקי המשיכה", "האח הגדול", "הרווק", "העולם האמיתי", "הרווקה" ועוד. גם הם, כמו קודמיהם, ייאלצו לתמרן בין אהבות חדשות ושברונות לב ישנים.

מרק עוף לנשמה: להיות אבא | Chicken Soup for the Soul: Being Dad, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית. תשעה אבות ברחבי אמריקה עם מבני משפחה, עבודה ורקע שונה, מנווטים בין הנאות ואתגרי האבהות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן