Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 30 באוגוסט, 2018

אלוף הצלפים, אוכל שינה ברביקיו, המסיבה, אונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:50 אלוף הצלפים | Sniper: The Ultimate Competition, ערוץ ההיסטוריה 

הצלפים הטובים בעולם מתייצבים בבסיס הצבא האמריקני אשר בפורט בנינג, ג'ורג'יה, ומתחרים ביניהם בסדרת אתגרים ייחודים ויוצאי דופן על תואר 'אלוף הצלפים'.

22:00 אוכל שינה ברביקיו | Eat Sleep BBQ, ערוץ Food Network

רשאד ג'ונס, שף ברביקיו וזוכה "הפרויקט של גאי", הופך את האהבה שלו לגריל לתוכנית משלו: מסעו ברחבי ארצות הברית בחיפוש אחר הברביקיו הטוב ביותר באמריקה. התחנה הראשונה שלו היא פניקס, שם הוא מגלה מתכון סודי לפאי פקאן מעושן, ומשם הוא ממשיך לסן אנטוניו ונהנה מקערת נודלס ראמן עם בריסקט בברביקיו. בהמשך הוא מגיע לסנט לואיס ואוכל צלעות אליגטור ומגדל המבורגר מעושן בברביקיו. התחנה הבאה היא אוקלנד, ביתה של מעדנייה המגישה כריך בריסקט מעושן נדיב עם טפנד תוצרת בית, ולאחר מכן הוא מגיע למסעדה בסן אנטוניו שמכינים בה כריך הכולל בריסקט, בטן חזיר ומק אנד צ'יז – כולם בביס אחד!

22:00 המסיבה | The Party, ערוץ Yes3

קומדיה בריטית. אחרי שמונתה לשרה בממשלה, מזמינה ג'נט את חבריה הקרובים לחגיגה. כשלכל אחד מהאורחים יש לא מעט סודות, המסיבה מקבלת תפנית מפתיעה. שחקנים: קריסטין סקוט תומאס, פטרישיה קלארקסון, טים ספול. במאית: סאלי פוטר. בריטניה, 2017. הסרט אמנם נהנה מהשתפכות ביקורות המבקרים, אך זו דרמה תיאטרלית למדי, הבנויה בעיקר על דיאלוגים ופחות על מעשים. ציון: 

22:00 אונה | Una, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 ביוני, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן