Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 02 בספטמבר, 2018

בלייד ראנר 2049, מה אתה יודע? 2, אליפים, פוקימון הסדרה: שמש וירח 21, עבודת החלומות 2, ראסטי 2, קאטפיש 7, היחידה 3, הקיר , יומני אוסלו, מסתורין במוזיאון 13, חוף ג'רזי: חופשה משפחתית 2, היום הארוך ביותר, היא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בלייד ראנר 2049 | Blade Runner 2049, סלקום TV

המשך שובר קופות לדרמת המדע בדיוני המשובחת משנת 1982, המבוססת על ספרו של פיליפ ק. דיק: 'האם אנדרואידים חולמים על כבשים חשמליות?'. העלילה מתרחשת 30 שנה לאחר סוף עלילת הסרט הראשון. קיי הוא רפליקנט (בן אדם מהונדס) העובד כבלייד ראנר (מחסל מהונדסים), החושף סוד ישן המצביע על רפליקנט שהשתכפל. הדבר מוביל אותו לצאת ולחפש אחר בלייד ראנר לשעבר. הסרט זכה בפרס האוסקר לאפקטים הטובים ביותר וכן בפרס לצילום הטוב ביותר. שחקנים: ריאן גוסלינג, הריסון פורד, רובין רייט, דייב בטיסטה, ג'ארד לטו. במאי: דני וילנב. ארה"ב, 2017. שני השלישים הראשונים של הסרט – אשר נמשך 2 שעות ו-44 דקות – מרגישים נינוחים יתר על המידה, כאילו ההווה מתמכר לדיסטופיה העתידנית, לפני שהשליש האחרון רץ לעבר השיא המבולגן. ציון: 

07:15 מה אתה יודע? 2 | Do You Know? 2, ערוץ לוגי

מה אתם באמת יודעים על הדברים שמניעים את העולם סביבנו? כל פרק יבחן את האופן שבו בחיי היום-יום שלנו פועלים ובאמצעות מצלמות קטנות ומיוחדות נגיע למקומות שאף אחד עוד לא הגיע אליהם ונמצא לתשובות לשאלות הכי מעניינות: מה האופן שבו השירותים שלנו עובדים ממש מבפנים? איך המדיח נראה מבפנים כשסוגרים את הדלת ומפעילים אותו? איך עובדת מכונת גלידות? כדור פורח? אופניים? כבאית? ועוד.

14:45 אליפים, ערוץ הילדים

ספרה הקלאסי של אסתר שטרייט-וורצל קם לתחייה. הפקת מקור בכיכובם של יותם קושניר, אסף הרץ, מאיה ורטהיימר, קובי מחט, עומר דרור ועוד. הסדרה תעקוב אחר חייהם הבלתי שגרתיים של תלמידי הפנימייה החקלאית 'גנות'. במרכז העלילה עומדת מסורת ההצקות של תלמידי כיתה י"ב ('דלידים') בתלמידים הצעירים ('אליפים'). השנה, לראשונה, מתאחדים ה'אליפים' ויוצאים נגד המסורת רבת השנים של הפנימייה.

15:30 פוקימון הסדרה: שמש וירח 21 | Pokémon the Series: Sun & Moon 21, ערוץ הילדים

אש ופיקאצ'ו ממשיכים בהרפתקאותיהם במחוז אלולה שטוף השמש במסעו של אש להפוך לפוקימון מאסטר. מי שיתלוו לשניים בהרפתקה במחוז אלולה הם פרופסור קוקואי וסאמסון אוק, המנהל של בית ספר לפוקימונים, חבריו לכיתה: קיאווה, לאנה, מאלוו, סופוקליז ולילי. גם חברי צוות רוקט הגיעו אל מחוז אלולה במטרה לגנוב פוקימונים חדשים וחזקים, אך יש להם תחרות בחזית הפושעים: הבריונים של צוות סקאל.

16:00 עבודת החלומות 2 | All Over the Work Place 2, ערוץ לוגי

חולמים על מה שתרצו להיות כשתהיו גדולים? בכל פרק יפגשו שני ילדים עם אנשי מקצוע מתחומים שונים בהם הצעירים היו רוצים לעסוק בעתיד: עיצוב אופנה, אדריכלות, טייסים ועוד.

16:55 ראסטי 2 | Rusty Rivets 2, ערוץ ניק ג'וניור

עונה שנייה לסדרה העוקבת אחר ממציא צעיר בשם ראסטי וצוות הרובוטים האישי שלו. ראסטי משתמש בידע שלו בהנדסה על מנת להנדס מחדש חלקי מכשירים קיימים וליצירת גאדג'טים חדשים. הוא מתגורר בעיר 'ספארקטון הילס' עם חברו הטוב ביותר רובי, דינוזאור רובוטי בשם בוטאזאור וקבוצה מצומצמת של רובוטים.

18:00 קאטפיש 7 | Catfish 7, ערוץ MTV

עונה חדשה לסדרה המבוססת על הסרט הדוקומנטרי המצליח בעל אותו השם. מפיקי הסרט מראיינים זוגות שמעולם לא נפגשו במציאות הקונקרטית, במטרה לגלות אם מושא ההתאהבות הוא הדבר האמיתי או 'קאטפיש'.

20:15 היחידה 3, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

הסדרה חוזרת למסך ומגייסת את משה דץ, ירון ברלד, שי חי, מושיק עפיה, לירון 'טילטיל' אורפלי, הראפרים אלי פרץ ו-דן ברטוב וכוכב האירוויזיון חובי סטאר. גם כעת חברי היחידה ממשיכים לשגע את במאי הלהקה, משה קפטן, הסמל החדש, מישל טרוני, וכמובן הרס"ר האגדי שלהם, אהוד בנאי. בעונה זו הושם דגש רב על עולם המוזיקה וליחידה לוהקו זמרים, יוצר מוסיקה וכוכבי בידור שחרשו את המדינה בהופעות מול כוחות הביטחון של ישראל – החל ממכבי האש בחיפה, דרך מגן דוד אדום וכלה במופע סיום מרגש מול מאות שוטרים במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. בין לבין, הם נלחמו במשימות צבאיות מאתגרות וקשות במיוחד שכללו בין היתר מעבר חבלים בגובה עשרות מטרים במגדל דוד בירושלים, תרגול מעצר חשודים במשטרת ישראל וחילוץ פצועים מזירת תאונה במכבי האש.

21:00 הקיר | The Wall, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

תהליך 'חורבן הבית' של הבמאית מורן איפרגן דרך מערכות היחסים הטלפוניות שלה עם הנשים החשובות בחייה – אימא שלה, אחותה הגדולה וחברתה הטובה. בו בזמן, הסרט מתעד את המתרחש במקום שהוא הסמל היהודי המשמעותי בעולם, ומביט בתהליכים הדתיים והלאומיים שעוברים על החברה הישראלית. דיוקן כפול של מקום ושל אישה, מפגש בין סאונד לתמונה, בין האישי לציבורי, בין אלוהים להיעדרו. ישראל, 2018.

21:00 יומני אוסלו | The Oslo Diaries, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

השנה היא 1992, הממשלה מנהלת משא ומתן מדיני בוושינגטון כבר תשעה חודשים, אך ללא פריצת דרך. ההבטחה של רבין לשלום מתרחקת. הייאוש בצד הפלסטיני עמוק וגל אלימות שוטף את הארץ. כל מפגש בין ישראלים לפעילי ארגון הטרור אש"ף אסור על פי חוק. בניסיון אחרון להציל את התהליך נשלחים שני פרופסורים ישראלים ושלושה נציגים של אש"ף למפגש סודי באוסלו המושלגת. כנגד כל הסיכויים הם חייבים להצליח היכן שהמנהיגים שלהם כשלו. הסדרה מאת היוצרים דניאל סיון ו-מור לושי ("שיח לוחמים: הסלילים הגנוזים" – זוכה פרס אופיר לסרט התעודה הטוב ביותר) מביאה למסך את מאחורי הקלעים של שיחות השלום הסודיות, מבעד ליומנים האישיים שנכתבו בידי המשתתפים הישראלים והפלסטינים. זהו רשומון פרטי ולאומי הנע בין האירועים ההיסטוריים שעיצבו את חיינו לבין המסע האישי של אנשים שהקדישו את חייהם לתהליך השלום. ישראל / קנדה, 2018.

22:00 מסתורין במוזיאון 13 | Mysteries at the Museum 13, ערוץ Travel Channel

דון ווילדמן מחפש את השרידים המשונים והמעניינים ביותר של העבר המוצגים כיום בארצות הברית. באמצעות ראיונות מעניינים, צילומי ארכיון נדירים ושחזורים מרתקים דון שופך אור על האוצרות הנסתרים שבלב הניצחונות המדהימים ביותר, הפשעים השערורייתיים ביותר והמפגשים המשונים ביותר בהיסטוריה. בעונה זו דון חושף ספר שנכתב על ידי רוח רפאים, קוסם שקרא תיגר על הארי הודיני, סירת קאנו שיש בה רמזים לתרבות אבודה, משחק שחמט על טבעי וחזיר פטריוטי שסייע במימון מלחמת העולם השנייה.

22:00 חוף ג'רזי: חופשה משפחתית 2 | 2 Jersey Shore: Family Vacation, ערוץ MTV

עונה שנייה לאיחוד המרגש. הקאסט המקורי של הריאליטי ההיסטרי ממשיך לחולל מהומה במיאמי, עם המרכיבים העיקריים של שיזוף מלאכותי, מריבות אינסופיות ועוד.

22:00 חתונת דיסני | Disney’s Fairy Tale Weddings, ערוץ Yes Real

סדרה קסומה המציגה מבט בלעדי מאחורי הקלעים של חתונות ומסיבות אירוסין במתרחשות במקומות הקשורים לדיסני, ביניהם וולט דיסני וורלד, דיסנילנד, בספינת הקרוז של דיסני ובמלון של דיסני בהוואי. נושאי האירוע תואמים למקום ולקונספט, כרכרה של סינדרלה? יש. ארמון קפוא בסגנון "לשבור את הקרח"? בוודאי שאפשר. כל משאלה תתגשם בסדרה ששופכת טונות של קסם על היום המיוחד ביותר בחיי הזוגות. את הסדרה מנחים יוצאי הסדרה "הרווק": בן היגינס ו-לורן בושנל, שהתארסו בסיום העונה בה השתתפו.

22:00 היום הארוך ביותר | The Longest Day, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 היא | Her, ערוץ Hot Gold

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן