Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 04 בספטמבר, 2018

תעלומת האליבי החסר, הצמד 2, משיר לשיר 2, אוטונומיות, אם הייתי חיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תעלומת האליבי החסר | Ordeal By Innocence, ערוץ Hot VOD 

מיני-סדרה תקופתית של BBC, המבוססת על רב המכר באותו שם מאת אגתה כריסטי. על העיבוד הטלוויזיוני אמונה שרה פלפס (שעיבדה גם את היצירות האחרות של כריסטי ל-BBC, "עדת התביעה" ו-"ולא נותר אף אחד") והבמאית סנדרה גולבכר ("אני בלעדיך"). רייצ'ל ארגייל, פילנתרופית עשירה, נרצחת באחוזה המשפחתית שלה, סאני פוינט. בנה המאומץ – ג'ק, עבריין צעיר, נחשד ברציחתה אך מתעקש כי הוא חף מפשע. שנה וחצי לאחר מכן מגיע לאחוזה ד"ר ארת'ור קלגרי, מדען מסתורי שטוען כי שב לאחרונה מהאזור הארקטי ובידו הוכחה לאליבי של ג'ק, המזכה אותו מכל אשם; אלא שג'ק מת בכלא לפני שהתיק הגיע לבית המשפט ומשפחת ארגייל מסרבת לנבור בסודות העבר. בעלה של רייצ'ל, ליאו, עומד לשאת לאישה את מזכירתו גוונדה ואילו ילדיה המאומצים האחרים – מרי, מיקי, טינה והסטר – כמו גם מנהלת משק הבית הוותיקה קירסטן, אינם מעוניינים לפתוח מחדש את הפרק המחריד ביותר בחייהם. עם זאת, איש אינו יכול להתעלם מההשלכות הגדולות יותר של סיפורו של ד"ר קלגרי – אם האדם הלא-נכון נעצר באשמת רצח, הרוצח האמיתי נמצא עדיין בסאני פוינט. בסדרה מככבים זוביל ניי ("אהבה זה כל הסיפור"), אנת'וני בויל ("חלומות חשמליים"), אנה צ'נסלור ("ארבע חתונות ולוויה אחת").

04:00 הצמד 2 | The Deuce 2, ערוץ Yes Oh

ג'יימס פרנקו ו-מגי ג'ילנהול חוזרים לככב בדרמה האמיצה מבית היוצר של דיויד סיימון ו-ג'ורג' פלקונוס ("הסמויה", "טרמיי") ל-HBO, העוקבת אחר התפתחות תעשיית הפורנו בטיים סקוור בניו יורק של שנות ה-70. ספוילר – העונה השנייה קופצת כמה שנים קדימה לשנת 1978, וממשיכה בקו העלילתי העוקב אחר וינסנט מרטינו – ברמן בעל חזון וקשרים; פרנקי מרטינו – אחיו התאום של וינסנט ועמיתו חסר המעצורים בצורה מסוכנת, ליוזמה של וינסנט; קנדי – פרוצת רחוב ששמה עינה על קריירה חדשה בצילום סרטי פורנו; הסרסורים סי.סי. ולארי בראון ועוד.

22:00 משיר לשיר | Song To Song, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:15 אוטונומיות, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמה דיסטופית בכיכובם של אסי כהן, שולי רנד, דניאלה קרטס, דאנה איבגי, רותם סלע, דב נבון ועוד, מציגה את ישראל קרועה ומפולגת בין מדינה חילונית לבין אוטונומיה חרדית בירושלים. מאורעות תשמ"ט (1989) העקובים מדם, הביאו להקמתה של פדרציה חרדית בתחומי ירושלים וגלילותיה הפועלת לפי חוקי ההלכה היהודית. בני-ברק הפכה לפרוור של תל-אביב החילונית. כל אחד מאזרחי ישראל נדרש להחליט אם הוא מעוניין להפוך לתושב של האוטונומיה החרדית, או נשאר בתחום שיפוטה של ישראל החילונית. מדינת ישראל נותרה מדינה שיש בה חופש ופולחן דת, אבל הדת הופרדה מן המדינה לחלוטין. בשנה שלאחר מכן, נבנתה חומת הפרדה שמקיפה את האוטונומיה החרדית, ומסוף מעבר אימתני הוקם בגבולות האוטונומיה והמדינה בהרי ירושלים, סמוך לבית שמש. כל אזרח ישראלי שמעוניין לבקר באוטונומיה, נדרש לאשרת כניסה ולבדיקה שמטרתה מניעת הברחת מצרכים שאסורים להכנסה לשטחי האוטונומיה. בְּרוֹידֶא, מאכער חרדי המתגורר באוטונומיה החרדית ומתפרנס מהברחות קטנות ואסורות בין המדינה החילונית והאוטונומיה החרדית, מקבל הצעת עבודה שתשנה את חייו: לחטוף ילדה קטנה עליה מתנהל מאבק משפטי בין שתי משפחות – חרדית וחילונית, ולהעביר אותה מהמדינה החילונית לטריטוריה החרדית. הסאגה המשפטית שמוגדרת כ'משפט שלמה המודרני', מעוררת סערה דרמטית שמאיימת לקרוע לגזרים את הסטטוס-קוו הטריטוריאלי. האש שבה להבעיר את המדינה כולה ומלחמת אחים שנייה נראית קרובה מתמיד. מבין השברים והחומות עולים אהבה גדולה וגעגועים הביתה. במאי: יהונתן אינדורסקי.

אם הייתי חיה | If I Were an Animal, נטפליקס | Netflix

סדרה חינוכית לילדים. אמה ואחיה הגדול טים הם ילדים סקרניים שמלווים חיות שונות לאורך שלבים בחייהן, מהלידה ועד הבגרות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן