Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 06 בספטמבר, 2018

לחיות בקטן, האיש שהפיל את הבית הלבן, איש השלג, חולי האהבה, טד החוקר החופר, סה לה וי!, הדיוקן האחרון, דמעות של השמש, סודות הפרברים, מז"ל טוב, בלייד ראנר 2049, הרווק בגן עדן 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחיות בקטן | Downsizing, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

מבט על עולם שבו קיימת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לכווץ כל אדם לגודל מזערי. מלבד היתרונות האקולוגיים הברורים, מהווה החידוש חיסכון ענק במשאבים, ולכן הבוחרים בו יכולים לחיות ברמת חיים גבוהה במיוחד. זוג אמריקאי שבוחר לעבור את התהליך ולהצטרף אל הקהילה הממוזערת החדשה, עם כל ההטבות והפיתויים הנלווים. שחקנים: מאט דיימון, כריסטוף וולץ, קריסטן ווייג, ג'ייסון סודייקיס, לורה דרן, ניל פטריק האריס. במאי: אלכסנדר פיין. ארה"ב, 2017.

האיש שהפיל את הבית הלבן | Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

דרמת מתח ביוגרפית. מארק פלט היה המדליף הסודי 'גרון עמוק', שסייע בחשיפת אחת השערוריות הגדולות שידעה ארצות הברית. אחרי עשורים בהם לא נחשפה זהותו, מוצג סיפורו האמיץ של הסוכן החשאי. שחקנים: ליאם ניסן, דיאן ליין. במאי: פיטר לנדסמן. ארה"ב, 2017.

איש השלג | The Snowman, סלקום TV

דרמת פשע המבוססת על רב מכר. בלש שאפתן, יוצא לחפש בעיירה מושלגת, אחר רוצח נשים סדרתי, אשר בוחר את קורבנותיו בקפידה, ומצליח להתל במשטרה המקומית פעם אחר פעם. שחקנים: מייקל פסבנדר, רבקה פרגוסון. במאי: תומאס אלפרדסון. בריטניה, 2017.

חולי אהבה | The Big Sick, ערוץ Yes VOD

קומדיה רומנטית, מלאת הומור ורגש, שהייתה מועמדת לאוסקר לתסריט הטוב ביותר. קומאיל, קומיקאי ממוצא פקיסטני, ואמילי פוצחים ברומן מפתיע, אך לא מתגברים על פערי התרבויות ביניהם. כשאמילי נקלעת למשבר בריאותי, קומאיל נאלץ להתמודד עם הרגשות כלפיה, עם ההיכרות עם משפחתה ועם התחושות מול משפחתו הפקיסטנית השמרנית. שחקנים: קומאיל ננג'יאני, זואי קאזאן, הולי האנטר, ריי רומאנו. במאי: מייקל שואוולטר ("שלום, קוראים לי דוריס"). ארה"ב, 2017. קומדיה חביבה, מחממת לב ובעיקר חכמה, עם הרבה הפתעות, מקוריות ובעיקר עניין. ציון: 

טד החוקר החופר | Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas, ערוץ Yes VOD

טד ג'ונס, חוקר הארצות המוזר, חייב לחלץ את אהובתו שרה, ממיליונר המחפש אחר המחרוזת של המלך מידאס. טד יוצא למסע להציל את שרה ולהרוס את התכניות המרושעות של המיליונר, כשהוא נוסע בעולם לצד חבריו המומיה, בלזוני התוכי והכלב שלו ג'ף. דיבוב לעברית: ערן מור, מאיה מיטלפונקט. בימוי: דיוויד אלונסו, אנריקה גאטו. 86 דקות, ספרד, 2017.

סה לה וי! | C'est La Vie | Le Sens De La Fete, ערוץ Yes VOD

קומדיה שביימו אוליבייה נקש ו-אריק טולדנו ("מחוברים לחיים"). במהלך הכנות לחתונה ראוותנית בטירה עתיקה, כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש. צוות ההפקה המסור יעשה הכל כדי להפוך כל תקלה להפתעה, ואת החתונה לאירוע בלתי נשכח. שחקנים: ז'אן-פייר בכרי, ז'יל ללוש. צרפת, 2017. סרט חביב, אם כי צפוי, ובו סצינות קומיות חמודות המושתתות על השחקנים האיכותיים. ציון: 

הדיוקן האחרון | Final Portrait, ערוץ Yes VOD

מבוסס על סיפור אמיתי. לבקשת ידידו, האמן הנערץ אלברטו ג'קומטי, מסכים הסופר ג'יימס לורד לדגמן עבור פורטרט. בעוד שמלאכת הציור מתמשכת, נחשפים חייו הפרועים של האמן. שחקנים: ארמי האמר, ג'פרי ראש, טוני שלהוב. במאי: סטנלי טוצ'י. בריטניה, 2017.

21:00 דמעות של השמש | Tears of the Sun, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 07 במרץ, 2018, בנטפליקס | Netflix

22:00 סודות הפרברים | Suburbicon, ערוץ Yes4

22:00 מז"ל טוב | Happy Death Day, ערוץ Hot Action + סלקום TV

מותחן אימה המשלב באופן מקורי ומהנה בין "לקום אתמול בבוקר" לסרטי סלאשרים. תלמידת קולג' חובבת מסיבות מותקפת ביום הולדתה על ידי איש במסכה. לתדהמתה היא מתעוררת שוב ושוב לבוקר הרצח. כדי לשבור את הלולאה, עליה לגלות את זהות הרוצח שלה. שחקנים: ג'סיקה רות', ישראל ברוסארד. במאי: כריסטופר לנדון. ארה"ב, 2017. סרט אימה-משעשע כיפי, לעיתים טיפשי, ממזג רעיונות וסוגות, ובעיקר בונה את העלילה על כתפיה של השחקנית בתפקיד הראשי, ג'סיקה רות'ה. ציון: 

22:00 בלייד ראנר 2049 | Blade Runner 2049, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 02 בספטמבר, 2018, בסלקום TV

22:45 הרווק בגן עדן 4 | The Bachelor in Paradise 4, ערוץ Yes Real

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות "הרווק" וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. כמובן: דרמות, התאהבויות, בכי ושברון לב למכביר צפויים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן