Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 11 בספטמבר, 2018

מסעדות מזללות ומזנונים 28, ימים ששינו את אמריקה: 11 בספטמבר, אמהות רעות: לשרוד את החג, מחליקים: סטוצים בעידן הדיגיטלי, באש ובמים, טיסה 112, הדיוקן האחרון, הבנקאי של המחתרת, דניאל סלוס על הבמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מסעדות מזללות ומזנונים 28 | 28 Diners, Drive-Ins and Dives, ערוץ Food Network 

המצוד אחר המזללות הנסתרות האחראיות לכמה מהארוחות הטובות בעולם מוביל את גאי פיירי לבולדר, קולורדו, למנות סיניות היישר מהמטבח של אימא. בהמשך הוא מגלה תגליות קולינריות מפתיעות בקולומבוס, אוהיו, כשהוא מבקר בפנינה נסתרת במכולת המגישה מנות נפאליות-טיבטיות. בלונגמונט הוא טועם את מנת הדגל של אימפריית עוף, ומשם הוא ממשיך לפניקס, אריזונה, כדי לאכול אוכל מנחם. המסע נמשך עם מטעמים עסיסיים בכמה מהמסעדות המקומיות הנידחות ביותר.

21:45 ימים ששינו את אמריקה: 11 בספטמבר | Days That Shaped America: September 11th, ערוץ ההיסטוריה

דוקו המביא את סיפור מתקפת הטרור של ארגון אל קעידה על ארה"ב ב-11 בספטמבר, 2011, כפי שהוא מתואר דרך עיניהם של אזרחים מהשורה, שנקלעו בעל כורחם לאירוע ששינה את העולם ועיצב את אמריקה מחדש. הסרט שופך אור על אירועי היום הדרמטי ממספר נקודות מבט שונות: החל מהעובדים במגדלי התאומים, שהחלו יום עבודה שגרתי ומצאו עצמם לפתע במאבק הישרדות לחיים ולמוות; דרך ראש מערך התעופה האמריקני, שביומו הראשון בתפקיד, הורה לסגור את השמיים האוויריים של ארה"ב בעקבות מתקפת הפתע; דרך כבאי אש ותיק שלא היסס לסכן את חייו על-מנת לנסות להציל כמה שיותר אנשים מהתופת; מרכזנית חברת טלפונים שתקשרה עם הנוסעים בטיסה מספר 93 של חברת 'יונייטד', שכמה מהם החליטו להיאבק בחוטפים באומץ; ועד לעוזר מנהל בית חולים בדאונטאון ניו-יורק, שנאלץ לטפל בבת-אחת במאות נפגעים בדרגות חומרה שונות.

22:00 אמהות רעות: לשרוד את החג | A Bad Moms Christmas, ערוץ Yes2 + Yes VOD

המשך לקומדיה. בתוך כל הטירוף של חג המולד, מנסות האמהות לדאוג לחופשה מושלמת עבור משפחותיהן. הכל מסתבך כשהאמהות שלהן מצטרפות לחגיגה. שחקנים: קריסטן בל, מילה קוניס, קתרין האן, שריל היינס, סוזן סרנדון, כריסטין ברנסקי. במאי: ג'ון לוקאס, סקוט מור. ארה"ב, 2017.

22:00 מחליקים: סטוצים בעידן הדיגיטלי | Swiped: Hooking Up in the Digital Age, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

יותר מ-40 מיליון אמריקנים משתמשים כיום באינטרנט ככלי להיכרויות. אתרים ואפליקציות כמו Tinder ,OkCupid ,Match ,Bumble ,Hinge ואחרים הם חלק מתעשייה המגלגלת 2.5 מיליארד דולר, ומשנה במהירות את כללי המשחק בעולם ההיכרויות. הסרט מלווה כ-20 גברים ונשים מרחבי המדינה המתארים בפתיחות את החוויות שלהם, בעודם מנסים למצוא אהבה בעידן של החלקת האצבע שמאלה או ימינה. לצדם, מביא הסרט גם ראיונות עם מייסדים ומנכ"לים של כמה מאתרי ההיכרויות הנפוצים ביותר, כמו גם מומחים ואנשי אקדמיה העוסקים בנושא מהזווית החברתית וההיסטורית. סופו של הסרט מביא גם הצצה לעבר העתיד – אל הרגע שבו נוכל להישאר בבית ולקיים את הדייט בעזרת דמויות חלופיות, שימלאו את מקומנו במציאות מדומה. בימוי: ננסי ג'ו סאלס. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 באש ובמים | Hell or High Water, ערוץ Hot Gold 



22:00 הדיוקן האחרון | Final Portrait, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

הבנקאי של המחתרת | The Resistance Banker | Bankier van het Verzet, נטפליקס | Netflix 

דרמת מלחמה ביוגרפית. בנקאי באמסטרדם הכבושה מאט את מכונת המלחמה הנאצית על ידי הקמת בנק מחתרתי, שמממן את המחתרת ומסכן את משפחתו ואת חייו. שחקנים: בארי אצמה, ג'ייקוב דרוויג, פייר בוקמה. במאי: יורם לורסן. 123 דקות, גרמניה, 2018.

דניאל סלוס על הבמה | Daniel Sloss: Live Shows, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאי דניאל סלוס נע בווירטואוזיות על הקשת שבין האישי מאוד לבין המחוספס והבועט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן