Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 12 בספטמבר, 2018

נערות הטרגדיה, ליגת הצדק, וונטוורת' 6, רובין הוד ונסיך הגנבים, האיש שהפיל את הבית הלבן, 9/11: קומה אחר קומה, שערוריות הפופ הגדולות, מסע אל הלא נודע 4, בשלן או קשקשן 2, ילדותי, פילדלפיה זורחת 13, חתונה ממבט ראשון 6, ג'יין, על בשרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נערות הטרגדיה | Tragedy Girls, סלקום TV

סרט אימה קומי המשתעשע עם סרטי הסלאשר ונערות תיכון הבורחות מרוצח שהכיר אותן באופן מקוון. שחקנים: בריאנה הילדברנד, אלכסנדרה שיפ, ג'וש האצ'רסון. במאי: טיילר מס'יניר. 98 דקות, ארה"ב, 2017.

ליגת הצדק | Justice League, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

גל גדות חוזרת לתפקיד וונדר וומן, בסרט האקשן הענק של DC קומיקס ו-וורנר. לאחר מותו של סופרמן, וונדר וומן ובאטמן משתפים כוחות כדי לגייס גיבורי על מרחבי העולם, להילחם באיום חדש על האנושות. שחקנים נוספים: בן אפלק, ג'ייסון מומואה, הנרי קאוויל, עזרא מילר. במאי: זאק סניידר. ארה"ב, 2017. מבחינת הפקה, נראה כי לא חסכו באמצעי מחשב יקרים כדי לנסות לשבור ויזואלית את הקופות, אך נראה שרוב הצופים ישכחו חיזיון אור קולי זה – כמו גם את העלילה הזניחה. ציון: 

וונטוורת' 6 | 6 Wentworth, ערוץ Xtra VOD

סדרת הדרמה שבה לעונה השישית. ספוילר – העונה השישית לאחר האירועים הדרמטיים שחתמו את העונה הקודמת, כשאסירות וסוהרי 'וונטוורת' עדיין מתמודדים עם מה שנראה כמו בריחתן המשותפת של פרנקי דויל וג'ואן פרגוסון. בזמן שחייה של סוניה והקריירה של ורה תלויים על בלימה, קאז מצליחה לתפוס שוב את עמדת המנהיגה, בעוד שהאמת מאחורי היעלמותה של פרגוסון מעיקה על וויל וג'ייק. בומר מגלה את הפרטים מאחורי ההרעלה של סוניה ואילו אלי מוצאת נחמה כשהיא מצליחה לנקום את מותה של בי. פרנקי מנסה להתחמק מהמשטרה, שהולכת וסוגרת עליה, בעודה ממשיכה לנסות ולטהר את שמה.

03:10 רובין הוד ונסיך הגנבים | Robin Hood: Prince of Thieves, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 בינואר, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

18:25 האיש שהפיל את הבית הלבן | Mark Felt, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בספטמבר, 2018, בסלקום TV + בערוץ Yes VOD

21:45 9/11: קומה אחר קומה | 9/11: Floor By Floor, ערוץ ההיסטוריה

בבוקרו של ה-11 בספטמבר, 2001, חבורת טרוריסטים של ארגון אל קעידה חטפו שני מטוסי בואינג 767 והתרסקו עימם במכוון אל תוך צמד המגדלים, בהפרש של דקות ספורות זה מזה. הדוקו מגולל את סיפורן של שתי קומות במגדלים הללו, באמצעות עדויות מסמרות שיער של ניצולים, החושפים לראשונה מול המצלמות את מאבקם ההירואי להישאר בחיים כנגד כל הסיכויים. במשך פרק זמן של 102 דקות עד להתמוטטות המגדל הדרומי ו-56 דקות עד לקריסת המגדל הצפוני, כל אחד מהעובדים בבניינים הללו חווה את רגעי האימה באופן שייחודי רק לו. החוויות שעברו באותן דקות היו מצמררות ובלתי נשכחות – כמו החברה ששכרה משרדים בקומות ה-77 וה-78 והייתה לה מעלית פנימית ביניהן, שבסופו של דבר הפרידה בין הניצולים, לבין אלו שמתו באותו יום נוראי, כשטיסה UA175 של חברת 'יונייטד איירליינס', ביתרה לחלוטין את הקומה ה-78 והרגה את יושבי הקומה, ואילו עמיתיהם לקומה ה-77 ניהלו מלחמת הישרדות נגד השעון בעודם מתמודדים שם שברים והריסות נופלים מכל עבר. באמצעות התמקדות בקומה אחת במגדל הצפוני ואחת במגדל הדרומי, הדוקו מעניק תחושה אמיתית של חוויות האנשים ששהו במגדלי התאומים בעת הפיגוע הקטסטרופלי.

21:45 שערוריות הפופ הגדולות | Pop Scandals, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מנענוע המותניים של אלביס פרסלי ועד לקרחת של בריטני ספירס: שערוריות פופ מלוות אותנו כבר עשורים רבים. הסדרה בת שני החלקים לוקחת אותנו למסע דרך שבירות הטאבו הגדולות ביותר ומסבירה איך תרבות הפופ שינתה את החברה המערבית לנצח. בהסתמך על דוגמאות מכוכבי הפופ הגדולים, לאורך ההיסטוריה, הסדרה מתארת מה היו 'המצרכים' בזמנים שונים כדי לעורר שערורייה אגדית – או כדי למנוע אחת. אחרי איזו הופעה, שאף שודרה בטלוויזיה, התקבלו 540 אלף תלונות? מי הזמרת שחיברה בין מיניות לפופ בכל הזדמנות והקריירה של מי התחילה בקלטת סקס והעלתה את הקריירה שלה לרמה אחרת? זוהי אחת הפעמים הראשונות ששערוריות פופ נלקחות ככלי מדידה להתפתחות האבולוציונית של החברה ושל מה שמסעיר אותה היום לעומת מה שהיה נחשב כ'שערוריה' בשנים עברו.

22:00 מסע אל הלא נודע 4 | 4 Expedition Unknown, ערוץ Travel Channel

ג'וש גייטס חוזר לעונה נוספת. הוא מתחיל בחקר המקורות של סטונהנג' ומגלה רשת מפתיעה של אתרים שייתכן שהיו ההשראה למעגל האבנים המסתורי. בהמשך הוא יוצא לציד אוצרות בעזרת 'הסוד', ספר משנות השמונים הכולל חידות שמאתגרות ציידי אוצרות מזה יותר משלושים שנה. ג'וש גם מגיע לעיר העתיקה של שבט המאיה, אל מיראדור, בחיפוש אחר הקברים האבודים של מלכי הנחשים.

22:00 בשלן או קשקשן 2 | 2 Cooks Vs. Cons, ערוץ Food Network

טבחים ביתיים מוכשרים יוצאים עם התרווד לקרב נגד שפים מקצועיים. החובבים והמקצוענים מתמודדים באותם אתגרי בישול, עם אותם כלים ומרכיבים – והשיפוט הוא עיוור, כך שכל אחד יכול לזכות בפרס הגדול. עם המנחה ג'פרי זקריאן ושופטים אורחים כמו סקוט קוננט ו-דפני אוז.

22:00 ילדותי | Kidding, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו שבת, 01 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:30 פילדלפיה זורחת 13 | It’s Always Sunny in Philadelphia 13, ערוץ Yes Edge

עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה של רשת FX. ספוילר – בסיום העונה הקודמת, מק קיבל את המיניות שלו, צ'ארלי שכנע את המלצרית אחריה הוא מחזר כבר הרבה זמן, לעבור לגור איתו, פרנק הפך לספונסר המשקאות הרשמי של חוליית טרור, די עזרה לאיש להגיע לתחתית ודניס נחקר בעוון רצח. בעונה החדשה, לאחר עזיבתו של דניס שעבר לצפון דקוטה, שאר החבורה חוזרת: מאק, צ'ארלי, די ופרנק ממשיכים במזימותיהם: צ'רלי מקווה לעשות ילד עם המלצרית, מאק יוצא למסע להבנת המיניות החדשה שגילה, די משתמשת בפמניזם בדרכים חדשות, ופרנק משקיע מאמצים רבים כדי שהחבורה תוכל לחוות את אחד מרגעי הספורט הגדולים של פילדלפיה – ניצחון לקבוצת ה'איגלס' בסופר בול.

23:30 חתונה ממבט ראשון 6 | Married at First Sight 6, ערוץ Yes Real

הניסוי החברתי שסחף את אמריקה ואת ישראל חוזר בעונה חדשה. הזוגות בעונה החדשה הם: שוניס ג'קסון, קוסמטיקאית בת 29 ו-ג'פט פייר, מורה בבית ספר יסודי; מולי דאף, שמאית ביטוח בת 25 ו-ג'ונתן פרנסטיק, כלכלן בן 28; ו-ג'קלין שוורצברג, אשת מכירות בת 29, ו-ראיין באקלי, כבאי בן 29.

ג'יין | Jane, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. קטעים שנחשפים לראשונה שופכים אור על תחילת דרכה של חוקרת הקופים המפורסמת, ג'יין גודול, על מחקרה פורץ הדרך ועל חשיבותו האדירה. במאי: ברט מורגן. 90 דקות, 2017.

על בשרו | On My Skin, נטפליקס | Netflix

סרט מתח המבוסס על אירוע אמיתי. לאחר שהוא נעצר ברומא בגין עבירת סמים, סטפנו קוקי עובר שבוע מזוויע שמשנה את חיי משפחתו לעד. שחקנים: אלסנדרו בורגי, ג'סמין טרינקה, מיליביה מריגליאנו. במאי: אלסיו קרמוניני. 100 דקות, איטליה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן