Skip to content

מסע גרוטאשטח השמיני יוצא לדרך בסוכות בחסות פוינטר

גרוטאשטח השמיני יוצא לדרך בסוכות בתאריכים 28-30 בספטמבר ,במסע ה"גרוטאות" השנתי יטלו חלק 36 רכבים כ-90 אנשים והוא יימשך לאורך 400 ק"מ. בעזרת אפליקציה ייעודית ניתן יהיה לעקוב אחרי המסע בכל שלב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גרוטאשטח, מסע בשטח לרכבי 2X4 יוצא לדרך פעם נוספת ויתקיים בסוכות , בתאריכים 28-29-30.9.2018. המסע יחל במעלות תרשיחא בגליל המערבי, ימשיך לגליל העליון, רמת הגולן ויסתיים באזור הכנרת, אורך המסע  כ- 400 ק"מ כאשר היום הראשון יהיה בסימן אתגרי, הן לרכבים והן למשתתפים. המשתתפים יעברו במסלולים בשטח למעט קטעי קישורי בהם יעברו בכביש. המשתתפים יעברו בתנאי שטח משתנים עם נופים ייחודיים וגם הפעם המסלול יהיה מעט אתגרי. בגרוטאשטח ישתתפו כ- 36 רכבים, וכ- 90 איש, הצוותים שמשתתפים מורכבים מצוותים וותיקים שמשתתפים ואינם מוותרים על החוויה (בפעם השמינית) וכן מצוותים חדשים שלהם זאת הפעם הראשונה במסעות הגרוטאשטח וכולם עם האהבה לרעיון ולאופי המסע.

גרוטאשטח ,כל הציוד על הגג (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)
גרוטאשטח (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)

גרוטאשטח הינו מסע חווייתי (אינו מרוץ או תחרות), של רכבים שאינם רכבי שטח. כל הרכבים שמשתתפים במסע ללא הנעה כפולה, כל הרכבים שמשתתפים מחויבים בביטוח למסע וטסט בתוקף. במידה ותהיינה תקלות ברכבים, הצוותים מתקנים הכל בשטח, כחלק מהאתגר של המסע. את המסע ילוו צוותי סיוע ספציפיים אשר יוכלו לעזור בתיקון התקלות וחילוצים במידת הצורך.        גם במסע הקרוב, חברת פוינטר, תתקין על כל רכב שמשתתף במסע, מערכת ניהול צי מיוחדת שהצופים בבית יוכלו להתחבר לאפליקציה ייעודית למסע ולראות בכל רגע נתון את שמות הצוותים והתקדמותם במסע – פרטים על האפליקציה יופיעו בדף הפייסבוק של גרוטאשטח.

גם התיקונים נעשים בשטח (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)
חלק מהחוויה (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)

כמו בכל המסעות, הצוותים ברכבים לוקחים את כל ציודם האישי ברכב: ציוד לינה, אוכל, שתייה, כלי עבודה וחלקי החילוף לרכבים.  בכל ערב בחניון הלילה יחכה לצוותים אירוח מיוחד של חברת קייטרינג, הדואגת לפנק אותנו בכל המסעות, כמו כן בכל בוקר חברת הקייטרינג דואגת לארוחות בוקר עשירות ומפנקות לפני היציאה לדרך. דף הפייסבוק בו מעדכנים את תהליך הכנת הרכבים למסע ועדכונים יומיים מהאירוע עצמו – גרוטאשטח.  מנכ"ל פוינטר, אילן גולדשטיין ייקח חלק במסע וישתתף בצוות הליווי של המסע. את הגרוטאשטח מארגנים: רועי אלוני ועדי שפרן – כפרה.

חיות שטח (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)
חיות שטח (צילום יח"צ -עדי שפרן כפרה)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן