Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 22 בספטמבר, 2018

הכוכב, משפחה בהחלפה, מלחמת האלים, הקוּגֶרים של יוסטון: פַאי סְלאמה ג'אמה, רצח באוריינט אקספרס, מכסחות השדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכוכב | The Star, סלקום TV

סרט פנטזיה מונפש המתאר את לידתו של ישו דרך חיות בית. במאי: טימותי ריכארט. 86 דקות, ארה"ב, 2017.

משפחה בהחלפה | Happy FamilyMonster Family, ערוץ Yes5 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

במשפחה הזו לכל אחד צרות משלו. ההורים שקועים בעבודות משעממות וכושלות, פיי הבכורה מתאהבת בקלות ומקס החנון סובל מהצקות בבית הספר. חיי המשפחה משתנים כשהם מחליטים לערוך מסיבת תחפושות. מדובבים לעברית: אורי זלצמן, שירלי לילו. במאי: הולגר טאפה. ארה"ב, 2017.

13:10 מלחמת האלים | Gods of Egypt, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 בינואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

14:00 הקוּגֶרים של יוסטון: פַאי סְלאמה ג'אמה | Phi Slama Jama, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

בתחילת שנות השמונים הם היו קבוצת כדורסל המכללות הפופולארית ביותר. עם השחקן הניגרי חכים ('דֶה-דְרים') אולאג'ואן כקפטן הקבוצה, ובחור מקומי בשם קלייד ('דֶה-גְלייד') דרקסלר, הקוּגֶרים של אוניברסיטת יוסטון שבטקסס (כך מכוּנוֹת כל קבוצות הספורט הייצוגיות של האוניברסיטה) – לא זו בלבד שחשמלו את הפיינל-פור של אליפות המכללות במשך שלוש שנים רצופות, אלא גם תרמו לשינוי המשחק עצמו. הסרט מביא תיעוד אנרגטי של חבורת צעירים חדורי תשוקה לכדורסל, ובודק לאן החיים לקחו אותם. בימוי: צ'יפ ריבס. 78 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 רצח באוריינט אקספרסMurder on the Orient Express, ערוץ Yes4 + ערוץ Yes VOD

מותחן תקופתי על פי רומן מאת אגאתה כריסטי. נסיעת רכבת ברחבי אירופה הופכת לתעלומה כש-13 הנוסעים בה צריכים לגלות מי הרוצח מביניהם, לפני שהוא יכה בהם פעם נוספת. שחקנים: ג'וני דפ, פנלופה קרוז, מישל פייפר, ג'ודי דנץ'. במאי: קנת בראנה. 2017.

מכסחות השדים | Ghostbusters, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 23 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold + ערוץ Yes2


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן