Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 27 בספטמבר, 2018

גוגן, סוף טוב, פלא, קפה בגדד, מכונית הצעצוע האולטימטיבית, קרוזים בעולם 4­, סאות'פארק 22, שווה מעקב 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גוגן | Gauguin, ערוץ Yes VOD

דרמה ביוגרפית. סיפור חייו של פול גוגן, האמן הצרפתי הנודע. גוגן עוזב את צרפת השמרנית ומחליט לנסוע לטהיטי ושם, בלב הג'ונגלים, הוא פוגש במי שתהיה השראתו להמשך יצירותיו הגדולות. שחקנים: וינסנט קאסל. במאי: אדוארד דלוק. צרפת, 2017.

סוף טוב | Happy End, ערוץ Yes VOD

משפחת לורן היא משפחה בורגנית ועשירה, אולם מתחת לחזות הנוצצת ישנם לא מעט כעסים ומתחים, והרבה שלדים בארון. שחקנים: איזבל הופר, מתייה קסוביץ, ז'אן-לואי טרנטיניאן. במאי: מיכאל הנקה. צרפת, 2017.

פלא | Wonder, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה נוגעת ללב המבוססת על רב מכר. אוגי נולד עם מחלה נדירה שמותירה עיוות חמור בפניו. לאחר שנים של חינוך ביתי, מחליטים הוריו לשלוח אותו לבית ספר רגיל. שחקנים: ג'ייקוב טרמבליי, ג'וליה רוברטס, אוון ווילסון, מנדי פטינקין. במאי: סטיבן צ'בוסקי. ארה"ב, 2017. סיפור משפחתי על אהבה וחברות, שמועצם בזכות המשחק המצוין של השחקן הצעיר, טרמבלי. ציון: 

קפה בגדד | Bagdad Café, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 27 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

21:45 מכונית הצעצוע האולטימטיבית | Hot Wheels 50th Anniversary Special, ערוץ ההיסטוריה

יוצרי הספיישל מלווים את עובדי החברה Hot Wheels בתהליך בניית רכב צעצוע מיוחד לציון חגיגות 50 השנה: רכב מרוץ בגודל אמיתי(!), בעל מהירות מקסימלית של 250 קמ"ש, החל משלב תכנון היסודות ועד למוצר המוגמר. כמו כן, הספיישל סוקר את ההיסטוריה של החברה, השיאים העולמיים אותם שברה, וההשפעה הרב-דורית שהייתה לה על תרבות עולם הרכב ועיצוב דגמי מכוניות.

22:00 תענוגות השיט 3 קרוזים בעולם 3 | Cruising with Jane McDonald 3, ערוץ הטיולים

זמרת ספינות התענוגות, ג'יין מקדונלד, ששרה על סיפוניהן של ספינות הקרוז הגדולות בעולם שבה בעונה חדשה. מקדונלד תפגש העונה מתנדבים במקלט לחיות פרא בטזמניה, תפליג סביב דרום אמריקה בספינת יוקרה, תסייר בפטגוניה תעשה קניות באורוגוואי ותסיים ביקב נסתר במונטווידאו.

22:25 סאות'פארק 22 | 22 South Park, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

סדרת האנימציה קומדי סנטרל חוזרת לעונה 22.

שווה מעקב 2 | Follow This 2, נטפליקס | Netflix

XXX

עונה שנייה לסדרה. סדרה תיעודית. כתבי אתר 'באזפיד' מסקרים נושאים כמו תופעות אינטרנט מוזרות או תחנות מוסדרות להזרקת סמים בפיקוח. 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן