Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 30 בספטמבר, 2018

שלדון הצעיר 2, כוכב נולד (1954), הלסביון העליון, העי"ג, Suits 8, חוקיים משלה 2, קפה בגדד, זר דופק בדלת, המבצר האחרון, סכנה ברורה ומיידית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלדון הצעיר 2 | Young Sheldon 2, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

הסדרה חוזרת בעונה חדשה וממשיכה לעקוב אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם ג'ים פארסונס ב-"המפץ הגדול".

כוכב נולד (1954) | A Star Is Born (1954)i, ערוץ Yes VOD

רומן סוער שבין זמרת מוכשרת ואלמונית לכוכב קולנוע מצליח. בעוד היא זוכה להצלחה, הקריירה שלו דועכת והוא מתדרדר לאלכוהוליזם. הסרט היה מועמד לשישה פרסי אוסקר, ונכלל ברשימת עשרת המיוזיקלס הגדולים בכל הזמנים של מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: ג'ודי גרלנד, ג'יימס מייסון. במאי: ג'ורג' קיוקור. ארה"ב, 1954.

הלסביון העליון, ערוץ טדי (פרטנר TV)

סדרה קומית מקורית על החבורה הכי מצחיקה בביצה הלסבית הגועשת העוסקת בסיפור של כל אחת מחמשת החברות מהחבורה. הסדרה פותחת דלת לארון של החבורה ומראה את הקהילה בלי פילטר, בלי דגלים ובלי חוקים. בהשתתפות: אגם שוסטר ("כבודו"), בתאל דלויה ("תאג"ד"), שרון קנת (מיס ישראל לשעבר), רוני סתיו – שחקנית וזמרת אוף-ברודווי, ו-מיכל מאיר דבירי ("לאורך כל הלילה"). במאית ויוצרת: רוני צידון.

13:15 העי"ג | The BFG, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 15 ביולי, 2017, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

21:15 Suits 8, ערוץ Yes Drama
הדרמה המשפטית חוזרת – עם שחקנית חיזוק, בתום העונה הקודמת של פטריק ג'יי אדמס (מייק רוס) ונסיכת אנגליה מייגן מרקל (רייצ'ל זיין). ספוילר קתרין הייגל ("האנטומיה של גריי") מצטרפת לסדרה בתפקיד עורכת הדין המוכשרת סמנתה וילר, שותפה חדשה במשרד עורכי הדין 'ספקטור, זיין וליט', שתאתגר את הסטאטוס קוו ותהפוך לבת ברית מצוינת לחלק מעמיתיה ולאויבת מושבעת של האחרים.

.
22:00
חוקיים משלה 2 | Striking Out 2, ערוץ Yes Drama 

עונה חדשה לדרמה המשפטית האירית. ספוילר – בסיום העונה הראשונה טרה פיטרה את מג לאחר שגילתה שהיא עובדת גם אצל המעסיק שלה לשעבר ריצ'ארד דאנבר, ושהעבירה לו מידע שפגע באחד התיקים שלה, אבל טרה זקוקה לשירותיה של מג ולכן משיבה אותה לעבודתה. באחת מהחקירות החשובות בהן טרה מטפלת, עוזר לה אריק, ארוסה לשעבר ובנו של דאנבר. התיק הזה מציב אותה בעימות מול המשפחות החזקות של ממסדי הפוליטיקה והמשפט באירלנד – ביניהן אביו של אריק – ומשקף את החיים ואת המצב הפוליטי במדינה כיום. התיק הזה גם מאתגר את המוסריות של טרה.

22:00 קפה בגדד | Bagdad Café, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 27 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 זר דופק בדלת | Return To Sender, ערוץ Hot Gold 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 25 באוגוסט, 2017, בשעה 23:54 בערוץ Yes1

המבצר האחרון | The Last Castle, נטפליקס | Netflix

סרט פעולה. גנרל בעל עבר קרבי מפואר נשלח לכלא צבאי בגין הפרת פקודה ונתקל במפקד כלא קשוח. הפיצוץ ביניהם הוא רק עניין של זמן. שחקנים: רוברט רדפורד, ג'יימס גנדולפיני, מארק רופאלו. במאי: רוד לוריא. 133 דקות, ארה"ב, 2001.

סכנה ברורה ומיידית | Clear and Present Danger, נטפליקס | Netflix

בעקבות רצח אחד מחבריו של הנשיא, סגן מנהל ה-CIA, ג'ק ראיין, נעשה מעורב ללא ידיעתו במלחמה לא חוקית נגד קרטל סמים קולומביאני. שחקנים: הריסון פורד, וילם דפו, אן ארצ'ר. במאי: פיליפ נויס. 141 דקות, ארה"ב, 1994.

נתיב האהבה | Here to Heart, נטפליקס | Netflix

סדרה אסייתית. נוואן מתחילה לעבוד כעוזרת מנהל של האקס ג'אן נאשיין בחברה שלו, בתקווה שהעבודה לצדו תסלול את הדרך בחזרה ללבו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן