Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 04 באוקטובר, 2018

מתחילים מחדש, אגרוף בלסת, רוחות רפאים בארצות הברית, מוקד 9-1-1 2, ציידי רוחות רפאים בעולם 3, המתמחה, בלתי נפרדות, עשר שנים מחוברות בראש, סיפורים מהמרתף, ויולט אברגרדן: ספיישל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתחילים מחדש | Just Getting Started, ערוץ Yes VOD

קומדיית אקשן. סוכן FBI ועורך דין פלילי, מזדקנים שיצאו לגמלאות, צריכים לשים את הסכסוך האישי שלהם בצד כאשר המאפיה מגיעה לבית אבות בו הם גרים, על מנת לחסלם. שחקנים: מורגן פרימן, טומי לי ג'ונס, רנה רוסו. במאי: רון שלטון. ארה"ב, 2017.

אגרוף בלסת | Jawbone, ערוץ Yes VOD 

אלוף נוער באגרוף לשעבר חוזר למועדון בו גדל, ולצוות המקורי שלו, ומנסה לטפס חזרה למעלה. שחקנים: ג'וני האריס, איאן מקשיין, ריי ווינסטון. במאי: תומאס נאפר. אנגליה, 2017.

21:00 רוחות רפאים בארצות הברית Haunted USA, ערוץ Travel Channel

סדרה חדשה המוקדשת לערים רדופות הרוחות בארצות הברית. מתחילים את הסיור בניו אורלינס, שם רוחות רפאים, שדים ותופעות על טבעיות מפחידות את התיירים במסעם בעיר. בניו יורק, חובבי הריגושים מגלים את הסיבה האמיתית לכך שהעיר לעולם לא נרדמת. הצטרפו לאנשים שמספיק אמיצים כדי לבקר בעיר המפחידה הידועה ביותר לשמצה באמריקה: סיילם, מסצ'וסטס, שעדיין נרדפת על ידי הרוחות חסרות המנוחה והישויות המפחידות המגדירות את העיר.

21:15 מוקד 9-1-1 2 | 2 9-1-1, ערוץ Yes Drama + ערוץ Ye VOD

עונה שנייה לדרמה, מבית היוצר של ראיין מרפי, עוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי שירותי החירום המגיעים ראשונים אל האירועים המפחידים ביותר. ספוילר – לאחר עזיבתה של אבי בסוף העונה הקודמת, מצטרפת לסדרה באופן מלא ג'ניפר לאב יואיט בתפקיד מאדי, מוקדנית חדשה במוקד 911 שהיא במקרה גם אחותו של באק והיא זו שתקבל את הקריאות לעזרה לאחר רעידת אדמה עוצמתית שפוקדת את העיר.

22:00 ציידי רוחות רפאים בעולם 3 | 3 Ghost Hunters International, ערוץ Travel Channel

בעונה זו הצוות חוקר את כלא נפייר בניו זילנד, שאומרים שרוחותיהם של אסירי העבר משוטטות במסדרונות ובתאים. הם גם נוסעים ללימה בחיפוש אחר רוחו של מטאדור מפורסם שנהרג בקרב שוורים. הצוות מגיע גם לאיטליה כדי לקבוע אם המפלצת של פרנקנשטיין התעוררה במקום היוולדו, או אם תושבי העיירה פשוט יורדים מהפסים.

22:00 המתמחה | The Resident, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

דרמת בית חולים (חודשה כבר לעונה שנייה בארצות הברית) העוסקת בשנות ההתמחות האחרונות של רופא צעיר בהן נחשפת האמת על מה באמת קורה – לטוב ולרע – במערכת הרפואית ובבתי החולים ברחבי ארצות הברית וכיצד הכסף משחק תפקיד מרכזי בהשחתתה. הסדרה עוקבת אחר צוות המתמחים והאחיות בבית החולים צ'סטיין פארק ממוריאל באטלנטה ובעיקר בחייהם של המתמחה בשנה השלישית שלו, ד"ר קונרד הוקינס (מאט זוקרי, "האישה הטובה") קצת שחצן ויהיר הוא יעשה הכל עבור מטופליו, המתמחה בשנה הראשונה שלו דבון פרדש (מאניש דאיאל, "קוד שרוף"),שזה עתה מגיע לבית החולים ושאותו מנחה ד"ר הוקינס, ובחייה של האחות המסורה ניקולט 'ניק' נבין (אמילי ואנקמפ, "נקמה"), בת זוגו לשעבר של קונראד ומי שמצילה את כולם מעצמם. הוקינס מוצא את עצמו מתעמת עם ראש מחלקת הכירורגיה, רנדולף בל (ברוס גרינווד, "אררט"), מנתח עם פרופיל ציבורי גבוה אשר מייצר הכנסות גבוהות לבית החולים אבל מסתיר את העובדה שהוא כבר לא מסוגל לנצח ושרשלנותו יכולה לעלות בחיי אדם. צוות הרופאים הצעירים, יחד עם חבריהם המתמחים בחדר המיון ובחדרי הניתוח, נאלצים להתמודד עם מערכת רפואית מסואבת שבה החלטות מתקבלות על בסיס כלכלי בלבד, והשחיתות פושה בה עד כדי סיכון חיי אדם במכוון. גילויים מרעישים שכאלו גורמים להם להעמיד את עתידם הרפואי בסכנה, כדי שיוכלו לטפל במטופלים שלהם על הצד הטוב ביותר ולשמור עליהם מפני המערכת.

22:35 בלתי נפרדות, עשר שנים מחוברות בראש | Inseparable: Ten Years Joined At The Head, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כיצד הייתם מרגישים לו יכולתם לראות דרך עיניו של אדם אחר או לדעת את מחשבותיו? התאומות הסיאמיות טטיאנה וקריסטה הוגן יודעות לספר. הן לא רק ילדות יוצאות דופן, הן נס רפואי. לידה של תאומים סיאמיים אינה דבר נפוץ, אך המקרה הנוכחי נדיר הרבה יותר – שתי האחיות מחוברות בראשן וחולקות מבנה מוח ייחודי שמאפשר להן לראות האחת דרך עיניה של השנייה, לחוש מה שאחותה חשה ולעיתים אף לדעת על מה היא חושבת. הסרט מסכם את העשור הראשון בחייהן של האחיות בניגוד מוחלט לכל התחזיות שהטילו ספק בסיכויי ההישרדות שלהן, ומתעד את הטיפול המסור והאוהב של המשפחה שמקפידה על נורמליזציה, ככל הניתן. קנדה, 2017.

סיפורים מהמרתף | Creeped Out, נטפליקס | Netflix

סדרה לילדים שבמרכזה דמות בשם 'הסקרן', אספן סיפורים מסתורי העוטה מסיכה. הוא אוסף סיפורים על כישופים, על מפגשים מעולם אחר ועל טכנולוגיה מעוותת. שחקנים: ויקטוריה דיאמונד, ויליאם רומיין, סידני וויד.

ויולט אברגרדן: ספיישל | Violet Evergarden: Special, נטפליקס | Netflix

ספיישל מיוחד לסדרת האנימה המצליחה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן