Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 06 באוקטובר, 2018

הקו המקווקו, עולם גדול מופלא: יום אחד, בונז 11, הספר של הנרי, סודות הפרברים, הפורצת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:00 הקו המקווקו | The Dotted Line, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בעולם של היום, חלק מהסוכנים שמאחורי השחקנים נחשבים לאנשים היותר שנואים בעולם הספורט המקצועני. אך כאשר מתקיים משא ומתן על חוזה ענק בין שחקנים מיליונרים לבעלי קבוצות מיליארדים – רק סוכני ספורט מהרמה הגבוהה ביותר יכולים לתווך בין שני הצדדים. הבמאי מורגן ספרלוק ("לאכול בגדול"), מביא בסרט ראיונות עם סוכנים מהמעלה הראשונה, בינהם דיוויד פאלק, פיטר גרינברג ו-יוג'ין לי ומביא תובנות משלו על התעשייה הסודית והמאד תחרותית הזו. ארה"ב, 2011.

18:30 עולם גדול מופלא: יום אחד | Earth: One Amazing Day, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סרט ההמשך לסרט הטבע פורץ הדרך של ה-BBC מ-2007 – "עולם גדול מופלא". הסרט החדש מביא את ההתרחשויות של יום אחד בכדור הארץ – מפסגות ההרים הגבוהים, דרך המדבריות הצחיחות, מהאיים המרוחקים ביותר ועד הג'ונגלים האקזוטיים. ההתקדמות הטכנולוגית המדהימה שהתחוללה בשנים האחרונות מאפשרת לקרב את הצופים למקומות שמעולם לא היו נגישים עד היום ולדמויות בלתי נשכחות: גור זברה מיואש שמנסה לחצות את האגם, פינגווין אמיץ, שיוצא מדי יום למסע מסוכן כדי להאכיל את משפחתו, משפחת לווייתנים אימתנית, עצלן שמחפש אהבה ואחרים. הסרט מסופר עם הרבה הומור בקריינותו של רוברט רדפורד, מלווה במוזיקה קלאסית שהולחנה על ידי אלכס הפס ("לגעת באינסוף") ומציג בפנינו כמה הרבה דרמות רחוקות מהעין מתחוללות מדי יום בטבע שעל פני כדור הארץ. בימוי: ריצ'רד דייל ("גוף האדם"), פטר וובר ("נערה עם עגיל פנינה") ו-ליקסין פן. 95 דקות, ארה"ב, 2017.

21:00 בונז 11 | 11 Bones, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

הדרמה הקומית של רשת Fox חוזרת לעונה נוספת. ספוילר – בעונה ה-11 חוזרים בות' וברנן להתמודד עם שורה של תעלומות מסתוריות – בהן גם גופה שכל איבריה הוסרו ומותו של סנטור אמריקני. העונה כוללת גם קרוסאובר עם "סליפי הולו", בהשתתפות כוכבי הסדרה ניקול בהרי ו-טום מיסון.

21:30 הספר של הנרי | The Book of Henry, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 במאי, 2018, בשעה 12:50 בערוץ Hot Gold

22:00 סודות הפרברים | Suburbicon, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 הפורצת | The Burglar, ערוץ Yes קולנוע ישראלי + ערוץ Yes VOD

אלכס בת ה-17 חוזרת הביתה ומגלה שאימה נעדרת ומותירה אותה להתמודד לבד אל מול חובות ובדידות. היא לוקחת על עצמה את עבודתה של האם אך כאשר היא חוזרת הביתה ומגלה שפרצו למקום היא מחליטה לסגל לעצמה זהות חדשה והופכת בעצמה לפורצת כדי להשיג כסף למחייתה. שחקנים: ליהי קורנובסקי, סנדי בר. במאית: הגר בן אשר. ישראל, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן