Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 07 באוקטובר, 2018

אובוי, וסטווד, התיבה של אנוטה, כוכב נולד (1954), מאסטר שף ארה"ב 7, יוניק סוויטס 7, טיסת הקונקורד: לונדון, נשק קטלני 3, דוקטור סטריינג'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

או בוי | Oboy, ערוץ Hot VOD + סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 04 בדצמבר, 2016, בשעה 14:30 בערוץ הילדים

22:00 וסטווד | Westwood: Punk, Icon, Activist, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפורה של ויוויאן וסטווד, מעצבת האופנה שזעזעה את לונדון. וסטווד, בת 77, עדיין דוהרת על אופניה ברחובות לונדון. מי שהחלה לתפור בגיל 11, הייתה מהקולות הבולטים של הפאנק, זעזעה את לונדון בתלבושות פרובוקטיביות והקפידה להיות קוץ בישבנו של הממסד היא היום Dame – גבירה בעלת תואר אצולה, שהבגדים שעיצבה מוצגים במוזיאונים. אבל גם מלב הבורגנות הנינוחה, וסטווד ממשיכה להפתיע: היא אקטיביסטית קולנית ומעצבת חתרנית ונועזת, והיא בעיקר לא מוכנה שיפריעו לה לשנות את העולם.

22:00 התיבה של אנוטה | Anote's Ark, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מה קורה כאשר המדינה שלך עומדת להיבלע בתוך הים? שינויי האקלים הקשים שעוברים על כדור הארץ, מאיימים על קיומה של קיריבטי, מדינת איים באוקיינוס השקט, שעומדת לשקוע לתוך האוקיינוס. תושביה נאלצים כעת לחפש פתרונות שיאפשרו לה לשרוד. הסרט מביא, בעזרת צילומים מרהיבים, את סיפורה העצוב של המדינה דרך עיניהם של אנוטה טונג, הנשיא האהוב, שמנסה לחפש פתרונות בעזרת העלאת המודעות העולמית לבעיה, ודרך עיניה של סרמרי, ילדה פיקחית ושנונה בת 6, שצריכה להחליט עם משפחתה האם לעזוב את התרבות היחידה שהיא מכירה על האי ולעבור לחיות חיים חדשים בניו זילנד. סרטו של הבמאי מתיו ריץ' משרטט דיוקן מאיים ומעורר מחשבה של אנשים הנאלצים להתמודד באמצע חייהם עם כוחו הבלתי מוגבל של הטבע. 54 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 פרופסור מרסטון ונשות החיל | Professor Marston and the Wonder Women, ערוץ Hot Movies1 + סלקום TV

דרמה ביוגרפית המבוססת על הסיפור האמיתי אודות ממציא הקומיקס של גיבורת העל וונדר וומן, פרופסור לפסיכולוגיה, וויליאם מולטון מרסטון, שהיה גם שותף להמצאת הפוליגרף. מורסטון חיי חיים פוליאמריים עם אשתו אליזבת והפילגש שלה אוליב ביירן, ששימשה כמאהבת של השניים. מערכת היחסים של השלושה עירבה אלמנטים סאדו-מזוכיסטיים שנתנו השראה להרפתקאותיה של דמות הקומיקס שהמציא, גיבורת העל וונדר וומן. שחקנים: לוק אוונס, רבקה הול, קוני בריטון, אוליבר פלאט. במאית: אנג'לה רובינסון. ארה"ב, 2017.

22:00 כוכב נולד (1954) | (A Star Is Born (1954, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 30 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:15 מאסטר שף ארה"ב 7 MasterChef US 7, ערוץ האוכל

השפים גורדון רמזי ו-כריסטינה טוסי שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. השף גראהם אליוט יוחלף העונה בסדרה של שופטים מתחלפים, ביניהם השף של הסלבס וולפגנאג פאק, השף הידוען אהרון סאנצ'ז, והשף הצרפתי דניאל בולו. גם הפעם ייערך חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת, בתואר 'מאסטר שף'.

23:00 יוניק סוויטס 7 | Unique Sweets 7, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרה המתמחה בקינוחים מרגשים במיוחד. המגוון הוא עצום: מסעדות יוקרה עם שף-קונדיטור בעל שם עולמי, חנויות ממתקים המגישות מרקחות מרהיבות, בוטיקים של שוקולד עם טעמים מופרעים ומאפיות המייצרות מאפים מזן נדיר, לצד עוגות ועוגיות המפוסלות ביד אמן.

23:00 טיסת הקונקורד: לונדון | Flight of the Conchords: Live in London, ערוץ Yes HBO + סלקום TV

בראט מקנזי ו-ג'מיין קלמנט הניו-זילנדים חוזרים ל-HBO בספיישל חדש ומציגים את הכישרון המיוחד לצמד- לשלב הומור עם שירים מקוריים וחכמים המבוצעים על פסנתר וגיטרה. המופע הוקלט בפני קהל בלונדון ויכלול חלק מהחומרים הקלאסיים והמוכרים של הצמד יחד עם שירים חדשים.

נשק קטלני 3 | Lethal Weapon 3, סלקום TV

העיבוד לטלוויזיה של סדרת סרטי האקשן, שהמציאו את הז'אנר האקשן-קומי של הסחבקים-לנשק, חוזרת בעונה שלישית. הצמד החדש ממשיך בדינמיקה החברית של בלש משטרתי ותיק, איש משפחה למופת וקאובוי מודרני, שמעמיד את השניים בסכנה תמידית. גם בליהוק החדש של העונה השלישית – שומרים את אווירת האקשן הקומית.

דוקטור סטריינג' | Marvel's Doctor Strange, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2 + ערוץ Hot Gold


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן