Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 08 באוקטובר, 2018

הומלנד 5, מזכירת המדינה 5, המתים המהלכים 9, אנושיים 3, ההיסטוריה של הקומדיה 2, תחנה 19, דריס – פורטרט אינטימי, מטבחי הגיהנום: אולסטארס 17, מלכת השוקולד, מו עמר: הנווד, רוק בצבע האדום, הבטחה לשוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הומלנד 5 | 5 Homeland, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 05 באוקטובר, 2018, בשעה 05:00 בערוץ Yes Oh

מזכירת המדינה 5 | Madam Secretary 5, ערוץ Yes VOD

סדרת הדרמה בכיכובה של תיאה ליאוני חוזרת בעונה חדשה. בעונה יתארחו בתפקיד עצמם שלושה מזכירי מדינה לשעבר: הילרי קלינטון, מדליין אולברייט וקולונל קולין פאוול בפרק מיוחד שבו מזכירת המדינה אליזבת מק'ורד מבקשת את עצת קודמיה בתפקיד, בפתרון סיטואציה רגישה.

05:00 המתים המהלכים 9 | The Walking Dead 9, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

העונה חדשה תחל כשנה וחצי מסיום המלחמה של חברי הקהילה של ריק במושיעים ומאסרו של ניגן. ספוילר – הקהילות השונות חוזרות לבנות התיישבויות ונאלצות להקים תשתיות חדשות כיוון שהתשתיות מהעולם הישן קורסות. מלאי הדלק ומצרכי המזון עליהם נסמכו בעבר הולכים ואוזלים וכך גם כלי הרכב וכלי הנשק הישנים. מרבית השחקנים המוכרים חוזרים, אם כי אנדרו לינקולן (ריק גריימס) הודיע שיעזוב את הסדרה בעונה הקרובה וישתתף ב-6 פרקים בלבד, וכך גם לורן כהן (מגי) שתשתתף בחלק מהפרקים.

21:00 אנושיים 3 | Humans 3, ערוץ AMC

שנה אחת לאחר שחרורו של קוד התודעה, אירוע קטסטרופלי מאיים שוב על עתידם של בני האדם ושל הסינטיסייטים.

21:15 ההיסטוריה של הקומדיה 2 | History Of Comedy 2, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מהסיטקומים והסטנד אפ, דרך תכניות האירוח של הלייט נייט, ועד הרכבי האימפרוביזציה, העונה החדשה של מספרת הכל על התפתחותה של הקומדיה. קטעי ארכיון, קורעים מצחוק, מוצגים לצד ראיונות מרתקים עם 'אגדות' מתחום הקומדיה ועם קומיקאים בני-זמננו. ששת 6 פרקי הסדרה צוללים אל תוך מוחו של הקומיקאי, בודקים מה גורם לנו לצחוק ומוכיחים כיצד הייתה לקומדיה גם השפעה חברתית ופוליטית על ההיסטוריה שלנו.

22:00 תחנה 19 2 | Station 19 2, ערוץ Yes Drama

הספין אוף הלוהט של "האנטומיה של גריי" חוזר בעונה שנייה ובה נגלה מה עלה בגורל לוחמי האש של תחנה 19 שנקלעו למרכזה של שריפה אימתנית בבניין משרדים ענק. ספוילר – אל העונה החדשה מצטרף בוריס קודג'ו ("האיש האחרון בעולם"), שיגלם כבאי בעל עבר מסתורי שחוזר למחלקת הכבאות של סיאטל לאחר מספר שנים ומביא איתו שיטות עבודה ויכולות חדשות שלא תמיד מתאימות לחברי הצוות.

22:00 דריס – פורטרט אינטימי | Dries, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

דריס ואן-נוטן, גבר צנום, מאפיר, לבוש באיפוק. אלא שואן נוטן הוא מעצב-על, אחד המוערכים בעולם האופנה, הנחשב ליצירתי, נועז ופורץ דרך. ואן-נוטן גם חרד לפרטיותו, וזו הפעם הראשונה בכמעט שלושים שנות קריירה שהוא מרשה למצלמה לעקוב אחר תהליך היצירה המורכב והאולטרה-קפדני שלו, לפענח ביחד איתו את סוד תצוגות האופנה הגרנדיוזיות והצבעוניות שלו לאורך השנים ולפגוש אותו ברגעים אינטימיים עם בן זוגו ועם השנאוצר שלו, הארי. לצד סקירה מרהיבה של יצירתו לאורך השנים, הסרט מלווה את ואן-נוטן בהכנות לתצוגת האופנה הצבעונית ביותר שיצר בחייו. גרמניה/ בלגיה, 2017.

22:15 מטבחי הגיהנום 17 | Hell's Kitchens 17, ערוץ האוכל

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. העונה ה-17 היא העונה הראשונה בה צוות המתמודדים מורכב כולו ממשתתפים שהתחרו בעונות קודמות. הזוכה יקבל את משרת השף הראשי במסעדת 'מטבחי הגיהנום' הראשונה של רמזי, השוכנת במלון היוקרה סיזרס פאלאס בלאס וגאס.

23:00 מלכת השוקולד | Queen of Chocolate, ערוץ האוכל

קירסטן טיבאלס היא שפית קונדיטורית מהוללת במולדתה אוסטרליה ומחוצה לה. במהלך השנים פיתחה טיבאלס סדרה של טכניקות פשוטות להכנת קינוחים מדהימים, תוך שימוש בכלים המצויים בכל מטבח. במהלך פרקי הסדרה תחלוק טיבאלס את כל הטיפים והסודות שיעזרו לנו לשדרג את האפייה בבית.

מו עמר: הנווד | Mo Amer: The Vagabond, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי הערבי-אמריקני, מו עמר, מספר על החיים בארצות הברית כפליט הנושא את השם 'מוחמד', ועל הדרך הארוכה לקבלת האזרחות. מסתבר שכזה שזה קשה, זה בהחלט גם מצחיק.

רוק בצבע האדום | Rock in the Red Zone, נטפליקס | Netflix

סרט תעודה ישראלי. היוצרת התיעודית לורה ביאליס מציעה מבט מקרוב על חייהם של מוזיקאי רוק בעיר שדרות, הנתונה לאיום תמידי של ירי קסאמים.

הבטחה לשוב | Pulang, נטפליקס | Netflix

דרמה אסייתית רומנטית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן