Skip to content

עיצוב חדש לבקבוקי הליקרים של STOCK

חטיבת האלכוהול של טמפו מציגה את הליקרים המוכרים של STOCK בנראות חדשה ומשודרגת. הליקרים של STOCK מופקים מתזקיקי אלכוהול ומתובלים במגוון מרכיבים כמו פירות, עשבי תיבול, תבלינים, דבש, שמנת, אגוזים ושוקולד.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הליקרים מבית STOCK כוללים את הטעמים: ליקר אמרטו: ליקר שקדים אשר במקורו מאיטליה. הארומות והטעמים של שקד קלוי המאפיינים את הליקר הם סוד קסמו. המתכון הינו המתכון האיטלקי המקורי בן למעלה מ-135 שנה. מומלץ לשתייה כדג'סטיף או כתוספת לטירמיסו.

ליקרים מבית STOCK מחיר 45 שח (צילום יחצ)

ליקר בננה: ליקר המבוסס על תמציות בננה ומתאפיין בניחוחות עדינים של פרי טרופי זה. מתאים להכנת משקאות בתוספת מיצים ונקטרים טבעיים כמו אננס, מנגו, תפוח ואפרסק. תוספת נפלאה למילקשייק ושייקים של פירות.  ליקר שוקולד: ליקר קינוח המבוסס על אבקת קקאו משובחת. ליקר השוקולד מיוצר בידע של חברת STOCK איטליה. ניחן במתיקות נעימה ובמרקם סמיך. מומלץ לשתייה כמו שהוא וכתוספת למנות מתוקות, קינוחים, גלידות, סורבה וקפה. ליקר קפה: ליקר המבוסס על מיצוי של קפה איכותי. מעולה לאפייה כתוספת לקינוחים וגלידות. מומלץ לשתייה עם תוספת של קוביות קרח. ניתן להוסיפו לקפה חם או גלידה (אייס קפה) בקיץ. טריפל סק: ליקר עשיר בניחוחות עדינים של הדרים וארומות אלון מהחביות בהן התיישן. מתאים מאוד כבסיס להכנת קוקטיילים כגון מרגריטה, מאי תאי, קוסמופוליטן ועוד. ווישניאק: ליקר קינוח עשיר על בסיס דובדבנים שחורים שהתיישן בחביות עץ אלון. בעל ניחוח עדין של דובדבנים חמוצים. מומלץ לשתייה נקי, בשילוב משקאות ומיצים טבעיים או כבסיס לקוקטיילים.   מחיר מומלץ לצרכן : 45 ₪. כשרות: בד"צ בית יוסף, חוג חתם סופר. ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות וברשתות המורשות ברחבי הארץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן