Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 10 באוקטובר, 2018

המנצח, אינגריד נוסעת מערבה, הבשורה על פי אנדרה, בייבי בום בריטניה 7, המטבח האסייאתי של ג'ון טורוד, בעלי היכולות 2, המטבח האסייאתי של ג'ון טורוד, 22 ביולי, הפלאש 5, יש שטוחות בגן עדן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המנצח, ערוץ Yes VOD

סדרת מקור ישראלית. לאף אחד אין שמץ של מושג מדוע נח (ליאור אשכנזי) פסנתרן בינלאומי שעזב את הארץ לפני שנים, בורח משיקגו, רגע לפני קונצרט, ושב במפתיע לפתח תקווה, לדירת הוריו (דב גליקמן ו-לאורה רבלין). כשהמנצח של חבורת הזמר המקומית נפטר, נח נכנס למלא את מקומו, מוצא עצמו נשאב לחיים חלופיים. קרוע בין שתי מולדות, שני הורים ושתי אהבות, הוא מתנחם בשירים ישראלים בזיוף קל. אנשי חבורת הזמר (שי אביבי, אפרת בן צור, נועה קולר, שירה האס, דולב מסיקה ועוד) הופכים עבורו לקהילה, כשהוא ממיר את הבמות המפוארות בתבל – במתנ"ס השכונתי העלוב והזוהר. יוצר ותסריטאי: אורי אלון. במאי: אלון זינגמן.

אינגריד נוסעת מערבה | Ingrid Goes West, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה שחורה. אינגריד היא בחורה צעירה ולא יציבה בנפשה, עם אובססיה לרשתות חברתיות. לאחר אשפוז בבית החולים לחולי נפש, היא נוסעת ללוס אנג'לס במטרה להתקרב לכוכבת אינסטגרם הנערצת עליה. שחקנים: אוברי פלאזה. במאי: מאט ספייסר. ארה"ב, 2017.

22:00 הבשורה על פי אנדרה | The Gospel According to André, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

עולם האופנה היה המקום שאליו ברח עורך האופנה של מגזין 'ווג', אנדרה ליאון טאלי – והעולם הזה קיבל באהבה את דמותו הבומבסטית שהציגה לעולם סוג חדש של גבריות שחורה. טאלי, גדל בעיירה דרומית בימי ההפרדה הגזעית. הכנסייה הייתה אז המקום היחיד שלכבודו טרחו להתלבש, אבל טאלי ראה בחלומותיו עולם צבעוני, מסעיר ואינסופי. הוא לא שכח את החלום כשגדל להיות גיבור-על, גבר ענק בגלימות, המרחף בין בירות העולם ובוכה מהתרגשות בתצוגות אופנה. ארה"ב, 2017.

22:00 בייבי בום בריטניה 7 | One Born Every Minute 7, ערוץ הבריאות

עונה חדשה למקור הבריטי של ריאליטי הילודה הפופולרי. במהלך העונה הנוכחית נזכה למבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים לנשים בליברפול. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו למרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:00 בעלי היכולות 2 | The Gifted 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת המתח והאקשן המתרחשת בתוך היקום של "אקס-מן" חוזרת בעונה חדשה, שתמשיך לעקוב אחרי בני משפחת סטראקר, משפחה שמצאה את עצמה במנוסה אחרי ששני ילדיה התגלו כבעלי יכולות – מוטאנטים עם כוחות על, הנרדפים בידי הרשויות. ספוילר – העונה הזו תבחן לעומק מה קרה באמת בפיגוע שהוביל לשנאה נגד המוטאנטים, איך התאריך בו התרחש הפיגוע קשור להיעלמותם של האקס מן והאחווה, הקמת המחתרת המוטנטית והניסיון לבנות מחדש את מועדון הלפייר. אל העונה החדשה מצטרפת גרייס באיירס ("אימפריה") בתפקיד ריבה, אישה חכמה, יפה ואכזרית במאמציה להיאבק בשם המוטנטים.

23:00 המטבח האסייאתי של ג'ון טורודJohn Torode's Asia, ערוץ האוכל

השף ג'ון טורוד יוצא למסע מדהים בעקבות האוכל הטוב ביותר באסיה. הוא יחשוף טיפים וטריקים עבור מתכונים מקומיים, ויכיר את המקומיים וסיפוריהם האישיים. בהרפתקה הקולינרית המדהימה שלו יגיע טורוד להונג קונג, מקאו, בייג'ין, בנגקוק, האיים המלדיביים והודו.

22 ביולי | 22 July, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה. בעקבות מתקפת טרור מזעזעת בנורווגיה, ניצול צעיר, המשפחות האבלות והמדינה כולה, זועקים לריפוי ולצדק. מבוסס על סיפור אמיתי. שחקנים: אנדרס דניאלסן לי, יון אויגרן, יונאס סטראן גראוולי. במאי: פול גרינגראס. 143 דקות, ארה"ב, 2018..

הפלאש 5 | 5 The Flash, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לסדרת סדרת הטלוויזיה האמריקנית המבוססת על חוברות הקומיקס 'פלאש' מבית DC קומיקס ועל דמותו של בארי אלן, חוקר לזיהוי פלילי המקבל כוחות של מהירות על-אנושית, ומשתמש בהם כדי ללחום בפשע ולעזור לאחרים אשר קיבלו כוחות-על.

יש שטוחות בגן עדן | Sin Senos sí hay Paraíso, נטפליקס | Netflix

טלנובלה קולומביאנית בת 240 פרקים. אישה צעירה ונזעמת מעיירה קטנה שנשלטת על ידי המאפיה מנסה לנקום באלה שהרסו את משפחתה והשליכו את בני המשפחה לכלא על לא עוול בכפם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן