Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 11 באוקטובר, 2018

להתראות כריסטופר רובין, לואי ויטון: ממציא היוקרה, ליל המכשפות, NCIS: לוס אנג'לס 4, אחים לדם, מלח שמן חומצה חום, מסיבת נקניקיות, ריברדייל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להתראות כריסטופר רובין | Goodbye Christopher Robin, ערוץ Yes VOD 

דרמה המבוססת על אירועים אמיתיים. בסוף מלחמת העולם הראשונה בהשראת הצעצועים של בנו – כריסטופר רובין מילן, יוצר א. א. מילן את העולם המופלא של פו הדב, והשאר זו היסטוריה קסומה. ספר הילדים סוחף את כל בני המשפחה לתוך הפרסום וההצלחה הבינלאומית. אבל במהרה הם מבינים כי יהיה עליהם לשלם מחיר, כאשר כל עיני העולם מופנות לכיוונו של רובין. שחקנים: דונל גליסון, מרגו רובי. במאי: סימון קרטיס. ארה"ב, 2017.

וויל וגרייס 10 | Will & Grace 10, פרטנר TV


עונה עשירית לסדרה מתרחשת בניו יורק, ועוסקת במערכת היחסים בין ויל טרומן, עורך דין הומוסקסואל לבין חברתו הטובה גרייס אדלר, מעצבת פנים יהודייה. השניים מתחזקים חברות קרובה ומצחיקה עם שתי דמויות נוספות: קארן ווקר, המועסקת כעוזרת במשרדה של גרייס, וג'ק מק'פרלנד, חבר קרוב של ויל, ששואף לפתח קריירת משחק, אך לא ממש מצליח לממש את השאיפות. העונה החדשה כוללת 18 פרקים וישתתפו בה בתפקידי אורח: דיוויד שווימר, אלק בולדווין, מאט בומר ועוד.

22:00 לואי ויטון: ממציא היוקרה | Vuitton: Behind the Scenes of Luxury’s, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הצצה לעולם שלם של תצוגות הוט-קוטור ותיקי עור, שמחיריהם 34,000 אירו. בשנתיים האחרונות החלה החברה לשנות את התדמית שלה על מנת להתמודד עם האתגר הגדול מכולם: הגדלת המכירות שלה מבלי להפוך להיות 'מיינסטרים'. לראשונה, מותג היוקרה הצרפתי פותח שעריו בפניו המצלמות ומעניק גישה מלאה לסדנאות העיצוב – היכן שהארנקים המפורסמים מתקשטים בחיתוכי לייזר, לחנות הדגל בשאנז ליזה – מבנה היסטורי ומקדש של צרכנות ועוד.

22:00 ליל המכשפות | A Discovery of Witches, ערוץ Yes Action

דרמה בריטית חדשה ומסתורית לפי טרילוגיית רבי המכר של דבורה הרקנס. דיאנה בישופ (תרזה פאלמר) היא היסטוריונית צעירה המתכחשת למוצאה – היא נצר למשפחת מכשפות מפוארת, הכל מתחיל להשתבש עבורה כשהיא מוצאת בספרייה באוקספורד ספר מכושף שמעיר כוחות על אנושיים. הוא לא סתם ספר – אלא כזה הנחשב אבוד ושמציאתו היא בבחינת מציאת הגביע הקדוש בעולם הנסתר – במהרה הגילוי שלה יעורר את היצורים הקסומים וימשוך אליה תשומת לב לא רצויה. הגילוי מאלץ אותה לשוב לעולם הקסם במטרה לחשוף את הסודות שהוא מסתיר לגבי מכשפות ויצורים קסומים. מת'יו קליירמון (מת'יו גוד, "הכתר", "אחוזת דאונטון", "האישה הטובה") גנטיקאי מסתורי שמסתבר שהוא גם ערפד, מציע לה עזרה במשימה שלפניה ולמרות היסטוריה ארוכת שנים של חוסר אמון בין מכשפות לערפדים, הם יוצרים ברית ויוצאים במסע אפי, רומנטי ומותח להגן על הספר ולפתור את התעלומות המצויות בו, בעודם חומקים מאיומים של עולם הקסמים ומאלו המאמינים שקשר בין ערפד למכשפה יביא אסון על העולם הנסתר.

22:45 NCIS: לוס אנג'לס 4 | NCIS: Los Angeles 4, ערוץ Yes Action

דרמת החקירות העוסקת בעולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי חוזרת. על ידי שימוש בזהויות שאולות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, צוות NCIS המורכב מסוכנים מאומנים היטב משמשים כסוכנים סמויים ומציבים את חייהם בסכנה בשטח במטרה לתפוס את המטרות שלהם.

23:30 אחים לדם | Blood Brother, ערוץ Hot Movies2

דרמת פעולה ופשע המתרחשת על רקע רחובותיה הקשוחים של עיר דועכת. אסיר משוחרר יוצא למסע נקמה בחברי ילדותו כי הוא משוכנע שהם נתנו לו לקחת את האשמה לבדו על פשע שביצעו יחד לפני שנים. אחד החברים שכיום שוטר מנסה לשים סוף להריגות ולתקן את טרגדיות העבר. עם: ג'ק קסי, צ'יינה אן מקליין. במאי: ג'ון פוג. ארה"ב, 2017.

ריברדייל 3 | Riverdale 3, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לדרמת המתח לצעירים אודות ארצ'י וחבריו בעיירה ריברדייל.

מלח שומן חומצה חום | Salt Fat Acid Heat, נטפליקס | Netfilix

סדרת תעודה קולינארית. השפית ומחברת ספרי הבישול, סאמין נוסראת, מטיילת בעולם בעקבות ארבעה מרכיבים בסיסיים שכל מאכל טוב צריך, מכינה מטעמים נפלאים ומחלקת טיפים שימושיים.

מסיבת נקניקיות | Sausage Party, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן