Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 23 באוקטובר, 2018

בוקו חראם: הנערות החטופות, ממזרים, ארוחת ערב עם הרווה, ההיסטוריה הסודית של הנאצים, אדם סנדלר: 100% טרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בוקו חראם: הנערות החטופות | Stolen Daughters: Kidnapped By Boko Haram, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

בשנת 2014, נחטפו 276 תלמידות ניגריות מבית ספרם בצ'יבוק שבצפון ניגריה. חטיפתם נעשתה על ידי התנועה המוסלמית האלימה 'בוקו חראם'. התלמידות הוחבאו ביער סמביסה העצום למשך שלוש שנים במטרה למכור אותן בשוק כשפחות. לפני שנה שוחררו 82 מהתלמידות. הסרט מביא את סיפורן המצמרר של אותן בנות (שמכונות 'בנות הצ'יבוק') במהלך תקופת השבי ועוקב אחרי חזרתן לחיים, בעודן שוהות במקלט סודי ממשלתי באבוג'ה, בירת ניגרה, בשנה שלאחר שחרורן. בימוי: קארן אדוארדס, ג'מה אטוול. 75 דקות, ארה"ב 2018.

ממזרים | Father Figures | Bastards, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. שני אחים מגלים שאמם התהוללה בצעירותה ולכן אין לה מושג מיהו אביהם. בעקבות הידיעה הם יוצאים למסע בעקבות הרומנים של האם, בתקווה למצוא את אביהם הביולוגי. שחקנים: אוון וילסון, אד הלמס, גלן קלוז. במאי: לורנס שר. ארה"ב, 2017.

22:00 ארוחת ערב עם הרווהMy Dinner with Hervé, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 21 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:10 ההיסטוריה הסודית של הנאצים | Hidden History, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

האם היטלר היה מכור לסמים? האם חברי המפלגה הנאצית נהגה לצרוך סמים קשים בקביעות? סדרה חדשה בת שני חלקים חושפת חלק נוסף בהיסטוריה שעשוי להשפיע על כל מה שידענו. אנו מגלים כי מלחמת העולם השנייה הייתה רוויה בשימוש בסמים על ידי הפיהרר והנאצים כולם. האם זו הסיבה לכל? האם ההתמכרות היא זו שהפכה את החיילים למכונות הריגה? עד כמה גדולה השפעתו של הסם על המלחמה כולה? זהו סיפור על מיליוני חיילים שאיבדו שליטה ועל פיהרר ששקע לתוך התמכרות.

אדם סנדלר: 100% טרי | Adam Sandler – 100% Fresh, נטפליקס | Netflix

תוכנית אירוח וסטנד-אפ. אדם סנדלר אורז את הגיגיו ויוצא שוב למסע קומי מוזיקלי. הוא עובר במועדוני סטנד-אפ, באולמות קונצרטים ואפילו בתחנת רכבת תחתית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן