Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 24 באוקטובר, 2018

בליינד ספוט 4, החץ 7, רדיו, שומר ראש, באטמן נינג'ה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בליינד ספוט 4 | 4 Blind Spot, סלקום TV 

הסדרה חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – זיכרונה של הגיבורה חזר לה ועמו מידע מרעיש. שמה של ג'יין הפלונית הוא רמי בריגס, עובדה שהיא לא חושפת בפני הסובבים אותה, וזאת משום שהיא כבר לא איתם אלא נגדם. היא עדיין תציג את יכולותיה בתחום אמנויות הלחימה (בעונה זו תלהטט עם חרב ותכריע ארבעה לוחמים מיומנים ולוחמת אחת מרובת חרבות), את הידע שלה בשפות, חוכמתה ויכולת הניתוח שלה. היא מסתירה את המהפך שחל בתוכה משום שכעת היא מיישמת את ייעודה המקורי – לחסל את האף-בי-איי מבפנים. הסדרה שצולמה במשך עונותיה הקודמות באיזורים שונים בעולם, צולמה העונה בחלקה בטוקיו, וגם שם יוצאת רמי/ג'יין למשימות פעולה עוצרות נשימה.

22:00 החץ 7 | Arrow 7, ערוץ Yes Action

ספוילר – לאחר שחשף את זהותו הסודית לרשויות בתמורה לחסינות עבור צוותו, אוליבר קווין (סטיבן אמל) מתחיל את העונה החדשה חמישה חודשים לאחר שנכנס לכלא כשהוא מוקף בכמה מאויביו הגדולים, את חלקם הכניס לכלא בעצמו. החיים בכלא קשים מאוד לאוליבר ולמרות ניסיונו לשמור על קור רוח ולא להיכנס לצרות, הכלא שובר את רוחו ומצליח לשנות אותו. גם חבריו לצוות מושפעים מחשיפת זהותם ונאלצים למצוא דרכים חדשות להמשיך לשמור על העיר, וכמובן פליסיטי שצריכה להתמודד עם החשיפה של בעלה בפני כל הציבור.

רדיו | Radio, נטפליקס | Netflix

דרמת ספורט. מאמן פוטבול בתיכון מתיידד עם אדם מוגבל שכלית. השינוי שחל בו בעקבות זאת מעורר את תושבי העיירה לחשוב בצורה שונה. שחקנים: קובה גודינג ג'וניור, אד האריס, אלפרה וודארד. במאי: מיכאל טולין. 109 דקות, ארה"ב, 2003.

שומר ראש | Bodyguard, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע בריטית. לאחר שעזר לסכל מתקפת טרור, חייל לשעבר נשלח לאבטח פוליטיקאית שהייתה תומכת נלהבת של המלחמה שבה לחם.

באטמן נינג'ה | Batman Ninja, נטפליקס | Netflix

אנימה. באטמן, יחד עם מספר שותפים ואויבים, מוצא עצמו בגותהאם הנמצאת תחת שליטה של פיאודליות יפנית. 85 דקות, ארה"ב / יפן, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן