Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 28 באוקטובר, 2018

גוונים של כחול 3, ריי דונובן 6, אבא בא לגן, ארמי אוף לאברז בארץ הקודש, שנה של תקווה, בוליט, אמא!, חוק הפטריוט עם חסן מינאג'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גוונים של כחול 3 | Shades of Blue 3, סלקום TV

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע המשטרתית המרתקת שבה לא הכל שחור או לבן, בכיכובם של ג'ניפר לופז ו-ריי ליוטה

ריי דונובן 6 | Ray Donovan 6, ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמת הפשע המדוברת של רשת Showtime, בכיכובו של שחקן הקולנוע ליב שרייבר, ספוילר – העונה השישית, עוברת מביתה הקבוע בלוס אנג'לס, לעיר ניו יורק.
.

21:00 אבא בא לגן | Daddy Day Care, ערוץ AMC

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 09 במאי, 2018, בנטפליקס | Netflix

22:00 ארמי אוף לאברז בארץ הקודש | Army of Lovers in the Holy Land, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

להקת הפופ השבדית 'ארמי אוף לאברז' הוציאה בשנות התשעים שורה של להיטים אירופאיים עתירי קיטש מילולי, דימויים קאמפיים וחדווה מינית משולחת רסן. הסרט בוחן בעין ביקורתית ומשועשעת את הפופולריות המתמשכת והבלתי צפויה של ההרכב בישראל, ארץ למודת סכסוכים, ועוקב אחר החלטתו הדרמטית של ז'אן פייר ברדה לעזוב את שוודיה ולעלות לארץ. בימוי: אסף גלאי. ישראל, 2018.

22:00 שנה של תקווה | A Year of Hope, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

טרייסי, ג'ושוע ופבלו גרים ברחובות מנילה בפיליפינים, כמו ילדים רבים אחרים. רוב הזמן הם מסוממים, עוברים התעללות מינית ונאלצים לגנוב לעצמם אוכל ובגדים. הקרן Stairway Foundation, שפועלת למען אותם צעירים מוציאה אותם ל'שנה של תקווה'. הנערים מועברים מהרחובות למרכז שיקום על אי, הרחק מרחובות העיר. שם הם מקבלים הזדמנות לשנות את חייהם לנצח. לצד תנאי המחייה המשופרים הם גם לומדים לראשונה שגופם שייך רק להם. השיחות קורעות הלב של הילדים נחתכות בשוטים מחוספסים מרחובות מנילה וכל אלה מדגישים את הניגוד בין העיר האפלה לחוף השמשי שבו הילדים יכולים לשוב ולהיות ילדים. אך החיים ברחוב ממשיכים לחכות להם ברקע. בימוי: מיקלה קרו. 83 דקות, דנמרק / הולנד, 2017.

22:00 בוליט | Bullitt, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 17 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 אמא! | !Mother, ערוץ Hot Movies1

.

חוק הפטריוט עם חסן מינאג' | Patriot Act With Hasan Minhaj, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. מדי שבוע, חסן מינאג' בוחן מגמות-על המעצבות כיום את עולמנו המורכב ומגיש את מסקנותיו בקולו הקומי וביכולתו המופלאה לספר סיפור.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן