Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 30 באוקטובר, 2018

שתי אמריקות, מיכל הקטנה והמפלצות: זמן לזוז, חרמן באיחור, גוגן, הסטנדאפיסטים: ילדים רעים, פייט/אקסטרה: ההדרן האחרון 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי אמריקות | Outside the Bubble: On the Road with Alexandra Pelosi, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הבמאית והמפיקה אלכסנדרה פלוסי ("המילים שבנו את אמריקה", "לפגוש את התורמים", "הזדמנות שנייה") בוחנת בסרטה החדש את עשר השאלות החשובות ביותר איתן מתמודדים אזרחי ארצות הברית כיום. הסרט מציג פרופילים קצרים המאירים את נושאי היום לצד תגובות מנהיגי העולם, נבחרי ציבור, סלבריטאים ומגוון רחב של אזרחים בגילאים ומרקעים שונים. 60 דקות, ארה"ב, 2018.

מיכל הקטנה והמפלצות: זמן לזוז, ערוץ Hot VOD

בכל יום, מיכל, פוגו, טריק והמכשפה בו, נפגשים במועדון המשחקים כדי לבלות יחד. תוך כדי שהם מתלבטים מה לעשות היום, הזוזו-פלצת (מסך קסום שנמצא במועדון המשחקים) קורא שבדיוק עכשיו הגיע הזמן לזוז! החברים נרגשים ושרים את השיר הקבוע 'זמן לזוז!'. בסוף השיר מכריז הזוזו-פלצת על הנושא והפעילות היומיים. הפעילויות הן פשוטות, כאלו שגם הצופים יכולים לעשות בבית מול המסך. מיכל נרגשת להתחיל בפעילות, אך המפלצות או המכשפה בו לא תמיד משתפות פעולה. לסיכום שרים יחד א שיר הנושא – לכל נושא יש שיר קבוע. הסדרה תעודד גם את הצופים לקום מהספה, לנוע, לזוז ולעשות את הפעילות יחד עם מיכל והחברים שבמסך. זאת, גם בעזרת הפעילויות עצמן, שיהיו פשטות ומזמינות וגם בעזרת השירים הקבועים, שיהיו קליטים, קצביים ויחזרו על עצמם במספר פרקים, כך שהצופים כבר יכירו אותם ואת התנועות שלהם.

22:00 חרמן באיחור | The Late Bloomer, ערוץ Hot Movies4

קומדיה רומנטית על פיטר ניומן בן ה-27, מטפל בבעיות מין במקצועו שאינו מתעניין בסקס, ולמעשה כתב ספר על איך שסקס לא חשוב כלל. לאחר פגיעה באזור החלציים במשחק כדורסל בבית החולים רופאים מגלים שיש לו גידול במוח שגרם לעצירת ההתבגרות ומציעים להסירו מיד. לאחר הניתוח המוצלח פיטר מתחיל לחוות בפעם הראשונה התבגרות מינית מאוחרת וההשלכות המצחיקות והמביכות שלה. שחקנים: ג'יי. קיי. סימונס, מריה בלו, שרלוט מקיני. במאי: קווין פולאק. ארה"ב, 2016.

22:00 גוגן | Gauguin, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 27 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

הסטנדאפיסטים: ילדים רעים | The Degenerates, נטפליקס | Netflix 

סדרת ספיישלים בני חצי שעה, שמציגה את הצד הגס של הסטנד-אפ. למבוגרים בלבד.

פייט/אקסטרה: ההדרן האחרון 2 | 2Fate/Extra Last Encore, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת האנימה. האקונו קישינמי מוצא את עצמו בלב מלחמה על הגביע הקדוש ואינו זוכר איך הגיע לשם. הוא חייב להתגבר על הבלבול שלו ולהילחם על חייו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן