Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 31 באוקטובר, 2018

נערות השחר הזהוב: קיצוניות לאומנית ביוון, ברצלונה בוערת, הנערה משום מקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 נערות השחר הזהוב: קיצוניות לאומנית ביוון | Golden Dawn Girls, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 

מה קרה ליוון? בשנים האחרונות יוון שטופת השמש והחברותית נמצאת בצלו של מהלך פוליטי אידיאולוגי שמזכיר את הנאציזם. מפלגת 'השחר הזהוב' מתעצמת וגם כשנדמה כי מנהיגיה נכלאו והמאבק בא לקצו – מגיעות נשותיהם וממשיכות במורשת. הגברים השולטים במפלגת הימין הקיצונית הואשמו בביצוע פעילות פלילית מאורגנת ונאסרו. על מנת לשמור על עמדתה של המפלגה כחמישית בגודלה ביוון, החליטו נשותיהם ובנותיהם לקחת על עצמן את האחריות ולהוביל את המפלגה בבחירות הקרובות. ככל שהזמן עובר והעניינים מתגלגלים, אנו נחשפים למידע סודי ועדויות בלעדיות של הדינמיקה המשפחתית של אחת מן המפלגות הלאומניות הגדולות ביותר שידעה אירופה. סרט תיעודי זה חושף את דרכי החשיבה, הערכים והאופי של האנשים שעומדים בחזית הלאומניות המודרנית. נורבגיה, 2018.

ברצלונה בוערת | La Sombre de la Rey | Gun City, נטפליקס | Netflix

סרט פשע. בשנת 1921 בברצלונה, על רקע התסיסה בין האנרכיסטים למשטרה, סוכן כפול מנסה לאתר את האחראי לגניבת נשק צבאי שעלול לגרום למלחמת אזרחים. שחקנים: לואיס טוסאר, מישל ג'נר, ויצ'נטה רומרו. במאי: דני דה לה טורה. ספרד, 2018.

הנערה משום מקום | Girl From Nowhere, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קוריאנית. נערה חכמה ומסתורית בשם נאנו עוברת בית בתי ספר שונים וחושפת את השקרים והפשעים של התלמידים והמורים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן