Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 בנובמבר, 2018

מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס 2, שונה אך דומה, הרשימה, רג'י מילר נגד הניקס, שחור-כזה 5, כוכבים חיים לנצח, הגבר המושלם, כל הכסף שבעולם, בית הקלפים 6, פשעים שזעזעו את אוסטרליה 3, סיפור כיסוי, שתי אמריקות, משימה קטלנית, לבדיתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס 2 | Mike Judge Presents: Tales from the Tour Bus 2, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

עונה חדשה לסדרת האנימציה התיעודית מבית HBO מאת מייק ג'אדג'. בעונה החדשה, בת שמונה פרקים, חוזר שוב ג'אדג' אל שורשיו כאנימטור ומוזיקאי ומביא את סיפורם של מיטב זמרי הפאנק וה-R&B בעזרת קטעי ארכיון אותנטיים ובשילוב ראיונות עם האנשים שהכירו אותם ושחזורים של חייהם באנימציה. בעונה זו מובאים סיפורם של ג'ורג' קלינטון, ריק ג'יימס, ג'יימס בראון, בוטסי קולינס ואחרים. ארה"ב, 2018.

10:50 שונה אך דומה | Same Kind Of Different As Me, ערוץ Hot Movies1

דרמה. רון הול הוא סוחר אמנות עשיר שאיבד את המגע עם מה שחשוב בחיים. לאחר שהתוודה לאשתו שבגד בה, היא מאלצת אותו להתנדב בבית מחסה לחסרי בית. רון מתיידד עם אסיר לשעבר מחוסר בית וחייהם של השלושה משתנים. שחקנים: גרג קיניר, רנה זלווגר, דג'ימון הונסו. במאי: מיכאל קארני. ארה"ב, 2017.

11:20 הרשימה | The Honor List, ערוץ Hot Movies4

דרמה צעירה על חברות, הגשמה ותקופת התיכון. ארבע חברות בתחילת הלימודים בתיכון היו בטוחות שהן יישארו חברות טובות לנצח לכן הן הטמינו בקפסולת זמן רשימת דברים שהן רוצות להספיק לפני סיום הלימודים. ארבע שנים מאוחר יותר לאחר שכל אחת מהחברות פנתה לכוון אחר אחת החברות, הונור עוברת טרגדיה והחברות מתאגדות שוב, מוציאות את הרשימה ומחליטות לבצע את כל מה שתכננו לפני סיום הלימודים. שחקנים: ארדן צ'ו, מגאן ריינקס, סשה פיטרס. במאי: אליסה דוון. ארה"ב, 2018.

14:00 רג'י מילר נגד הניקס | Winning Time: Reggie Miller vs. The New York Knicks, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הבמאי דן קלורס מביא את סיפורו של הכדורסלן, רג'י מילר, שהצליח לקלוע עבור אינדיאנה 8 נקודות ב-8.9 שניות בסיבוב השני של הפלייאוף ב-1995, והפך בכך לאויב מספר אחד של העיר ניו יורק ושל הניו יורק ניקס במהלך שנות התשעים. ארה"ב, 2010.

18:15 שחור-כזה 5 | Black-ish 5, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

הקומדיה של רשת ABC חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – כסדרה שנוהגת לעסוק בנושאים חשובים ומעוררי דיון, בעיקר בענייני גזע, אחד הפרקים בעונה החדשה יעסוק בעלילה הקשורה למשטרה ובתקריות מן הזמן האחרון בהן לבנים הזמינו משטרה לאפרו-אמריקנים. בטוויסט מוזר, כשדרה עד להתרחשות חשודה אצל השכנים, הוא מתלבט האם להזמין את המשטרה או לא, כיוון שהשכנים הם אפרו-אמריקנים. ג'וניור עומד לצאת ללימודים באוניברסיטה, אבל ברגע האחרון מחליט לקחת שנת חופש, החלטה שהוריו לא יודעים איך להתמודד איתה. התאומים ג'ק ודיאן עולים לחטיבת הביניים ומגלים שמעמדם החברתי השתנה, ובו (טרייסי אליס רוס) פוגשת חברים חדשים ובעלי ברית במקום עבודתה המשוגע.

20:10 כוכבים חיים לנצח | Film Stars Don't Die in Liverpool, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

20:20 הגבר המושלם | Mr. Right, ערוץ Hot Movies3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 באפריל, 2018, בשעה 22:000 בערוץ Yes4

21:30 כל הכסף שבעולם | All The Money In The World, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 בית הקלפים 6 | House of Cards 6, ערוץ Yes Oh + ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:50 ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + נטפליקס | Netflix

רובין רייט חוזרת בעונה חדשה ואחרונה לדרמה הפוליטית, הפעם כגיבורה ראשית ויחידה לאחר ש-קווין ספייסי פוטר מהסדרה בעקבות האשמות נגדו בהטרדה מינית. ספוילר – בעונה החדשה, קלייר אנדרווד (רייט) מאיישת את המשרד הסגלגל לאחר שקיבלה על עצמה את תפקיד הנשיאה לתקופת ביניים והצופים יוכלו לקבל פרספקטיבה קצת שונה מהעונות הקודמות, על הנשיאות תחת האנדרוודים.

22:00 פשעים שזעזעו את אוסטרליה 3 | Crimes that Shook Australia 3, ערוץ CBS Reality

סדרה דוקומנטרית. הסיפורים שמאחורי הפשעים האכזריים והמזעזעים ביותר באוסטרליה, מנקודת מבטם של האנשים שהיו בלב הטרגדיות. בין הסיפורים המחרידים ביותר, צעיר בן 18 שהורשע ברצח אחד מחבריו בגרזן; אדם שהורשע ברצח 35 בני אדם; רצח חסר רחמים של ילדה בת תשע, והאישה האוסטרלית הראשונה שנידונה למאסר עולם ללא תנאי. 

22:00 לבדיתי, ערוץ כאן 11 

סיפור חייה של משוררת הילדים שלא אהבה ילדים, מרים ילן-שטקליס. בדירה קטנטנה בירושלים, מוקפת בובות וחתולים, כתבה ילן-שטקליס את שירי הילדים שכבשו לבבות של דורות שלמים. הבמאי ראובן ברודסקי צילם, ערך, עיצב וביים סרט, שבאמצעות בובות שנוצרו במיוחד ובאמצעות ראיונות עם מכריה, חושף את סיפורה של ילן-שטקליס.

22:00 סיפור כיסוי | Cherchez La Femme, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 שתי אמריקות | Outside the Bubble: On the Road with Alexandra Pelosi, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 30 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 משימה קטלנית | Pound of Flesh, ערוץ Hot Movies2

22:45 וולף הול | Wolf Hall, ערוץ כאן 11

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 21 ביוני, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes Oh


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן