Skip to content

השוטר שירה באשתו הואשם ברצח

סרשה וואסה, שוטר בן 24, הואשם ברצח אשתו אנגווץ בביתם בנתניה לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, החל בניהם ויכוח ובמהלכו היכה את אשתו במכסה מחבת, ובעט בה. מאוחר יותר ירה בה באקדח שהחזיק במסגרת עבודתו כשוטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום על סעיף רצח לבית המשפט המחוזי בלוד נגד מסרשה וואסה, השוטר שרצח את אשתו בנתניה לפני כשבועיים.
מכתב האישום עולה כי במסגרת עבודתו כשוטר, הוא החזיק הנאשם באקדח משטרתי מסוג יריחו, אותו  נהג לשאת לביתו בעת שלא היה במשמרת. ביום ראשון 14.10.18, בשעה 15:30 שב וואסה ממשמרת לדירה, והניח את הנשק בארון הבגדים בחדר השינה שלהם. על רקע מחלוקת בין הנאשם לבין אנגווץ מוקדם יותר באותו יום, התפתח בין הנאשם לבין אנגווץ ויכוח מילולי, שכלל קללות וצעקות. הנאשם, שהיה נסער מהוויכוח וביקש להירגע, יצא מהבית.

הרוצח - אנגווץ וואסה
הרוצח - אנגווץ וואסה
הנרצחת - אנגווץ וואסה
הנרצחת - אנגווץ וואסה
זירת הרצח (צילום מד"א מבצעי)
זירת הרצח (צילום מד"א מבצעי)

בשעה 19:30 או בסמוך לכך, חזר וואסה לדירה. אותה עת שעה שהו בדירה אשתו אנגווץ והילדים. ובשעה 21:00, בעת שהילדים שהו במיטותיהם, התפתח ויכוח מילולי בינו לבין אשתו.
במהלך הוויכוח, הנאשם, שחמתו בערה בו, היכה את אנגווץ באמצעות מכה בפניה. ואחרי כן  לקח מכסה של מחבת שהיה במקום, והיכה באמצעותו את אנגווץ בגב. בהמשך, בעט הנאשם ברגלה של אנגווץ. כתוצאה מהמתואר נפלה אנגווץ ארצה, ודיממה מרגלה.
אנגווץ ניגבה את הדם מרגלה, קמה והתיישבה על כיסא בפינת האוכל בבית, תוך כדי שהוויכוח המילולי בין המנוחה לבין הנאשם ממשיך. בשלזה גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אנגווץ, ובשעה 21:00 או בסמוך לכך, בעת שישבה בפינת האוכל בדירה, קם הנאשם מהספה, הלך לחדר השינה, הוציא מהארון את הנשק, וצעד חזרה לכיוונה של אנגווץ. הוא דרך את האקדח, כיוון לעבר אנגווץ וירה לעבר פניה ירייה אחת. כתוצאה מהירי של הנאשם, נגרם מותה של אנגווץ בכך שחדר קליע לעינה הימנית של המנוחה, עבר דרך הגולגולת למוח ויצא מהעורף.  במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם בכוונה תחילה למותה של המנוחה, לאחר שהכין עצמו להמית את המנוחה, ומבלי שקדמה התגרות מצד המנוחה בתכוף למעשה, כל זאת בנסיבות בהן יכול היה הנאשם להבין את תוצאות מעשיו. מיד לאחר הרצח התקשר הבעל למשטרה והודיע כי רצח את אשתו.
עו"ד הלה אדלמן, מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, אמרה אחרי הגשת כתב האישום: "מח"ש הגישה הבוקר כתב האישום נגד שוטר בגין רצח אשתו לפני כשבועיים על רקע ויכוח ביניהם. השוטר מואשם בכך שהשתמש בנשק שקיבל במסגרת תפקידו, על מנת לבצע את המעשה האכזרי ולגדוע את חיי אשתו. מח"ש שותפה במאבק הנחוש בתופעת האלימות ורצח נשים על ידי בני זוגן, מחזקת את ידי בני משפחת המנוחה ותפעל למיצוי הדין עם הנאשם". התובעת ביקשה מבית המשפט לעצור את הבעל עד תום הליכים.
מסארשה בן ה-24, שירת במשך שלוש שנים כשוטר סדיר בתחנת קדמה ובשנתיים האחרונות היה שוטר סיור. הוא נחשב לשוטר טוב ושקט. בין בני הזוג לא היו תלונות עבר והם אינם מוכרים לרשויות הרווחה. לפני כחודשיים וחצי הוא בירך את רעייתו בפוסט בפייסבוק ליום הולדתה, שם כתב: "אשתי היקרה, כשנולדת התברך העולם ביופי מושלם ויום שאמר בורא העולם בלעדיך אין העולם יכול להתקיים. אני מברך אותך שתזכי לאריכות ימים, עד מאה ועשרים, אושר ועושר תמיד כל חייך. אוהב אותך."


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן