Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 05 בנובמבר, 2018

זרה 4, שתי אמריקות, מסעדות במעקב 5, גבר מודרני, ביזי הערב, ג'ון לגוויזמו: היסטוריה של אמריקה הלטינית לטמבלים, רשימת המשאלות, טיול מאורגן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זרה 4 Outlander 4, סלקום TV

לאחר שספינתם הטבועה הובילה אותם אל חופי אמריקה, קלייר (קתרין באלף) וג'יימי (סאם היוגן) מחפשים מקום להתיישב בו ולהתחיל חיים שקטים יחד במושבה הבריטית בצפון קרוליינה, ומוצאים את עצמם מסובכים בין חסותו של מושל המושבה, ויליאם טיריון (טים דווין, "פדינגטון", "נאום המלך"), ובין כל מה שקלייר יודעת בנוגע לעתיד לקרות במהפכה הנרקמת באמריקה. במאה ה-20, בריאנה ורוג'ר נמצאים בתחילת מערכת היחסים שלהם ועדיין לא בטוחים לאן היא הולכת ואיך תתקדם, אבל הנסיבות – ביניהן מסעה של בריאנה בזמן ופגישה שאולי תתרחש, עם ג'יימי – יקרבו ביניהם. השחקנית האירית מריה דויל קנדי ("שושלת טיודור", "אחוזת דאונטון") מצטרפת לסדרה בתפקיד דודתו של ג'יימי, ג'וקסטה – אחותם הצעירה של קאלום, דוגאל ואימו של ג'יימי – המתגוררת בצפון קרוליינה. מצטרף חדש נוסף הוא אד ספילרס ("שר הטבעות", "אחוזת דאונטון") שיגלם את דמות הרשע – הפיראט והמבריח סטיבן בונה – איש בעל קסם רב, ולב מרושע.

22:00 שתי אמריקות | Outside the Bubble: On the Road with Alexandra Pelosi, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 30 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 מסעדות במעקב 5 | Restaurant Stakeout 5, ערוץ Food Network

המסעדן ווילי דגל יודע מה צריך כדי שמסעדה תצליח, והוא יוצא לדרכים בעונה חדשה של "מסעדות במעקב". ווילי והצוות שלו (והמצלמות הנסתרות שלהם) עונים לפניותיהם של בעלי מסעדות בקשיים ומחויבים למציאת הבעיות הסמויות הגורמות לבעיות קשות באותם עסקים. מצוות שרוצה לבלות ולא לעבוד ועד לבעלים שמפסידים כסף למרות כל מה שהם עושים – האם ווילי יצליח להמיל את המסעדות לפני שהחלומות של הבעלים יהפכו לסיוט?

22:00 גבר מודרני | A Modern Man, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה חסר לגבר בן שלושים הנחשב למוזיקאי מחונן, מבלה את ימיו בערים המרהיבות בעולם, מדגמן לארמני והוגו בוס וכשמתחשק לו, נכנס לסוכנות פורשה במונקו, רוכש ונוסע? הכנר צ'ארלי סיאם נמצא בשיא הקריירה שלו, אבל הוא חסר מנוחה. סיאם הפרפקציוניסט מאמן את גופו ונפשו כדי להיות 'אדם-על'. הוא מופיע עם מיטב התזמורות, מבלה במסיבות זוהרות ומתקשר עם העולם בעיקר ברשתות חברתיות. כשהוא יורד מהבמה, נדמה שלא ברור לו מי הוא רוצה להיות. הסרט מלווה את הכנר המוכשר בדילוגיו מניו יורק לפירנצה ומלונדון להונג קונג, כשהוא מנסה להחליט האם לנטוש את אורח חייו ה'ילדותי' (כהגדרתו) כדי למצוא סוף סוף את האושר. דנמרק / גרמניה, 2017. 

22:40 ביזי הערב | Busy Tonight, ערוץ !E

חסרת פילטרים, בסוד העניינים, ותמיד מבדרת, ביזי פיליפס תיתן את נקודת המבט הייחודית והמצחיקה שלה על כל הרכילות, החדשות, והטרנדים הכי עדכניים מהביצה ההוליוודית. עם ראיונות כנים עם הכוכבים הכי שווים וקטעים קומיים מקוריים, זו תכנית האירוח שאתם לא רוצים להחמיץ.

ג'ון לגוויזמו: היסטוריה של אמריקה הלטינית לטמבלים | John Leguizamo's Latin History for Morons, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. בניסיון לעזור לבנו להתמודד עם בריונות בבית הספר, הקומיקאי ג'ון לגוויזמו יצא לחקור את ההיסטוריה בת 3,000 השנה של ההיספנים. התוצאה: מופע סטנד-אפ בברודוויי.

רשימת המשאלות | Bucket List, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה הודי. לאחר השתלת לב, עקרת בית בת 40 מחליטה להגשים את רשימת המשאלות של התורם בן ה-20 שלה. שחקנים: מדהורי דיקסיט, סומיט ראגוואן, רנוקה שאהיין.

טיול מאורגן | The Package, נטפליקס | Netflix

סדרה קוריאנית. קבוצה של זרים נפגשים במסגרת טיול מאורגן בצרפת, שבמהלכו הם לומדים אחד על האחר יותר מאשר על האתרים שבהם הם מבקרים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן