Skip to content

הוריו של הדר גולדין ז"ל: אייזנקוט אומר שניתן להחזיר את החיילים תוך שבוע

שמחה ולאה גולדין נפגשו עם הרמטכ"ל ולדבריהם הוא אמר כי "במידה והמערכת הפוליטית תרצה - ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע". דובר צה"ל טוען כי הדברים הוצאו מהקשרם וכי הרמטכ״ל הציג את "עמדת צה״ל כפי שבאה לידי ביטוי באופן קבוע בפני הדרג המדיני בשיחות סגורות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 "הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אמר לנו שניתן להשיב את הבנים תוך שבוע", כך אמרו היום (שבת) הורי החייל הדר גולדין, שמחה ולאה גולדין. השניים קיימו אתמול (שישי) פגישה עם הרמטכ״ל גדי אייזנקוט. לדבריהם במהלך הפגישה אמר הרמטכ״ל כי ״יש לעצור את כל הפרויקטים מול עזה עד להשבת החיילים והאזרחים. לעצור הכל פרט להכנסת מים, מזון, ביוב ותרופות״.עוד הדגיש אייזנקוט כי במידה והמערכת הפוליטית תרצה – ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע.

״מהפגישה הקשה הסקנו כי ראש הממשלה לא רוצה להשיב את החיילים לישראל. בפעם השלישית ראש הממשלה שוב שיחק ברגשות המשפחות והונה אותנו.

נתניהו מסכים לשלם משכורות למנגנון הטרור של החמאס לפני שהוא דורש את השבת החיילים חזרה לישראל", אמרו שמחה ולאה גולדין.

״אנחנו מבקשים מעם ישראל לדרוש מראש הממשלה ושר הביטחון לעמוד בהתחייבות שנתנו שלא תהייה הסדרה בלי החיילים״.

שמחה ולאה גולדין (ארכיון)
שמחה ולאה גולדין (ארכיון)

דובר צה"ל הזדרז להגיב ומסר כי "הרמטכ״ל, רב אלוף גדי איזנקוט, נפגש עם בני משפחת גולדין ביום שישי כפי שנוהג לעשות מעת לעת. המשפטים שהוצאו מהפגישה הינם חלקיים ביותר ואינם מיצגים את הדברים שנאמרו בפגישה".

לדברי דובר צה"ל במהלך הפגישה "הציג הרמטכ״ל את עמדת צה״ל כפי שבאה לידי ביטוי באופן קבוע בפני הדרג המדיני בשיחות סגורות ואשר לא השתנתה בשנים האחרונות".

"צה״ל פועל ללא לאות להשיב את השבויים והנעדרים לישראל וימשיך לעשות זאת", אמר דובר צה"ל.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן