Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 08 בנובמבר, 2018

12 לוחמים, פיץ' פרפקט 3, להרוג אייל קדוש, מה עם בראד?, מאורת הזאבים, להיות קרי גרנט, הנרקוד?, אלוהים רוצה בית, קוריאה מלמעלה 2, נשיקה והבטחה, קווין כובשים את העולם, ליידיגאנג, לא לנשום, ערפל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12 לוחמים | i12 Strong, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אקשן. בימים שאחרי אסון התאומים הכואב, היחידה העילית האמריקנית מגיעה לראשונה לאפגניסטן. מפקד הכוחות מקבל הוראה מסוכנת, לחבור לכוחות הצבא האפגניים ולאתר את מוקדי הטאליבן. שחקנים: כריס המסוורת', מייקל שאנון. במאי: ניקולאי פוגסליג. ארה"ב, 2017. סרט רווי קטעי פעולה מרשימים וכמה סצינות רגשיות מאולצות. ציון: 

פיץ' פרפקט 3 | Pitch Perfect 3, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

החלק השלישי בסדרה המצליחה. לאחר שסיימו את הלימודים כאלופות, נתקלות החברות בקשיי החיים האמיתיים. בדיוק אז מגיעה הזדמנות למסע הופעות מסביב העולם. שחקנים: אנה קנדריק, רבל ווילסון, היילי סטיינפלד, בריטני סנואו, אליזבת בנקס. במאי: טריש סיי. ארה"ב, 2017.

להרוג אייל קדוש | The Killing Of A Sacred Deer, ערוץ Yes VOD

מותחן, זוכה פרס התסריט בפסטיבל קאן. קרדיולוג בכיר לוקח תחת חסותו נער שאיבד את אביו. כשמהות הקשר ביניהם מתגלה, הוא נאלץ לעמוד בפני בחירה גורלית. שחקנים: קולין פארל, ניקול קידמן, בארי קיגן, אלישיה סילברסטון. במאי: יורגוס לנטימוס. בריטניה / ארה"ב, 2017. סרט איטי, קשה, איכותי וחכם, אך לא לנפשות רגישות. ציון: 

מה עם בראד? | Brad's Status, ערוץ Yes VOD

דרמה. למרות חייו הנוחים ומשפחתו התומכת, בראד מרגיש כהחמצה, בעיקר בהשוואה לחבריו המצליחים מהקולג'. כשבנו מודיע לו שהוא החליט להירשם למכללה יוקרתית, הוא רואה בכך הזדמנות להגשמת שאיפותיו האבודות. שחקנים: בן סטילר, מייקל שין, ג'נה פישר, לוק ווילסון. במאי: מייק וייט. ארה"ב, 2017.

מאורת הזאבים | The Wolfpack, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 20 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

להיות קרי גרנט | Becoming Cary Grant, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 30 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot8

21:00 הנרקוד? | ?Shall We Dance, ערוץ AMC

קומדיה עורך דין ירושות שעובד יותר מדי, ונרשם לשיעורי ריקודים סלוניים מיד כשהוא רואה את המורה היפהפייה. שחקנים: ריצ'רד גיר, ג'ניפר לופז. במאי: פיטר צ'לסום. ארה"ב, 2004.

21:00 אלוהים רוצה בית | God Deserves a House, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ארבע האחיות אהרונוב הן כולן אקדמאיות, נשים עובדות ואימהות מסורות, אך ליבן נוהה אחר יעד אחד: בניית בית מקדש שלישי בהר הבית. אסון כבד פוקד את האחיות במהלך צילומי הסרט. האם הוא יסיט אותן מדרכן הנחושה ויגדע את פעלתנותן הקדחתנית? במאית: עירית שמגר. ישראל, 2018.

22:00 קוריאה מלמעלה 2 | Korea From Above 2, ערוץ הטיולים

דרום קוריאה חוותה התפתחות מואצת במהלך 50 השנים האחרונות – חידושיה הטכנולוגיים הם בבחינת פריצת דרך יחידה מסוגה. פרק זה הוא חלקו השני של הספיישל, ובו נמשיך במסע האווירי מעל לעריה השוקקות, כמו גם אל פינות הכפר הנידחות שבה.

22:00 נשיקה והבטחה | A Kiss And A Promise, ערוץ Hot Movies2

דרמת מתח פסיכולוגית המבוססת על אירועים אמיתיים. בעיירה קטנה בפרובינציית אונטריו שבקנדה דייוויד בק הוא פסיכופת בארון המנהל בביתו יחד עם אשתו המזוכיסטית עסק של לינה עם ארוחת בוקר. הלקוח היחיד שלהם הוא צ'ארלי, סופר מתחיל ושקרן פתולוגי, אך 'הרמוניה' זו מתערערת כאשר נמצאת גופת צעירה בקצה העיירה ובלש משטרה ותיק חושד בדיוויד, למרות שאין לו שום ראיות המצדיקות מעצר. שחקנים: מיק רוסי, נטשה גרגסון ווגנר, פטריק ברגין. במאי: פיליפ גאזמאן. קנדה, 2012.

22:00 קווין כובשים את העולם | Queen – Rock the World, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מאחורי הקלעים עם חברי להקת קווין, כשהם מקליטים את האלבום השישי שלהם, News of the World (חדשות העולם), ויוצאים לסיבוב הופעות בצפון אמריקה. האלבום שזכה למעמד של אלבום פלטינה מרובע בארצות הברית והוא אחד מהאלבומים הנמכרים ביותר בהיסטוריה של להקת קווין. בשנת 1977 עיתונאי ה-BBC בוב האריס קיבל גישה חסרת תקדים וליווה את הלהקה בתוך ומחוץ לחדר ההקלטות וצילם סרט שמעולם לא הושלם. בשנה שעברה, לרגל חגיגות 40 שנה לצאת האלבום, הסרט הושלם ואנחנו זוכים לצפות בקטעים שטרם נראו. הסרט כולל הקלטות אולפן של כמה מהשירים האהובים והמוכרים ביותר כמו We Are the Champions, אשר לצדWe Will Rock You, הפך לאחד ההמנונים הגדולים ביותר בהיסטוריה של רוק. בריטניה, 2017.

22:15 ליידיגאנג | Ladygang, ערוץ !E

בהשראת הפודקאסט הפופולארי The Ladygang, הסדרה תעקוב אחר יוצרות הפודקאסט, חבורת הבנות הכי לוהטת בהוליווד – קלטי נייט, בקה טובין ו-ג'ק ואנק, אשר יחד עם אורחיהן המפורסמים (וכמה כוסות שמפניה…) יביאו את הדיונים הכי כנים, חסרי פילטרים ומצחיקים, בנושאים שהיינו משתפות בהם רק את חברותינו הקרובות ביותר. כשאף נושא אינו טאבו, השלישייה הקורעת, שלא מתנצלת על כלום תדון בנושאים שונים שעלו ברשתות החברתיות, חטאים וחולשות אישיות, כסף, סקס, מערכות יחסים ומאזני כוחות.

לא לנשום | Don't Breathe, נטפליקס | Netflix

סרט אימה. הוא עיוור ועשיר – לכאורה, אין מטרה קלה ממנו לשוד. אבל המזימה משתבשת כששלושה גנבים צעירים מוצאים את עצמם במשחק קטלני של חתול ועכבר. שחקנים: ג'יין לוי, סטיבן לאנג, דניאל זובאטו. במאי: פדה אלוורז. 88 דקות, ארה"ב, 2016.

ערפל | Misty, נטפליקס | Netflix

סדרה קוריאנית. כתבת חדשות חרוצה ומצליחה מתחרה על משרתה עם יריבה צעירה יותר ומתמודדת עם תיק רצח שמאיים על נישואיה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן