Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 12 בנובמבר, 2018

השטיח האדום + טקס בחירת הקהל של ערוץ E! 2018, סאלי לנצח, אקסיוס: להציל את התקשורת, חוף האקסים 9, שניים מתוך מיליון, אריות הים 2, בטי דייויס - מוזיקאית מזן אחר, עדיין לא סיימנו, חדר 104 2, יצורים ליליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

02:00 השטיח האדום + טקס בחירת הקהל 2018 של ערוץ E! | ןE!'s People Choice Awards 2018, ערוץ !E 

בטקס בחירת הקהל של ערוץ !E מוענקים לא פחות מ-43 פרסים בקטגוריות קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה ודיגיטל, כשהמנצחים נבחרים באופן מוחלט על ידי הצבעת הקהל. מעריצים מכל העולם (כולל ישראל!) מצביעים למועמדים האהובים עליהם, וכשהקטגוריות רבות ומגוונות, כך גם המועמדים. 

05:30 סאלי לנצח | Sally4Ever, ערוץ Yes Oh + ערוץ Yes VOD +סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD 


קומדיה לבית HBO בשיתוף עם רשת SKY הבריטית, פרי יצירתה ובכיכובה של ג'וליה דיויס ("קמפינג"). הסדרה עוקבת אחרי חייה של סאלי (קת'רין שפרד, "פדינגטון") שמחכה כבר עשר שנים לקידום בעבודה וחיה חיים נוחים ומשעממים עם דיויד (אלכס מקין). אבל בלילה שבו דיויד מציע לה נישואין, סאלי חווה משבר ופוצחת ברומן פראי עם אמה (ג'וליה דיויס) – שחקנית, זמרת, מוזיקאית, משוררת וסופרת כריזמטית ופתיינית – ולפני שסאלי שמה לב, אמה עוברת לגור אצלה, מארגנת מחדש את מיקום הרהיטים ומשתלטת על חייה. 

21:40 אקסיוס: להציל את התקשורת | Axios, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD 


22:00 חוף האקסים 9 | 9 Ex on The Beach, ערוץ MTV 


עונה חדשה לריאליטי השידוכים. ארבעה רווקים וארבע רווקות מבלים את חופשת הקיץ שלהם בגן עדן שמשי ומחפשים אחר אהבה בכל המקומות הנכונים. ישנה רק בעיה אחת – כל אחד מהמשתתפים מלווה באקס שלו, הנמצא שם על מנת לנקום או כדי להצית מחדש את האהבה שכבתה. 

22:00 שניים מתוך מיליון
Two in a Million, ערוץ הבריאות 


דמיינו שאתם סובלים מאחת המחלות הנדירות בעולם, ללא היכולת לחלוק את כאבכם עם מישהו המבין את מצבכם. סדרה זו תפגיש שני אנשים החווים את אותו מאבק רפואי על מנת שיעניקו זה לזה כוח. בין המשתתפים: שתי נערות הסובלות מתסמונת ההופכת את עצמותיהן לשבירות במיוחד; גבר ואישה בגיל העמידה עם מחלת עור הגורמת להם להצמיח קשקשים; ותאומים בני 7 עם רגישות קטלנית לחום. 

22:00 אריות הים 2 | Seal Team 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD 


עונה חדשה לדרמה הצבאית העוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חברי יחידת העילית 'אריות הים', כשהם מתאמנים, מתכננים ומוציאים לפועל את המשימות הכי מסוכנות והכי חשובות לטובת המדינה. ספוילר – בעונה החדשה ג'ייסון וצוות 'בראבו' יוצאים למפרץ גינאה במטרה להציל בני ערובה אמריקנים לאחר שמיליטריסטים חמושים משתלטים על אסדת נפט. 

22:00 בטי דייויס – מוזיקאית מזן אחר | Betty – They Say I'm Different, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 


במילים מרומזות ותלבושות נועזות – בטי דייויס הקדימה את זמנה בעולם הפאנק. אולי אפילו יותר מדי. 'אם בטי הייתה שרה היום היא הייתה משהו כמו מדונה, כמו פרינס', כתב חצוצרן הג'אז מיילס דייוויס, בעלה הראשון. דייויס, זמרת סול ופאנק, החלה את דרכה המקצועית בשנות ה-60 המוקדמות. יחד עם בעלה דאז ומוזיקאי ג'אז פורצי דרך, התבסס מעמדו של הפאנק וכך הפך להיות חלק מהמיינסטרים. בניסיון להבין מה היו הסיבות לכך שעזבה דייויס את עולם המוזיקה בסוף שנות ה-70, מתאספים חברי משפחה, חברים ושותפים מוזיקליים ומספרים מי הייתה  דייויס. בריטניה / צרפת, 2018.

22:00 עדיין לא סיימנו | We Are Not Done Yet, ערוץ Yes דוקו

22:30 חדר 104 2 | 2 Room 104, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD 


יצורים ליליים | Nocturnal Animals, נטפליקס | Netflix 



מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן